To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

jacek11 - 16-04-2009, 16:37

frost83 napisał/a:
główna chyba 54 idąca w środku oplatającej ją 60


Ja mam pojedynczą,i jest rozmiaru 50mm.
Tłumiki oryginalne,w dobrym stanie.
Podczas naprawy,wywaliłem ten najmniejszy.
2 metry rury starczyło od kata,do tylnego tłumika.

[ Dodano: 16-04-2009, 21:59 ]
Czy u Was też tak ciężko działa pedał gazu?U mnie jest po prostu koszmar :evil:
Czyściłem linki,smarowałem,i niewielka poprawa :(

Frost - 17-04-2009, 08:39

jacek11 napisał/a:
Czy u Was też tak ciężko działa pedał gazu
miękki to u mnie nie jest, musiałem się ogólnie przyzwyczaić po przejściu z Punta, gdzie gaz i sprzęgło chodziło jak po masle. Pozatym mam drobne kłopoty z wrzucaniem biegów 1 i 2a, ciężko wchodzą i zgrzytają, ale nie ze skrzyni tylko dzwięk wychodzi bardziej z lewarka, nie mam pomysłu jak to ogarnąć, sprzegło chodzi dobrze.
mitsu_pl - 17-04-2009, 11:07

frost, zdejmij tuneli zobacz jak się mają wodziki przy dzwigni, przesmarowac nie zawdzi odrazu... ;) a co do tlumikow, to jeszcze nie slyszales w naszym galu, po wypruciu wiekszej czesci tapicerek i praktycznie na pelnym przelocie. Wkladke K&N posiadam, zapytam tylko czy nie bedzie potrzebna, jakbys byl zainteresowany. Ma tylko jeden sezon przejechany, czyli jakies 15 tys. km intensywnej jazdy... :D przez ten okres 3 razy prana... :twisted: i jeszcze jedno zaslepic EGR niebedzie prosto na silniku w samochodzie. My mielismy o tyle lepsza sytuacje, ze po dzwonie silnik skrzynia poszla won i caly przod sie wyspawalo (na zgrzewach) i wtedy bylidealny dostep do wsiego - silnik grzecznie stal na stole i poddalsieoperacji bez znieculenia... oczywiscie dla wykonujacego ta operacje znieczulenie wskazanie, ale nie wza duzych dawkach :D
Frost - 17-04-2009, 11:27

mitsu_pl napisał/a:
dla wykonujacego ta operacje znieczulenie wskazanie, ale nie wza duzych dawkach
heheheh, dobre
Co do EGR, to w poprzednim dałem rade zaślepić na silniku w aucie, troche zabawy, ale cierpliwy jestem :D czasem :D
mitsu_pl napisał/a:
jakbys byl zainteresowany
zainteresowany jestem !!
Co do tłumików, to Miśkiem jeżdże na codzień, mi to nie przeszkadza jak sobie buczy(jak dojdzie radio, to nawet nie bede slyszał), ale podejżewam, że Policja może mieć coś przeciwko :D

gres - 17-04-2009, 12:02

frost83 napisał/a:
gres napisał/a:
migający znaczek na klimie A/P
hmmmm, a gdzie to Ci miga, bo pierwsze słysze, nie widzałem czegoś takiego u siebie. Sprawdzałeś w książce ??


nie bo ktoś miał mi tą księżke zeskanować:P Moja jest po niemiecku i ni w ząb nic z tego nie wiem, ale jest tam coś takiego :)

co do policji i tłumików to 1,5 roku jeździłem tylko na przelocie i nigdy się nei czepiali. Tylko przeglądy wiadomo:)

Fajnie że u was też tak linka gazu chodzi :)
A macie pod pedałem przyspieszenia plastikowy kwadracik na którym opiera się pedał? On chyba był przewidziany do wersji automatycznych ?

