To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - "EVO byłem, ale przytyłem - Wasiowe O1T

staszq2 - 03-02-2016, 21:28

Coraz więcej tego EVO niż O1T :twisted:
Peter jaki AFR przy WOT?
W@sio napisał/a:
kilka godzin mierzenia, planowania, frezowania, wiercenia, skręcania, składania

Ty to masz cierpliwość :P

W@sio - 03-02-2016, 21:35

Fotek w czasie rzeźbienia niestety nie robiłem. Jak kiedyś może rozbiorę, żeby nieco poprawić pozycję poduchy, bo skręciłem o 1mm nierówno to strzele fote.

Staszku, około 10:1 - ja prowadziłem, kumpel ogarniał w tym czasie lapka i nie patrzyłem, wiem tyle, że jest lepiej niź na Pb ;-)

staszq2 - 03-02-2016, 21:45

W@sio napisał/a:
Staszku, około 10:1

Czyli idealnie :mrgreen:
To nie dziwie Ci się że masz odczucia, że na LPG śmiga lepiej
Ja np miałem 10,3-10,5 na PB, bedziesz Pan zadowolony z TWIN'a :wink:

W@sio - 03-02-2016, 22:11

Już jestem! :-D
staszq2 - 03-02-2016, 23:05

W@sio napisał/a:
Już jestem!

Tak jak i ja :wink: co prawda jest jeszcze Extreme o takich samych parametrach lecz droższy, niesprawdzony do końca na rynku - nie kanapka więc tylko jedno pokrętło do regulacji ciśnienia ale bardzo wrażliwy na jakość gazu ze względu na regulator iglicowy a TWIN ma klapkowy.

Sxizo - 03-02-2016, 23:47

Witaj w klubie :) Ta kierownica jest wręcz genialna, jak wsiadam do innego samochodu pierwszą rzeczą, która mnie denerwuje jest kierownica ;)
eremita - 04-02-2016, 08:43

Ta kierata jest zrąbista sam chciałem taką do gala :mrgreen:
W@sio - 05-02-2016, 10:54

Kiera jest świetna, doskonale leży w dłoni, jest nieco mniejsza od oryginalnej i grubsza, mogła by być nieco grubsza... Tak jak pisałem wcześniej, zostało mi jeszcze lekko "wycentrować" poduszkę, ale to jak będzie mi się bardzo nudziło, bo aż tak mocno nie rzuca się w oczy :)
pawela - 08-02-2016, 20:36

no wreszcie można nim normalnie jeździć :lol:
a poważnie, oryginalne kiery Mitsu zawsze były o rozmiar za duże i za cienkie, teraz jest rewelacja!
Jakbym jechał innym autem.
I nawet coś zaczął jechać na LPG. Jeszcze ze 2-3 lata i może mnie dogonisz :P

albo nie, bo wtedy będzie już ///M5 pod domem :twisted:

macia - 08-02-2016, 21:58

Do czego to doszło - chłop się cieszy, bo auto normalnie jeździ :lol:
W@sio - 08-02-2016, 22:25

Bo sie skradam do tego strojenia i zabieram jak pies do jeża ;-) a Paweł niech się cieszy póki może :-P
mjsystem - 09-02-2016, 10:05

inq napisał/a:
Wszystko git, tylko gdzie w takich brudnych spodniach do auta
Pobrudził się przy wymianie kierownicy. :mrgreen:
Piotrek, auto ładnieje w oczach. :wink: :thumbright:

Paput - 29-03-2016, 23:57

W@sio napisał/a:
Naszło mnie na zmianę kierownicy na tą z EVO 7-9... Niewiele myśląc kupiłem okazyjnie kompletną kierownicę, nieco podniszczoną, ale do uratowania... Przeczytałem na forum, że z wymianą wiąże się przespawanie wieloklinu - pomyślałem - ot nic nadzwyczaj trudnego, mam znajomego mega spawacza, chłopina da radę. Do tego wpadłem też na genialny pomysł, by nie niszczyć oryginalnej kierownicy (bo a nóż się sprzeda) i zamówiłem z alledrogo używkę bez poduszki powietrznej w pasztet kasie. Dla samego wieloklinu 50zł to nie dużo.

Zebrałem wszystko i zawiozłem do mojego spawacza... On zaś przestraszył mnie, że wieloklin ma cienkie ścianki i Bóg wie, czy się nie zdeformuje w czasie spawania. Parę dni biłem się z myślami, po czym do głowy przyszedł mi kolejny genialny pomysł - a może by wyciąć wieloklin razem z aluminiowym stelażem, podfrezować, popodcinać, dopasować i obyłoby się bez spawania.

Jak pomyślałem, tak zrobiłem, kilka godzin mierzenia, planowania, frezowania, wiercenia, skręcania, składania i oto jest :D

Kierownica z Evki w moim Outku :D

Obrazek



=D>

pięknie



sam z chęcią bym zapakował tą kierę, zrób jakiś poradnik :mrgreen:

Paput - 30-03-2016, 00:48

i jeszcze jedno, czy wtyczka do poduchy pasuje p&p?
W@sio - 30-03-2016, 13:37

Wtyczka poduchy pasuje bez problemu, trzeba nieco przerobić wtyk od masy :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group