Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R
mkm - 20-04-2010, 01:01
Jak dopuszczasz odstepstwa od oryginalu to jeszcze mozna pomyslec, zeby je prysnac pod kolor nadwozia.
londolut - 20-04-2010, 06:28
mkm, obudowy są spękane więc to chyba odpada. Z tego co Kleju chce pewnie uzyskać to 'znikniecie' jakichkolwiek szpecących elementów
mkm - 20-04-2010, 14:37
"Rozwiercic" pekniecia, zalac zywica badz inna "poxylina", poszpachlowac, wyszlifowac i pomalowac. Powinno wyjsc dobrze.
Pod folie tez bedzie trzeba je podobnie przygotowac.
Kleju - 20-04-2010, 21:51
Obudowy nie są jakoś popękane mocno. Nie ma żadnych ubytków. Aż tak źle nie jest. Będzie więcej czasu, zajme się tym.
Rozbiórki ciąg dalszy. Przy ściąganiu zderzaka ani jedna śruba/nakrętka nie puściła, wszystkie się ukręcały, a były potraktowane odrdzewiaczem Ale zderzak cały
Kleju - 26-04-2010, 21:46
Dzisiaj była walka z kolektorem Byłem przygotowany żeby palnikiem sobie pomagać, ale nie. Wszystkie nakrętki (no prawie oprócz jednej) poszły niezwykle łatwo. Ale jedna (ta w czerwonym okręgu) była niedostepna. Musiałem wykręcić wspomaganie i ściągnąc pasek.
Teraz dwa wyjścia Albo robię kolektor custom albo jakiś oryginalny kupie (czekam jeszcze na ceny przesyłek z malezjii i australii)
Jeszcze pare "dupereli" odkręciłem, pójdą do piaskowania i malowania
Aha co do kolektora:
Jak myślicie jaki będzie lepszy:
- 4 - 1 (podobno bardziej wyścigowy charakter)
- 4 - 2 - 1 (bardziej uliczny)
Bo ja bym się skłaniał ku 4w1, to przecież nie będzie auto po bułki
mkm - 27-04-2010, 00:23
Ja gdybym byl na Twoim miejscu w customy bym sie nie bawil. W „zwyklym” Colcie jak najbardziej tak ale nie u Ciebie.
Przy tych obrotach jakie osiaga Twoj silnik kolektor to raczej wazna czesc
Jak mozesz przeznaczyc „duuuzo $” i znajdziesz dedykowany pod Twoj silnik to jak najbardziej jestem za.
Jak chodzi Ci po glowie spawanie tego u nas to zapomnij chocby Ci cuda o jakosci materialu/spawania i „przeliczaniach” opowiadali.
Od kolektora rob jak chcesz, ale kolektor zostawilbym oryginalny.
Boje sie, ze jak zaczniesz eksperymenty z poprawianiem fabryki to moze sie zle skonczyc, a o drugi silnik moze byc ciezko.
Wszyc - 27-04-2010, 01:39
Tylko oryginalny Polska jest niestety 100 lat za innymi krajami w kwestii części custumowych u nas pan Henio nie zrobi tego dobrze
londolut - 27-04-2010, 08:47
A ja bym, zadzwonił do firmy El-tec albo do autoR`a i z nimi drążył temat.
pawela - 27-04-2010, 11:47
rzeźbić rzeźbić!
Kleju - 27-04-2010, 14:27
Panowie ale ten kolektor nie będzie robiony na przysłowiowe "oko"
Wszystkie potrzebne wymiary (długość, średnica rur, flansza itp) mam już zebrane.
Wykonanie też będzie porządne, bo będzie to robił mój kuzyn który "służbowo" spawa TIG'iem.
Więc od tej strony jestem spokojny.
Czekam jeszcze na e-maila z cenami przesyłki z australii i malezjii, ale coś mi się wydaje że kwota zakupu i przesyłki wyniesie jakieś +- 2tyś zł
mkm - 27-04-2010, 14:33
Kleju, zadam Ci tylko jedno pytanie: Gietarka czy kolanka?
Kleju - 27-04-2010, 14:37
Giętarka jest w zakładzie, więc bez kolanek. Chociaż spawając TIG'iem i tak nie zostaje żadna wypukła spoina, więc mogą być również kolanka Tak tam spawają blachę i robią z tego rury, a po polerce w ogóle nie widać spawów.
mkm - 27-04-2010, 14:41
Kleju, w takim razie, zycze Ci powodzenia. Ja mialem kolektor "na wzor" i po odwiedzeniu chyba wszystkich zakladow (z producentem balustrad wlacznie) w okolicy poddalem sie.
Moja rada.
Zanim dasz do giecia komplet daj im dla testu kawalek rury. Niestety rura po gieciu w moich przypadkach nie wygladala tak jak miala wygladac przy wstepnych rozmowach.
Kleju - 27-04-2010, 14:47
mkm napisał/a: | Zanim dasz do giecia komplet daj im dla testu kawalek rury |
To jest firma która zajmuję się tylko spawaniem/gięciem/cięciem elementów z nierdzewki, więc dobrze wiedzą co z czym się robi
Ale mówie, zobaczymy. Może będzie lepiej ściągnąć coś dedykowanego.
Kleju - 27-04-2010, 17:05
Trochę gratów, wszystko do piaskowania idzie:
Trochę brudny wentylator...
Więc zabrałem się za czyszczenie
I właśnie przyjechały części eksploatacyjne Stożek Green CR1.115
I olej Motul V300
Specyfikacja:
ZASTOSOWANIE
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do
silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i
przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy,
wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe,
Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie.
Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo
wysokich temperaturach.
Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0% straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania.
Maksymalna odporność na zużycie.
Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 15W-50 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może
pracować w bardzo wysokich temperaturach.
REFERENCJE: PRODRIVE – Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA
GT, Coloni Motorsport – Formuła 3000, French GT – Ruffier Events, Porsche GT, Japan GT
|
|
|