To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T

Hugo - 04-11-2017, 21:08

deejay napisał/a:
Tak ma być. Prawidłowe dane .
No to super.
Cytat:
Wyczuwalne drgania jakie kierowca zaczyna odczuwać zaczynają sie od ok 0,11 mm
No to ciekawe jakie bicie jest u mnie teraz... :?
deejay - 04-11-2017, 21:26

Hugo napisał/a:
No to ciekawe jakie bicie jest u mnie teraz... :?


Ustaw poprawie zegar jak Robert pisał i spr dokładnie , najpierw piastę wcześniej oczywiście dobrze oczyszczoną , następnie tarczę .

Krzyzak - 05-11-2017, 22:08

U mnie jak się zimmermann pogiął to miał 0.2 mm - czuć było bardzo wyraźnie.
A piasty jak sprawdzałem to mają do 0.02mm

deejay - 05-11-2017, 22:10

Krzyzak napisał/a:
U mnie jak się zimmermann pogiął to miał 0.2 mm - czuć było bardzo wyraźnie.
A piasty jak sprawdzałem to mają do 0.02mm


0,20 mm to juz bardzo dużo , kierownica w ręce jak galareta :wink:

Marcino - 06-11-2017, 00:00

Hugo daj fotkę czujnika jak wyglada na żywo. Regulacja i magnes Ok?
sampler - 06-11-2017, 07:58

W suplemencie do manuala 2001 są podane wartości 0,03 mm lub mniej dla przedniej osi. To jest dla tarcz 276/26
Hugo - 06-11-2017, 08:40

sampler, 0,03 dla tarczy?
Krzyzak - 06-11-2017, 10:29

deejay napisał/a:
kierownica w ręce jak galareta
czuć było tylko przy hamowaniu
sampler - 06-11-2017, 13:23

Dokładnie tak. Supplement 35A-2
Hugo - 06-11-2017, 21:11

Marcino, kilka fotek czujnika poniżej. Jakość wykonania niezła, śmierdzi chińszczyzną, że aż strach, ale trudno :wink: Nawet na kartoniku jak byk napisane jakieś yunhan shingzan coś tam :mrgreen: Minusy to słaby magnes, ledwo się trzyma do zwrotnicy w Galu :? Myślałem, że szału dostanę sprawdzając dziś bicie zapasowych tylnych piast. Przy próbie ustawienia zegara magnes puszczał i tak w kółko. W końcu nie wytrzymałem i przytargałem starą metalową wycieraczkę taka sprzed drzwi, położyłem na ziemi pod piastą i jakoś się trzymał :D Drugi minus to brak jakiejkolwiek instrukcji obsługi (komuś kto nie miał z tym nigdy do czynienia zapewne by się przydała).

Fotki czujnika i statywu:












Nagrałem filmik z pomiaru jednej z piast. Czujnik dobrze ustawiony? Czy dobrze odczytałem, że bicie tej piasty wynosi ponad 0,03 mm? Czujnik ustawiony praktycznie do krawędzi piasty, bo otwory szpilek są bardzo blisko krawędzi. Nie da się inaczej. Powierzchnia piasty oczyszczona na błysk szczotka drucianą na szlifierce kątowej (jak widać na filmiku).

https://www.youtube.com/watch?v=YI8jOcg0a28

Jutro jak nie będzie padać podmieniam tylne piasty i sprawdzam bicie przednich piast i tarcz. Trzymajcie kciuki :lol:

Marcino - 06-11-2017, 21:23

Pomiar Ok jak się nic nie buja.
Co do magnesu to niestety takie pieniądze i tak działa. Może zwrotnica niemagnetucza :)

Hugo - 06-11-2017, 21:28

Marcino napisał/a:
Pomiar Ok jak się nic nie buja.
Chyba jeszcze nie do końca stabilnie całość stała, bo zauważyłem, że na filmiku zrobiłem 4 pełne obroty piastą, a wychylenie wskazówki od zera w lewo o 3 kreski miało miejsce tylko 1 raz (na samym początku filmiku). To raczej niemożliwe :wink:

Chwytał do zwrotnicy, ale słabo.

bbandi - 06-11-2017, 21:52

Hugo - trzeba było dołożyć i kupić taki czujnik

https://www.kammar24.pl/m...sb-p-41597.html

Miałbyś na lata, sama podstawa dobra to ok 100zł

Hugo - 06-11-2017, 22:06

Pewnie tak, ale tutaj w czujniku wielkiej filozofii chyba nie ma, chodzi o to, że podstawa słabo trzyma i sam statyw niby wygląda precyzyjnie, ale chyba nawet mimo skręcenia śrub jest nie do końca stabilny i się odkształca.
robertdg - 07-11-2017, 08:38

Mierzenie piasty bez szpilek jest lekko oszukane, wciagnij szpilki i powtórz pomiar


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group