To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Initiale Paris

deejay - 09-07-2016, 19:36

Na dniach "Francuz" przeszedł mały wakacyjny serwis , wymiana oleju plus dodatki do oleju tak profilaktycznie i przegląd klimy , ale nie było potrzeby bo nawet grama nie brakowało , wręcz przeciwnie było minimalnie za dużo :wink:
Ogólnie śmiga i łyka kilometry , przed nim okres wakacyjny i spoko Km do pokonania .


Owczar - 10-07-2016, 11:00

Widzę, że nawrócenie na Mobila się nie zmieniło ;)
deejay - 10-07-2016, 11:23

Jak widzisz :-)
Owczar - 10-07-2016, 18:10

Jest odczuwalna różnica w stosunku do elfa?
deejay - 10-07-2016, 18:35

Owczar napisał/a:
Jest odczuwalna różnica w stosunku do elfa?


Marcin nie odczuwam nic szczególnego , ogólnie silnik w Renówce jest moim zdaniem w bdb kondycji w środku , bo poprzednik musiał dosyć często olej zmieniać , bo jak na diesla olej ma kolor ciemno brązowy nawet po ok 5000km tak samo jak w silniku Pb , a nie jak nas diesle przyzwyczaiły do "czarnej smoły" nawet już po zalaniu nowego :wink:

deejay - 14-07-2016, 23:00

Pierwsza ingerencja w zawieszenie , ale nie z powodu zużycia , stuków itp. tylko po prostu profilaktycznie ze względu na przebieg . Wpadły nowe przednie amorki plus poduszki i łączniki stab. przednie .



Z informacją tylko taką że "Rudej" na kielichach nie ma :P



Krzyzak - 15-07-2016, 10:10

Sprężyny nie pękają? - w Scenic i pękły obie... rozwarstwiły się na boki, jak rozcięta parówka w gorącej wodzie... pierwszy raz takie coś widziałem :)
Stary, dobry mc pherson... prosty i niezawodny.
A z tyłu jak? - belka skrętna?

deejay - 15-07-2016, 10:19

Darku sprężyny pękają tylko dlatego że farba ochronna jak się łuszczy strasznie potęguje korozję.
U mnie z tyłu jest wielowahacz identyczny jak w L430 i ceny części w serwisie są śmieszne ;-)

Owczar - 15-07-2016, 12:22

Dlatego jak ta farba puchni to lepiej zerwać to co luźne. Inaczej zostaje tam wilgoć i korozja szaleje ;)

Aż miło popracować jak nic nie pordzewiałe, nie pozapiekane... W weekend wrzucam w Lexie poli na przód i tam po tylu latach śruby już moga nie współpracować jakbym tego sobie życzył :)

deejay - 15-07-2016, 12:39

Tak jak mówisz Marcin, jak mam teraz kręcić EA to mnie trzęsie :-)
Krzyzak - 15-07-2016, 12:43

Cytat:

Darku sprężyny pękają tylko dlatego że farba ochronna jak się łuszczy strasznie potęguje korozję.
Bardzo możliwe, ale pierwszy raz widziałem, żeby się sprężyna rozwarstwiała jakby była zrobiona z 2 połówek. Teraz przydarzyło mi się w EA pęknięcie sprężyny przedniej i było to pierwsze jakie widziałem. Ale Hugo mówił, że to się w EA zdarza... Jednak tu pękła w pewnym miejscu i tyle. Nawet nie wiem ile tak jeździłem bo różnicy w wysokości, komforcie czy odgłosach pracy zawieszenia nie ma żadnej.
Owczar - 15-07-2016, 12:45

W EA pękają. U siebie już zmieniałem kiedyś przez pęknięty zwój.

Bartek u Ciebie jest czynnik R134a czy już ta nowsza generacja?

deejay - 15-07-2016, 13:06

Na szczęście mam jeszcze R134a ;-)
robertdg - 15-07-2016, 19:21

deejay napisał/a:
sprężyny pękają tylko dlatego że farba ochronna jak się łuszczy strasznie potęguje korozję.
Już nie pisz, że nie widziałeś w Renault pęknietej sprezyny na której farba byla zdrowa, tymbardziej w "żelazku" czy "królowej lawet" ;-)
deejay - 15-07-2016, 19:40

Ale Robert ja tego nie napisałem z myślą o Galancie ;-) tylko odpisałem Darkowi jaka jest najczęstsza przyczyna.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group