To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer Evo IV

Torp12 - 29-06-2014, 22:24

Heble malowane czy tylko doczyszczone?
Seiji - 29-06-2014, 22:25

malowane, wcześniej były takie białawe bo zeszła z nich farba



co do tableta to ipad ma całkiem niezły aparat :D

Seiji - 30-06-2014, 22:49

Mikołaj przyszedł w tym roku wyjątkowo wcześnie



i już w aucie



niestety nie było żadnych testów bo jak podjechałem pod garaż z pod maski zaczął wydobywać się biały dym i zaczęło śmierdzieć spalonym plastikiem - po prawie 18 latach alternator odszedł do krainy wiecznego boosta :facepalm:

tresorex - 01-07-2014, 08:49

Najdroższy uchwyt na gaśnicę :)
Torp12 - 01-07-2014, 09:23

A jak się ma rozpórka od Staff-y do oryginału JDM-u? :P
Perki1985 - 01-07-2014, 10:23

Seiji napisał/a:
po prawie 18 latach alternator odszedł do krainy wiecznego boosta :facepalm:


Będziesz szukać używki czy postarasz się zreanimować swój?

arturj123 - 01-07-2014, 10:30

Świetny pomysł z tym wieszakiem do gaśnicy :mrgreen:
Seiji - 02-07-2014, 01:45

Torp12 napisał/a:
A jak się ma rozpórka od Staff-y do oryginału JDM-u? :P


w odróżnieniu od Sparco i Whiteline, tej nie da się pogiąć rękami :wink:

tylnej OEM niestety nie ma, jak by była to na pewno bym się w nią zaopatrzył

Perki1985 napisał/a:
Seiji napisał/a:
po prawie 18 latach alternator odszedł do krainy wiecznego boosta :facepalm:


Będziesz szukać używki czy postarasz się zreanimować swój?


będę go reanimować, generalnie to kupił bym nowy ale ma chorą cenę

nawet go dzisiaj już wyjąłem, zajęło to tylko 4 godziny, instrukcja mówiła o 3 możliwościach zrobienia tego:
1. odkręceniu sanek i wyjęciu od dołu
2. wyjęciu całego silnika i później odkręceniu alternatora
3. od góry - odkręceniu wszystkiego od góry silnika z wszystkimi przewodami, listwą wtryskową, bagnetem, odkręceniem silnika i podniesieniu go na lewarku o 10cm

pojechałem opcją nr 3

robertdg - 02-07-2014, 07:56

Sie pochwal gdzie będziesz reanimował
Perki1985 - 02-07-2014, 10:46

Ma blisko swojego miejsca zamieszkania dobry zakład zajmujący się naprawą alternatorów, rozruszników itp. Na dodatek fajna laseczka tam pracuje :P
londolut - 02-07-2014, 11:31

Hehe przyjemne z pożytecznym mówisz? :-D
rosomak1983 - 02-07-2014, 13:32

Seiji napisał/a:
nawet go dzisiaj już wyjąłem, zajęło to tylko 4 godziny, instrukcja mówiła o 3 możliwościach zrobienia tego:
1. odkręceniu sanek i wyjęciu od dołu
2. wyjęciu całego silnika i później odkręceniu alternatora
3. od góry - odkręceniu wszystkiego od góry silnika z wszystkimi przewodami, listwą wtryskową, bagnetem, odkręceniem silnika i podniesieniu go na lewarku o 10cm


no to troche nieporozumienie... W 4g63 z rozrzadem po własciwej stronie ciezko zmienic jedynie kompresor klimy reszta jest niemal na wierzchu.

robertdg - 02-07-2014, 19:12

Perki1985 napisał/a:
Ma blisko swojego miejsca zamieszkania dobry zakład zajmujący się naprawą alternatorów, rozruszników itp. Na dodatek fajna laseczka tam pracuje :P


Oj do Ciebie widać wieści nie doszły

Seiji - 02-07-2014, 19:46

jakie wieści?
tresorex - 02-07-2014, 19:52

Ciekawe czy będzie różnica w jeździe z tylną rozpórką. Tył wygląda na dość sztywny już dzięki zakratowaniu na luku bagażowym.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group