To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T

Marcino - 07-11-2017, 09:33

robertdg napisał/a:
Mierzenie piasty bez szpilek jest lekko oszukane, wciagnij szpilki i powtórz pomiar

Nie No bez jaj.... chyba szpilki nie krzywią ....

Hugo - 07-11-2017, 10:39

Też tego nie rozumiem. Tymbardziej, że do piasty ze szpilkami nie mogłem dostawić czujnika, bo ciągle mi haczyły w uchwyt...
Krzyzak - 07-11-2017, 12:28

Da się czujnik ustawić pod odpowiednim kątem i nie będzie haczyć. Zawsze mierzę ze szpilkami bo ich wybijanie bez demontażu piasty może ją uszkodzić. Do wybijania podkładam tulejkę o średnicy wewn. ok. 25mm i dopiero wybijam przez mosiężny pobijak.
Hugo - 07-11-2017, 18:59

Zgadza się, wybijanie szpilki na zamontowanej piaście nie jest dobrym pomysłem. Ja miałem piasty wyjęte, wtedy podkładam od dołu nasadkę 20, na szpilkę nakręcam na kilka zwoi nakrętkę i wybijam szpilkę.

A tak w ogóle to dzisiaj wymienione tylne piasty na te, które niby miały bicie 0,02 mm oraz wymieniony prawy drążek kierowniczy (TRW) i obie końcówki drążków kierowniczych (CTR). Do tego wszystkie tłoczki hamulcowe sprawdzone, pracują pięknie oraz wszystkie prowadnice zacisków oczyszczone z Ate Plastilube i nasmarowane oryginalnym pomarańczowym smarem dołączanym do oryginalnych zestawów naprawczych zacisków Mitsu. Zaciski pływają na prowadnicach jak ta lala :wink:

Niestety próbowałem pomierzyć bicie tylnych tarczobębnów, przednich piast i tarcz, ale poddałem się. Ten czujnik zegarowy to padaka. Ile zrobię obrotów piastą lub tarczą tyle pokaże odchyłek :roll: Szału można dostać! Gó... jakich mało.

No więc jazda próbna i zniknęły jakiekolwiek drgania/pulsowanie pedału hamulca podczas hamowania, także przyczyną tego był zapewne luz na tylnym prawym łożysku koła. Pięknie. Niestety na kierownicy nadal czuć wibracje podczas hamowania z prędkości 80 km/h i większej, także tarcze przednie są zwichrowane. Bez komentarza, bo nie mam już sił na te "hamulce".

robertdg - 07-11-2017, 19:06

Hugo napisał/a:
Ten czujnik zegarowy to padaka. Ile zrobię obrotów piastą lub tarczą tyle pokaże odchyłek Szału można dostać! Gó... jakich mało.
Błedna stabilizacja na uchwycie stąd taki cyrk
Hugo - 07-11-2017, 19:37

robertdg napisał/a:
Błedna stabilizacja na uchwycie stąd taki cyrk
Bardziej nie dało się skręcić ramion śrubami kontrującymi, a jako podstawy dla magnesu użyłem metalowej wycieraczki o wadze ok. 15 kg.
vrangsinn - 07-11-2017, 20:15

Hugo napisał/a:
Pięknie. Niestety na kierownicy nadal czuć wibracje podczas hamowania z prędkości 80 km/h i większej, także tarcze przednie są zwichrowane. Bez komentarza, bo nie mam już sił na te "hamulce".


a u mnie wszystko pięknie hula jak ta lala...bez żadnych modyfikacji, i tak już dwa lata....narazie :wink: tfu tfu tfu.... :roll:

Hugo - 07-11-2017, 20:23

vrangsinn napisał/a:
a u mnie wszystko pięknie hula jak ta lala...bez żadnych modyfikacji, i tak już dwa lata....narazie tfu tfu tfu....
No tak, ale jak to wygląda i hamuje :?
vrangsinn - 07-11-2017, 21:06

Hugo napisał/a:
vrangsinn napisał/a:
a u mnie wszystko pięknie hula jak ta lala...bez żadnych modyfikacji, i tak już dwa lata....narazie tfu tfu tfu....
No tak, ale jak to wygląda i hamuje :?


co do wyglądu to się nie wypowiadam bo to oczywiste...a hamowanie mi osobiście nie przeszkadza....generalnie czytając wszystkie wątki istnieje tylko jedna alternatywa co załatwia obie kwestie 8) inne to tylko pół środki.

Hugo - 07-11-2017, 21:19

vrangsinn napisał/a:
istnieje tylko jedna alternatywa co załatwia obie kwestie
Wiem o czym myślisz, dojrzewam do tej decyzji. Niestety moje finanse nie :?
Krzyzak - 07-11-2017, 22:17

u mnie ten czujnik się trzyma z powodzeniem
wiesz, w środku są 2 magnesy i albo się je ustawia w fazie albo nie - przekręcasz przełącznik i się zwrotnicy trzyma bardzo dobrze

Hugo - 08-11-2017, 08:26

Krzyzak, wiem co znaczy ON-OFF :mrgreen:
Marcino - 08-11-2017, 23:35

Patrząc na twoje doświadczenia zastanawiam się czy lepszy magnes w statywie dał by radę?
Hugo - 09-11-2017, 19:48

Marcino napisał/a:
Patrząc na twoje doświadczenia zastanawiam się czy lepszy magnes w statywie dał by radę?
Nabijasz się ze mnie? :wink:

Chcesz mocniejszy magnes to masz (6 magnesów neodymowych o średnicy 10 mm), teraz nawet diabeł nie oderwie podstawy od metalu :mrgreen:


Bizi78 - 09-11-2017, 19:56

Tylko jak ty dokręcisz koło z tym statywem :mrgreen: .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group