Nasze Miśki - GTO
Hubeeert - 12-12-2014, 14:08
Tak jak myslałem - ta skrzynia to NIE jest skrzynia od EVO.
GTO 3000/4WD/4WS [Z16A] GTO,5FM/T [MNPM] 1990.09.1 - 1991.12.3 Япония See scheme
GTO 3000/4WD/4WS [Z16A] GTO,5FM/T [MNPM] 1992.01.1 - 1992.09.3 Япония See scheme
GTO 3000/4WD/4WS [Z16A] GTO,5FM/T [MNPM] 1992.10.1 - 1994.02.3 Япония See scheme
GTO 3000/4WD/4WS [Z16A] GTO SPECIAL VERSION,5FM/T [MNPM2] 1992.01.1 - 1992.09.3 Япония See scheme
Bartek - 12-12-2014, 15:11
Hubeeert napisał/a: | Tak jak myslałem - ta skrzynia to NIE jest skrzynia od EVO.
|
Jako całość na 1000% nie mogła być, co widać na pierwszy rzut oka, ponieważ dzwony skrzyń do silników 6g a 4g różnią się wszystkim - trzeba zrobić grubsze śledztwo (porównać bebechy), ale ja na to nie mam czasu - generalnie może być podobna do evo, bo nie jest to Getrag (W5MG1 ani W6MG1) z VR-4 tylko W5M33-2 dobrze znana z Eclipsa GSX, Galanta VR-4 i ...... EVO 123
madź - 12-12-2014, 15:42
No o to przecież chodziło - te same wnętrzności, dzwon inny.
Cytat: | This transmission is a Mitsubishi gearbox that utilizes a 6G72 bellhousing with 1991-1994 Eclipse/Talon/Laser (DSM) AWD Turbo gearset, center differential, etc.
It utilizes a DSM transfer case (23-spline 1991-1994), and DSM AWD (1990-1999) inner axle cups.
As for gear ratios, I believe that they are the following if I remember correctly:
1st gear - 3.083
2nd gear - 1.684
3rd gear - 1.115
4th gear - 0.833
5th gear - 0.666
Reverse - 3.166
*Primary Gear count (37/29, 1.275 gear ratio)
*Front Diff Ring Gear (Secondary) - 58-tooth ring gear w/ 15-tooth output pinion shaft (3.866 gear ratio)
*Transfer case is 24/22-tooth, (1.090 gear ratio)
Final drive ratio is 4.929
Rear differential ratio would need to be 3.545 to utilize the transfer case, ring gear and output pinion gear. |
rosomak1983 - 12-12-2014, 18:33
madź napisał/a: | No o to przecież chodziło - te same wnętrzności, dzwon inny. |
DSM to nie to samo co EVO I-III , skrzynia w evo ma szpere na przednie koła a DSM-ie nie ma.
madź - 23-12-2014, 19:35
Małymi kroczkami się dozbrajamy. Na pierwszy rzut poszedł TT HKS style:
Jeszcze w planach są BOV, Y pipe, EBC i zegar ciśnienia doładowania.
madź - 23-01-2015, 21:23
Najpóźniej w przyszły weekend GTO wyjedzie na drogi.
Co już zrobione?
- pomalowane:
* przedni zderzak
* tylny zderzak
* tylne błotniki
* tylna klapa
* tylny spojler
* lusterka boczne
* prawy tylny narożnik
* listwy między drzwiami a dachem
- wymienione boczne panele z czarnych na czarne z napisem "TWIN TURBO"
- montaż systemu Active Aero
- wymiana tylnego spojlera "hoop wing" na "active aero wing"
- usunięcie automatycznej anteny
- wymiana tylnej blendy na przedliftową
- wymiana układu wydechowego
- wymiana przekładni kierowniczej
- "robomod" lamp przednich (usunięcie czerwonych maskownic i przemalowanie środków lamp na czarno)
Co jeszcze przed nami:
- wymiana układu zapłonowego (kable, świece i cewki)
- wymiana rozrządu
- wymiana panewek korbowodowych i głównych
- stworzenie nowych downpipe
- wymiana płynów
- polerka całego samochodu
- drobne poprawki w elektryce
zdjęcie z zeszłego weekendu:
Tomek - 23-01-2015, 23:53
po błotku się szalało?
Torp12 - 24-01-2015, 21:26
Sami malujecie wszystko?
yoji - 18-03-2015, 08:45
Przepraszam za off top ale nie dochodzą PW ( zostaja w folderze do wysłania) Proszę o zdjęcia felg na yoji@interia.eu
Bizi78 - 18-03-2015, 09:08
yoji napisał/a: | Przepraszam za off top ale nie dochodzą PW ( zostaja w folderze do wysłania) |
Jak adresat PW odczyta wiadomość to przejdzie do wysłane .
yoji - 18-03-2015, 10:14
a ja jak głupi piszę wiadomośc za wiadomością Dzieki
madź - 18-03-2015, 18:51
madź - 22-03-2015, 20:55
Zabawa prawie skończona.
Pozostało założyć boost controller, turbo timer, podłączyć instalację sterowania wiatrakami chłodnicy, złożyć auto do kupy i zestroić. Turbiny będą dmuchać 0.9bar, co powinno nam dać 380-390KM na silniku. Oby tylko sprzęgło wytrzymało.
Hubeeert - 23-03-2015, 01:05
madź napisał/a: | Oby tylko sprzęgło wytrzymało. | Bo seryjny transfer wysra się błyskawicznie.
madź - 23-03-2015, 10:33
W Wielkiej Brytanii jezdzi wiele GTO z silnikiem TT i napedami z NA. Podobno z mocami do 450KM daja sobie rade.
|
|
|