[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Akumulator-zamienniki
sharky - 18-01-2021, 17:05
ravpraca, jeśli zamontujesz akumulator dokładnie tak, jak przewidział to producent, to nie ma on prawa się nigdzie przesuwać. Te długie, metalowe śruby mają na dole haczyki, które muszą wejść na swoje miejsce. Tak samo plastikowa podstawa (o numerze 8201A003) od spodu ma swoje bolce, które też wchodzą w odpowiednie otwory. Po dokręceniu nakrętek od góry akumulator siedzi mocno, mimo wolnej przestrzeni na podstawce wokół niego. Te śrubo-haczyki trzymają bardzo dobrze całość - podstawkę i akumulator.
Tu jest filmik, na którym gościu pokazuje montaż i demontaż akumulatora w Lancerze. https://www.youtube.com/watch?v=uTPLiXSAXNM
ravpraca - 18-01-2021, 17:42
sharky - dokładnie tak zamontowałem jak na filmie Tymi śrubami trzeba na prawdę mocno skręcić.
Co do innej pracy silnika po podłączeniu akumulatora - przeszło mu przy kolejnym odpaleniu.
Bizi78 - 18-01-2021, 19:19
ravpraca, po odpięciu aku komputer stracił ustawienia.
Po takiej operacji najlepiej przeprowadzić naukę obrotów.
ravpraca - 21-01-2021, 00:26
Bizi78 napisał/a: | ravpraca, po odpięciu aku komputer stracił ustawienia.
Po takiej operacji najlepiej przeprowadzić naukę obrotów. |
Tylko jakie ustawienia miały komputer stracić? Jakby stracił zapisane dane, to by sie nie dało auta odpalić. Pewnie tylko przepięcie przy podłączniu mogło by zaszkodzić.
Coś słyszałem o takich czarach jak "nauka obrotów". Jednak lepiej, jak to komputer po krótkiej jeździe za mnie zrobi
Bizi78 - 21-01-2021, 10:21
ravpraca napisał/a: | Tylko jakie ustawienia miały komputer stracić? |
Wolne obroty.
budzia90 - 05-02-2021, 14:52
Czy taki pobór prądu przy wyłączonym silniku i zamkniętym aucie jest w Mitsubishi 1.8 143km w normie?
ravpraca - 05-02-2021, 17:35
0,3A to za dużo. Sprawdź, czy lampka w bagażniku się nie świeci.
Bizi78 - 05-02-2021, 18:48
ravpraca napisał/a: | 0,3A to za dużo. |
Ale tam jest ustawiony zakres 20mA.
Najlepiej ustaw na zakres 10A i dokonaj odczytu.
Po drugie to chyba masz źle wpięte końcówki do pomiaru przy zakresach mA .
budzia90 - 05-02-2021, 20:44
Okej to co ustawić na 10A i czerwony kabelek z prawej wpiąć? Sorry ciemna magia dla mnie..bo mi albo coś rozładowuje aku ktory ma nie całe dwa lata albo aku do kosza..
Bizi78 - 05-02-2021, 21:43
Kable zostaw jak jest tylko ustaw zakres na 10A.
Pod wejściami kabli masz opis przy jakim prądzie w które gniazda wpiąć czerwony kabel.
budzia90 - 05-02-2021, 22:21
Ta teraz zobaczyłem wcześniej trochę wypaliliśmy z kumplami i byly pomiary jakie byly haha.. dzięki
Me-Tsu - 06-02-2021, 09:23
A propos złodzieja prądu- u mnie żre w zakresie (fluktuuje) 0,05-0,15 przy zgaszonej stacyjce. Wyciagając po kolei bezpieczniki doszedłem do tego ze to nr 8 (skszynka w kabinie). Tam jest podpiete ECU i chyba pol auta, wiec nic mi to nie mówi. I bądź tu mądry.
Tymczasem zakupilem tez nowy aku w Piastowie pod Warszawa (sklep przy fabryce wiec towar swieży):
956 07 ENERGY PLUS. Pojemność (Ah) 60; Prąd rozruchu (A EN) 480 A
niby dla taksówkarzy. Jak narazie daje rade, rozmiarowo, to wchodzi na styk w miejsce fabrycznego.
jak narazie trzyma prad ladnie. zobaczymy.
budzia90 - 06-02-2021, 13:05
A więc nowy pomiar mówi sam za siebie.. czyli trzeba sprawdzic kazdny bezpiecznik? Czy sa jakies w lancerku takie, które padaja częściej? Zauważyłem, ze lampka w bagażniku nie działa .. moze zarowka sie przepaliła nie wiem już sam.. macie linka do opisow skrzynek z bezpiecznikami po polsku?
Uwex - 06-02-2021, 18:22
budzia90 napisał/a: | lampka w bagażniku nie działa |
albo jest wyłączona...
budzia90 - 06-02-2021, 19:12
Nie no bez takich byla na ON.. może mi ktoś powiedzieć jaki powinien być pobór przy wyłączonym silniku i zamkniętym aucie? Jutro będę sprawdzał bezpieczniki i nie wiem jakiego wyniku mam sie spodziewać..a z lampką chodziło mi o to ze spalona zarowka moze powodować jakieś wariacie ..
|
|
|