Galant VR4 E88A 92-96 - poszukuję gala 4x4
Wojciech Bogacz - 05-05-2011, 23:27
BeNeK napisał/a: | Jest to CHYBA jedyny w Polsce przełożony VR4 , siódmej generacji |
Fiu fiu - to faktycznie byłoby coś... niemniej jednak zastanawia mnie skąd 2,5L a nie 2.0 ??? Przecież z tego co mi wiadomo E84A miały właśnie 2,0 V6 (czyli właśnie 6A12TT jak twierdzi właściciel - tak też to pod maską wygląda)... a może to jednak jakiś klon ?? Tyle, że znowuż kod silnika (może to 6A13TT ??) .... sam nie wiem co to jest - macie jakieś pomysły ? Może w papierkologii jest błąd i stąd nie wiadomo co to jest...
Juiceman napisał/a: | nie jest jedyny ; ) |
To kto ma drugie ?
Wszyc - 05-05-2011, 23:57
a myślałem że w Polsce nie zobaczę mitycznego E84A heh a jednak jest rodzyn
Anonymous - 06-05-2011, 00:02
Nie wygląda to na 6a13tt.
mitsu_pl - 06-05-2011, 00:07
Stawiam na błąd w papierach, bo silnik wygląda na 2.0, zresztą, nigdziej nie ma słowa o czymś takim jak 2.5 z TwinTurbo pod maską... (nie licząć EA...)
Wszyc - 06-05-2011, 00:52
To nie wygląda na 2.0 To JEST 2.0 co do tych 2,5 w papierach to wiecie jak to się mówi: "Jeden napisał na płocie lizak drugi polizał i mu drzazga w język weszła"
Ja mam proste wytłumaczenie nie znaleźli takiego czegoś urzędnicy w papierach i wklepali go pod legnuma bo to był jedyny galant z podobną mocą
Frost - 06-05-2011, 09:50
No to gratuluje właścicielowi i współczuje autku.
Fakt to jest 2,0 poznam je wszezie. Z kwitami pewnie jest tak jak mówi Wszyc, choć ciekawi mnie jeszcze to że w VIN-ie na kwitach jest E74A, więc to nie E84A tylko E74A i różnią sie tylko brakiem 4WS
wogóle szkoda,że koleś nie przesłał vin-u z auta bo to by wyjaśniło, tu raczej nikt nie grzebał
mitsu_pl - 06-05-2011, 11:07
Najdziwniejsze jest to, że dali dupy już angole, a Polacy przepisali z ich papierów...
Anonymous - 06-05-2011, 11:55
Czyli jest to 6a12tt bez 4wd?
Wszyc - 06-05-2011, 11:59
Nie pamiętam dobrze ale E74A to by było 2.0 V6 4x4 ale bez twin turbo nawalone w tych papierach Prawie jak u mnie piszę że mam diesla z silnikiem z nie wiadomo czego ( nr. silnika w dowodzie mam zły walnęli się przy przepisywaniu w papierach celnych wszystko się zgadza ale w dowodzie już nie to u nas źle przepisali akurat )
to jest zwykłe E84A obstawiam tylko z wielką kupą w papierach
E52A - 1.8
E55A - 2.0 4G63
E54A - 2.0 V6
E56A - 2,4 4G64
E57A - 2.0 TD
E88A - 2,5 V6 4x4
E84A - 2.0 V6 twin turbo 4x4
E72A - 1.8 4x4
E75A - 2.0 4G63 4x4
E74A - 2.0 V6 4x4
E77A - 2.0 TD 4x4
tak było jak dobrze pamiętam
Anonymous - 06-05-2011, 12:05
Cytat: | to jest zwykłe E84A obstawiam tylko z wielką kupą w papierach |
Czyli? Jaki silnik i jaki napęd?
Wybaczcie, w sprawie Galantów starszych niż EA jestem laikiem.
Wszyc - 06-05-2011, 12:06
Spoko właśnie dla Ciebie zedytowałem swój post 2.0 V6 twin turbo 4x4
mc - 06-05-2011, 12:09
Wszyc, źle pamiętasz E74A jest takie jak Frost, pisał, dwie turbiny ale bez 4ws i chyba tylko tym E74A różniły sie od E84A.
No i do tego dodałbym jeszcze E64A 2,0 V6 2wd 4ws
Wszyc - 06-05-2011, 12:12
mc napisał/a: | Wszyc, źle pamiętasz E74A jest takie jak Frost, pisał, dwie turbiny ale bez 4ws i chyba tylko tym E74A różniły sie od E84A. |
Nie był bym tego takie pewien MC Twin turbo był moim zdaniem jeden i tylko jeden pogrzebie tu i uwdzie i zweryfikuje jeszcze
EDIT
Już sprawdziłem mylisz się E74A to wolnossak
jacek11 - 06-05-2011, 14:09
A więc panowie,poprzeczka wysoko
Wojciech Bogacz - 06-05-2011, 14:17
Ech.... a mogłem wziąć sobie coś na uspokojenie i poczekać z zakupem.... może za 15 000 zł by facet Gala oddał heh. Wtedy to byłby dopiero wilk w owczej skórze.... W zasadzie E88A też ale przydałoby się cokolwiek jeszcze przy silniku zrobić, żeby miał ze 200KM jak mitsu_pl heh. Wtedy czułbym się cokolwiek bardziej usatysfakcjonowany... nic - idę zrobić kilka fotek tej mojej skrzyni biegów - będzie dla potomnych dokumentacja
|
|
|