Frost - 17-04-2009, 12:13

gres napisał/a:
Moja jest po niemiecku i ni w ząb nic z tego nie wiem
moja też po niemiecku :d tylko że dla mnie niemiecki to tak prawie jak polski :D
Co do strony 127, o której gres wcześniej mówiłeś, to dziś z rańca rzucilem okiem, tam nie jest o napędzie 4x4 :d tylko o kole zapasowym

[ Dodano: 17-04-2009, 12:21 ]
tak wyglada wydech mój (stary i nowy)- http://E88A.fotosik.pl/albumy/620035.html

więcej zdjęć od spodu dodam na weekend :D

mitsu_pl - 17-04-2009, 12:30

wygląda "profesional" :twisted: u mnie podobnie :wink:
Frost - 17-04-2009, 13:45

mitsu_pl też siedzieliśice nad tyma cały dzień ?? :D Ja musialem poświęciś sobote od 9:00 do 20:00. Troche zabawy było, ale zrobione jest tak, że przed przeglądem odkręcam 4ry śrubki i moge założyć spowrotem standardowy wydech z katem. Nie ukrywam że spaaaaaaaawania troche było, ponieważ nie mam giętarki do rur :-X ale troche praktyki w spawaniu zrobiło swoje - miodzio, mucha nie siada na spawach :D
mitsu_pl - 17-04-2009, 15:56

my mielismy otyle dobrze, ze wykorzystalismy niektore zgiecia z wydechow, ktore u nas pozostaly, tak wiec spawow jest niewiele, co do czasu wykonania, to faktycznie trwalo to pare godzin... ok. 6-8... Co do przegladu to jest kwestia kilku usmiechow i slynnego "co slychac" lub "lata Cie nie widzialem"... :twisted:
Frost - 17-04-2009, 20:22

miałem właśnie chwilke to porobiłem kilka nowych fotek wydechu i miśka
http://e88a.fotosik.pl/albumy/620035.html

gres jezeli chodzi o to A/P ze str. 108, to już tłumacze na Polski:

1.chodzi o filtr przeciwpyłkowy, jeżeli jest przypchany to zapala sie kontrolka A/P - u nas nie ma chyba takiego filtra(przynajmniej w 2,0V6 nie było), to by tłumaczyło to że nie wiedziałem o takiej lampce na KLIMIE.
2. W instrukcji jest napisane jeszcze, że jeżeli auto podczas dni deszczowych lub mglistych pracuje bez nawiewu z zewnątrz, lampka również może sie zapalić.

sion2002 - 18-04-2009, 00:06

frost83 napisał/a:

...
1.chodzi o filtr przeciwpyłkowy, jeżeli jest przypchany to zapala sie kontrolka A/P - u nas nie ma chyba takiego filtra(przynajmniej w 2,0V6 nie było), to by tłumaczyło to że nie wiedziałem o takiej lampce na KLIMIE.
...


Na pewno nie ma?
Od czego jest ten spory filtr przed przednim prawym kołem?

mitsu_pl - 18-04-2009, 13:13

jest to albo zbirornik podciśnieniowy, albo filtr par paliwa...
gres - 20-04-2009, 09:49

[quote="frost83"]

gres jezeli chodzi o to A/P ze str. 108, to już tłumacze na Polski:

1.chodzi o filtr przeciwpyłkowy, jeżeli jest przypchany to zapala sie kontrolka A/P - u nas nie ma chyba takiego filtra(przynajmniej w 2,0V6 nie było), to by tłumaczyło to że nie wiedziałem o takiej lampce na KLIMIE.
quote]

o dzięki ! Tak podejrzewałem bo poprzedni właściciel wspominał coś o tym że usunął ten filtr:) Tylko wiecie jak kupowałem auto to byłem zaaferowany ważniejszymi rzeczami :)

Frost - 20-04-2009, 14:07

Jak ktoś lubi motoryzacje :D to tu jest link i fotki ze zlotu na którym byłem w weekend

http://e88a.fotosik.pl/albumy/621583.html

gres - 21-04-2009, 10:40

frost83 napisał/a:
gres napisał/a:
Moja jest po niemiecku i ni w ząb nic z tego nie wiem
moja też po niemiecku :d tylko że dla mnie niemiecki to tak prawie jak polski :D
Co do strony 127, o której gres wcześniej mówiłeś, to dziś z rańca rzucilem okiem, tam nie jest o napędzie 4x4 :d tylko o kole zapasowym



ej to chyba mamy inne instrukcje :) [img][/img]
jest tu coś mądrego?

a przy okazji vectra b objechana ,dwa razy gość napewno próbował;) ciekawe czy2,0 czy 2,5



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group