To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - GTO

Hubeeert - 12-12-2014, 14:08

Tak jak myslałem - ta skrzynia to NIE jest skrzynia od EVO.
GTO 3000/4WD/4WS [Z16A] GTO,5FM/T [MNPM] 1990.09.1 - 1991.12.3 Япония See scheme
GTO 3000/4WD/4WS [Z16A] GTO,5FM/T [MNPM] 1992.01.1 - 1992.09.3 Япония See scheme
GTO 3000/4WD/4WS [Z16A] GTO,5FM/T [MNPM] 1992.10.1 - 1994.02.3 Япония See scheme
GTO 3000/4WD/4WS [Z16A] GTO SPECIAL VERSION,5FM/T [MNPM2] 1992.01.1 - 1992.09.3 Япония See scheme

Bartek - 12-12-2014, 15:11

Hubeeert napisał/a:
Tak jak myslałem - ta skrzynia to NIE jest skrzynia od EVO.


Jako całość na 1000% nie mogła być, co widać na pierwszy rzut oka, ponieważ dzwony skrzyń do silników 6g a 4g różnią się wszystkim - trzeba zrobić grubsze śledztwo (porównać bebechy), ale ja na to nie mam czasu :) - generalnie może być podobna do evo, bo nie jest to Getrag (W5MG1 ani W6MG1) z VR-4 tylko W5M33-2 dobrze znana z Eclipsa GSX, Galanta VR-4 i ...... EVO 123

madź - 12-12-2014, 15:42

No o to przecież chodziło - te same wnętrzności, dzwon inny. :roll:

Cytat:
This transmission is a Mitsubishi gearbox that utilizes a 6G72 bellhousing with 1991-1994 Eclipse/Talon/Laser (DSM) AWD Turbo gearset, center differential, etc.

It utilizes a DSM transfer case (23-spline 1991-1994), and DSM AWD (1990-1999) inner axle cups.

As for gear ratios, I believe that they are the following if I remember correctly:
1st gear - 3.083
2nd gear - 1.684
3rd gear - 1.115
4th gear - 0.833
5th gear - 0.666
Reverse - 3.166

*Primary Gear count (37/29, 1.275 gear ratio)
*Front Diff Ring Gear (Secondary) - 58-tooth ring gear w/ 15-tooth output pinion shaft (3.866 gear ratio)
*Transfer case is 24/22-tooth, (1.090 gear ratio)

Final drive ratio is 4.929

Rear differential ratio would need to be 3.545 to utilize the transfer case, ring gear and output pinion gear.

rosomak1983 - 12-12-2014, 18:33

madź napisał/a:
No o to przecież chodziło - te same wnętrzności, dzwon inny. :roll:


DSM to nie to samo co EVO I-III , skrzynia w evo ma szpere na przednie koła a DSM-ie nie ma.

madź - 23-12-2014, 19:35

Małymi kroczkami się dozbrajamy. Na pierwszy rzut poszedł TT HKS style:



Jeszcze w planach są BOV, Y pipe, EBC i zegar ciśnienia doładowania.

madź - 23-01-2015, 21:23

Najpóźniej w przyszły weekend GTO wyjedzie na drogi.

Co już zrobione?
- pomalowane:
* przedni zderzak
* tylny zderzak
* tylne błotniki
* tylna klapa
* tylny spojler
* lusterka boczne
* prawy tylny narożnik
* listwy między drzwiami a dachem
- wymienione boczne panele z czarnych na czarne z napisem "TWIN TURBO"
- montaż systemu Active Aero
- wymiana tylnego spojlera "hoop wing" na "active aero wing"
- usunięcie automatycznej anteny
- wymiana tylnej blendy na przedliftową
- wymiana układu wydechowego
- wymiana przekładni kierowniczej
- "robomod" lamp przednich (usunięcie czerwonych maskownic i przemalowanie środków lamp na czarno)

Co jeszcze przed nami:
- wymiana układu zapłonowego (kable, świece i cewki)
- wymiana rozrządu
- wymiana panewek korbowodowych i głównych
- stworzenie nowych downpipe
- wymiana płynów
- polerka całego samochodu
- drobne poprawki w elektryce

zdjęcie z zeszłego weekendu:

Tomek - 23-01-2015, 23:53

po błotku się szalało?
Torp12 - 24-01-2015, 21:26

Sami malujecie wszystko?
yoji - 18-03-2015, 08:45

Przepraszam za off top ale nie dochodzą PW ( zostaja w folderze do wysłania) Proszę o zdjęcia felg na yoji@interia.eu
Bizi78 - 18-03-2015, 09:08

yoji napisał/a:
Przepraszam za off top ale nie dochodzą PW ( zostaja w folderze do wysłania)

Jak adresat PW odczyta wiadomość to przejdzie do wysłane :wink: .

yoji - 18-03-2015, 10:14

a ja jak głupi piszę wiadomośc za wiadomością :D Dzieki :)
madź - 18-03-2015, 18:51

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
madź - 22-03-2015, 20:55

Zabawa prawie skończona.




Pozostało założyć boost controller, turbo timer, podłączyć instalację sterowania wiatrakami chłodnicy, złożyć auto do kupy i zestroić. Turbiny będą dmuchać 0.9bar, co powinno nam dać 380-390KM na silniku. Oby tylko sprzęgło wytrzymało. :lol:

Hubeeert - 23-03-2015, 01:05

madź napisał/a:
Oby tylko sprzęgło wytrzymało.
Bo seryjny transfer wysra się błyskawicznie.
madź - 23-03-2015, 10:33

W Wielkiej Brytanii jezdzi wiele GTO z silnikiem TT i napedami z NA. Podobno z mocami do 450KM daja sobie rade.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group