To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

kochajj - 03-03-2009, 10:05

nabassu napisał/a:
a wlasciwie to po co lakier kladles od nowa?


powodów było kilka...
pierwszy to dopracowanie grodzi... po przeróbkach nie było to idealne wiec przy okazji wydłubanego silnika poprawiłem to i owo...
2 ga sprawa to lakier nie był dobrany idelanie... teraz prysnolem gruntem W75 i na to poszedł półmat... wczesniej był clar :)

nabassu - 03-03-2009, 10:50

aa, wlasnie, przypomnialo mi sie, kolega z forum subaru mowil ze importy nie maja powlok antykorozyjnych. czy nasze misie tez?
roch_27 - 03-03-2009, 10:59

nabassu napisał/a:
aa, wlasnie, przypomnialo mi sie, kolega z forum subaru mowil ze importy nie maja powlok antykorozyjnych. czy nasze misie tez?
niestety nie mają :( trzeba samemu zabezpieczyć profile zamknięte i od spodu podwozie

pozdro

kochajj - 03-03-2009, 15:09

dokładnie jak pisze Piotrek... niestety ogolnie antykorozja w EC/EA jest bardzo słaba... praktycznie każdy zgrzew jest rudy...
kochajj - 03-03-2009, 20:53

prace przy wydechu.... cały z nierdzewki... 77 mm przelotowy :)




pawliku - 03-03-2009, 20:56

coś te obrazki nie chcą się pokazać...



a dobra już się pokazaly :)

Banolito - 03-03-2009, 21:01

Cytat:
prace przy wydechu.... cały z nierdzewki... 77 mm przelotowy :)


oj będzie głośno tylko czy aby nie za głośno :?:

Anonymous - 03-03-2009, 21:04

Ja mam w 80 na przelocie i ori turbiny mega wyciszają, nie zapominajcie Panowie i Panie że to tt jest a nie N/A :wink:

EDIT:I znowu się złapałem :cry: on już Ci nie mój tylko siosterki i jej męża :wink:
aczkolwiek downpipe 2,5" może tu trochę namieszac :mrgreen:

kochajj - 03-03-2009, 21:10

dokładnie jak pisze Czarek.... to jest TT... do tego są 2 tłumiki więc nie bedzie głosno ;) ... za to pare kuni dojdzie :)
0

Anonymous - 03-03-2009, 21:14

Dokładnie wszyscy liczym na te kunie :wink: Kitajce piszo, że downpipe i brak kata to okolice 30 kuni :mrgreen:
nabassu - 04-03-2009, 03:43

dobrze wiedziec.
pasy przez srodek to podobno po 5 kuni sztuka! :)
dwie puchy na koncu beda?
miesci sie to?
mi sie marzy od kazdego kolektora po jednej rurce, da sie tak?

roch_27 - 04-03-2009, 08:47

nabassu napisał/a:
dwie puchy na koncu beda?
nie będą :arrow:
kochajj napisał/a:
kilka nowości w autku...
wydech ze stali kwasoodpornej 3'' łącznie z down pipe...



pozdro

Anonymous - 04-03-2009, 08:53

nabassu napisał/a:
dobrze wiedziec.
pasy przez srodek to podobno po 5 kuni sztuka! :)
dwie puchy na koncu beda?
miesci sie to?
mi sie marzy od kazdego kolektora po jednej rurce, da sie tak?


majster zmiana układu wydechowego w tym aucie to naprawdę sprawdzone kunie i nie wypisuj mi tu o żadnych pasach, dobrze? :wink:

a jeżeli posiadasz takie auto to zajrzyj pod spód i przekonasz się iż 3'' naprawdę ciężko tam upchnąć :mrgreen:

a z tymi rurkami to weź pod uwagę, że silnik siedzi w poprzek i nie zapominaj o wale napędowym :wink:

Bartek - 04-03-2009, 09:16

autoR, Tomek ma EC5W, nie EA5W....ma trochę łatwiej ;) , a kolega Nabassu na razie jest teoretykiem i ztcw sam nie pobrudzi się za bardzo, żeby jeździć VRem ;)
kochajj - 04-03-2009, 09:40

Czarku nie ma sie co bulwersować ;) ... to nie forum SR... nie każdy wie jakie modyfikacje w jakich ślinikach przynoszą przyrosty mocy :) ... tak czy inaczej jest to wydech z dwoma tłumikami przelotowymi (końcowym i posrednim)...
PS... dokleje 2gą naklejke VR4 i bedzie jeszcze z 10 KM ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group