Nasze Miśki - Czarna Sigma :))
mazda10000 - 06-09-2012, 16:25
http://jdmfsm.info/Auto/J...kshop%20Manual/
Tu masz jeszcze - rozdział 52 i 55
t0m3k - 06-09-2012, 19:37
dziekuje
powioedzcie mi bo sie tak zastanawiam... odpaliłem autko, szło sobie chwilke samo... za chwile słysze ze nie idzie tak jak powinno i cos stuka, gdzies pod kolektorem dolotowym... przysluchalem sie zaworom z przedniej pokrywy i stuki sie tak jakby pokrywają... mają takie samo tempo... nie da sie zaworu jakos uciszyc nie? trZeba zdejmowac glowice itd?
wojtas - 06-09-2012, 20:15
Zależy co masz na myśli pisząc "nie idzie". Pracę silnika na biegu jałowym, czy pracę silnika podczas przyspieszania. Sprawdź poziom oleju, jeśli nie wymieniałeś jeszcze oleju warto to zrobić. Czasami pomaga. W najgorszym wypadku czeka cię wymiana popychaczy, zrobisz to bez ściągania głowic.
t0m3k - 06-09-2012, 20:18
dzwięk jest mniej wiecej taki http://www.youtube.com/watch?v=CgZbrb2l7HQ nie az tak drastycznie to slychac tak jak na filniku ale taki typ dźwięku...
wojtas - 06-09-2012, 21:57
Jeśli dźwięk jest podobny, to mógł przeskoczyć pasek rozrządu i zawory klepią po tłokach. Musisz sprawdzić ustawienie rozrządu.
t0m3k - 06-09-2012, 22:42
czyli styknie jak zdejme plastikowe obudowy i sprawdze czy znaczniki na pasku pokrywająsie ze znacznikami na kole? o na pasowym korbowodu tez mam sprawdzic tak ?
Problem jest w tym ze moim zdaniem to tylko jeden zawór tak klepie... jest to realne?
mazda10000 - 06-09-2012, 22:55
Wydaję mi się że nie, jeżeli przeskoczył na wale ( tam jest najmniejsza powierzchnia styku koła z paskiem ) to niestety wszystko jest przestawione
t0m3k - 06-09-2012, 23:02
ahhh... wtedy by wszystkie stukały prawdopodobienstwo przeskoczenia paska jest duze, bo simeringi przy rozrządzie przeciekają wiec na pasku bywa czasem kapka oleju wstane jutro wczesnie i pojdę to ogarnąć
wojtas - 07-09-2012, 00:02
Żeby sprawdzić ustawienie rozrządu, trzeba ściągnąć koło pasowe z wału. Bez odpowiedniego klucza nie dasz sam rady. Na kole pasowym niema znaków od rozrządu. Zajrzyj do serwisówki tam jest wszystko ładnie opisane. Sprawdź rozrząd dla świętego spokoju, jeśli wszystko będzie na znakach to nagraj swój filmik, bo tak to trudno powiedzieć czy to popychacze klepią czy coś innego.
t0m3k - 07-09-2012, 12:26
na razie udało mi sięzrobić rozeznanie na wałkach rozrządu bo musze sobie zrobic klucz do koła pasowego narysowałem wam problem... jesli jedno koło jest zgrane idealnie to drugie troche odbiega od prawidłowości... czyżby przez olej troszke się pasek naciągnął ?
tresorex - 07-09-2012, 12:47
Miałem podobnie w colcie 1.6 (sohc) przy wymianie paska rozrządu. Gdy ustawiłem górny znak to dolny był przestawiony o pół zęba i na odwrót (po popuszczeniu napinacza). Gdy założyłem pasek aby oba żeby pasowały to był luźny na pompie wody a na maksa naciągnięty na napinaczu... do dziś nie wiem o co chodziło
Xsystoff - 07-09-2012, 13:51
Jedynym sensownym wytlumaczeniem jest wyciagniecie paska...
tresorex - 07-09-2012, 13:58
A co jeśli nawet na nowym nie pasują?
Xsystoff - 07-09-2012, 15:54
Mialem ostatnio taka przygode ze na nowym rozrzadzie byly takie jaja, okazalo sie ze byly dwa rodzaje paskow -> dlugosc taka sama, ilosc zebow rowniez, ale ksztalt troche inny i oprocz tego, ze na znakach byla kupa to jeszcze pasek nie wlazil na napinacz...
t0m3k - 07-09-2012, 17:08
a powiedzcie mi czy przez taką róznice mogą zawory klepac o tłoki? jutro wieczorem jeszcze sprawdze znaki na wale...
|
|
|