Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE
Fragu - 26-05-2017, 11:06
A przymierzałeś już te Brembo na tył, bo gdzieś ktoś pisał, że tył pasuje P&P.
Buszu - 26-05-2017, 13:16 Temat postu: Heble Dzwoniłem do majstra który zwierzowi montować i mówił że adapter będzie potrzebny.
Phobox - 29-05-2017, 10:34
To wg was co lepiej zrobić? Zamówić sobie komplet na przód ze STOPTECHa czy zrobić swapa z ASXa?
Oczywiście jak to cenowo? Bo jakbym chciał kupić nowe zaciski z ASXa (plus nowe tarcze oraz klocki) to podejrzewam że będzie to droższe niż STOPTECH.
Bzyk_R1 - 29-05-2017, 11:33
Phobox, Używane zaciski (młode) z ASXa plus tarcze i klocki textar to koszt 500-600zł. Za StopTecha czytałem że trzeba dać około 2 tysiące pln wiec dla mnie odpowiedź prosta. Nawet jeśli StopTech byłby z kosmicznego stopu i nie zużywał się to nie przerobi (tak mi się wydaje) kilku zestawów z ASXa.
Ja na razie upalam fabryczne 294/24 Textary, jak uda mi się je zamęczyć to sprawdzę na jakim etapie są hamulce u Pawła czy Łukasza, jeżeli nadal będą sobie chwalić i zestaw będzie dawał radę to wrzucam hamulce od ASXa które będą 10 lat młodsze od moich
Fragu - 29-05-2017, 12:23
Bzyk_R1 dobrze prawi - jak chcesz coś bardzo dobrego to swapuj na Brembo z Lancera EVO.
Mój plan jest taki - jeśli tarcze 294x26mm na zaciskach z ASXa wystarczą mi powiedzmy na 30tys km to znaczy, że taki zestaw jest ok i następnym razem kupię po prostu coś z górnej półki (SP perfomance, DBA etc).
Natomiast jeśli nie wytrzymają takiego przebiegu - będę myślał o Brembo z evo
qba1983 - 29-05-2017, 20:50
ale się uparliście na te zaciski z ASXa, podziwiam... po co te koszty?
Fragu - 29-05-2017, 21:13
qba1983, przeczytaj co pisalem wcześniej, jaki byl powod wymiany zaciskow u mnie....
Przeciez nikt nie zmusza, jest to tylko jakas opcja.
qba1983 - 29-05-2017, 23:26
no wiem wiem, nie o ciebie tu chodzi
sam po prostu jestem pod wrażeniem jak zmieniła się tendencja do wichrowania tarcz.
nie oszczędzam hamulców, a nic się z nimi nie dzieję normalnie jestem pod mega wrażeniem. a przecież to zwykłe tarcze za 120zł/szt. tak jak mówisz, następne będą DBA lub EBC.
może nie hamuje jakoś zauważalnie lepiej, ale się nie gnie...
W@sio - 30-05-2017, 07:30
Tak czytam temat, śledzę każdy post i przychodzi mi jedna refleksja - chyba najlepszym zestawem byłoby złożenie tarcz z ASX z zaciskami z Outka (2 tłoczki). Ja bym najchętniej wydział jakiś zestaw z tarczami ponad 300mm na obu osiach. BMW 330i Paweli ma taki zestaw mimo zaledwie 231KM i znacznie mniejszej masy.
Hugo - 30-05-2017, 09:58
W@sio napisał/a: | chyba najlepszym zestawem byłoby złożenie tarcz z ASX z zaciskami z Outka (2 tłoczki) | Czy ja wiem. Chyba wolałbym jednotłoczkowe zaciski od ASX-a. U mnie od pewnego czasu "coś się dzieje" po rozgrzaniu tarcz. Czuć minimalne bicie/pulsowanie pedału hamulca A jeżdżę i hamuję raczej ostrożnie. Na razie obserwuję temat, ale mam już powoli dość tych hamulców.
Krzyzak - 30-05-2017, 11:08
W sobotę zmieniałem hamulce w Mondeo 4 - kolega zakupił tarcze EBC turbo groove (czarne, nawiercane, nacinane) i klocki Black Diamond Predator - po wymianie, na dotarciu hamuje lepiej niż dotychczasowy fabryczny zestaw Forda.
Po 300 km hamulce działają PETARDA!
Fragu - 30-05-2017, 11:21
Górna półka komponentów
Nie ma co ukrywać - to co montujemy w większości (TRW, TEXTAR, BREMBO, ATE) to przeciętne produkty, które na dłuższą metę spisują się tylko tam - gdzie zapas hamulca jest bardzo duży Odpowiednio duże i grube tarcze w zestawieniu do masy/mocy auta).
Buszu - 09-06-2017, 22:31
Siema koledzy. Robił już ktoś coś z tyłem? ? Jakiś upgrade ???:)
Fragu - 11-06-2017, 09:48
Ja na jesien sie zabiorę za tył
miron - 08-07-2017, 17:53
W końcu ogarnąłem swoje heble. Tarcze ASX, wymiana prochowników, malowanie zacisków sprayem, felgi malowane proszkowo. Czekam na przesyłkę z Chin z hybrydą i na zaślepki pójdzie lakier do paznokci z czerwonymi diamentami.
https://zapodaj.net/63fe036c39272.jpg.html
https://zapodaj.net/ad7281126886a.jpg.html
https://zapodaj.net/af40ab37ff8ad.jpg.html
https://zapodaj.net/b00428391acd6.jpg.html
https://zapodaj.net/1e232a1a8cc16.jpg.html
|
|
|