To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Opony letnie-zimowe - Lancer CYxA

Lucas123w - 11-02-2013, 21:32

tyku spytaj się jaki jest rok produkcji tych opon.
tyku - 11-02-2013, 22:02

Lucas123w, Zapewnili mnie, że 2012.
Lucas123w - 11-02-2013, 22:06

To bierz, cena jest atrakcyjna. Zakręty będziesz brał bez hamulców :D przyklejony jak na superglu :D
Piotr-poznan - 20-02-2013, 19:45

krzychu napisał/a:
boski - to co pakują na fabryczne 18-stki zdaje się Yokohama Advan A11A to też nie byle co...


Ja na 18'' dostałem Dunlop SP Sport 5000M.

A tak poza tym, to witam wszystkich, bo choć czytam od paru miesięcy, to to mój pierwszy post na forum :biggrin:

tyku - 21-02-2013, 09:45

Piotr-poznan, Jak na wersję Intense, to dziwne podejście ma teraz MMC. Przecież to są opony całoroczne, ciekawe jak spisują się w zimie? Jeżeli poczytać opinie to jakoś nie za różowo o nich piszą. Jeszcze jak opony na felgach 18" to zimą komfort jazdy nie zachwyca, na naszych wspaniałych drogach.
Ja osobiście w dobrej cenie kupiłem YOKOHAMA Advan Sport V103 215/45R18 89Y DOT 2012.
Jakoś nie bardzo wierzę w uniwersalne opony, chociaż doświadczenia jakoś mi brak.

Piotr-poznan - 21-02-2013, 18:51

Też mi coś nie pasowało oznaczenie M+S. Ale i tak nie jeżdżę na nich w zimie.
Oprócz 18'' na aucie, dostałem też do bagażnika komplet kół 16'' na alufelgach z oponami Semperit Speed-Grip 2.

tyku - 23-02-2013, 12:27

Piotr-poznan, To Cię z tymi Dunlop SP Sport 5000M wyrolowali. Nie mogli Ci dać dobrych letnich na 18". :shock:
RalfPi - 23-02-2013, 16:13

tyku napisał/a:
Piotr-poznan, Jak na wersję Intense, to dziwne podejście ma teraz MMC. Przecież to są opony całoroczne, ciekawe jak spisują się w zimie?

Brat ma Ceed'a i nabył opony całoroczne - mówi, że spisują się bardzo dobrze - wcześniej zmieniał zima/lato, ale zimówki "dojechał" w lecie i mówi, że w stosunku do zimowych, całoroczne spisują się nad wyraz dobrze :)

Piotr-poznan - 23-02-2013, 19:25

tyku napisał/a:
Piotr-poznan, To Cię z tymi Dunlop SP Sport 5000M wyrolowali. Nie mogli Ci dać dobrych letnich na 18". :shock:


Szczerze mówiąc, to akurat na opony w ogóle nie spojrzałem, kupując to auto. Pewnie nawet jakby było na Kumho to też bym nie zauważył :lol:

A tak poza tym, jeździłem na tych oponach przez 4 miesiące i jakichś specjalnych kłopotów nie miałem. Aczkolwiek dość głośne są moim zdaniem.

April77 - 01-03-2013, 11:53

W oponie letniej (na zbliżający się sezon) zauważyłem wciśnięty kamyk (na samym środku bieżnika) - jak się okazało był to gwóźdź :? .
Zawiozłem koło do wulkanizatora i naprawił to metoda "kołkowania" Od spodu ,wewnątrz łatka a na zewnątrz wystaje kołek średnica około 3mm - (wyglądało to gigantyczna pinezka).
Opony nowe, kupione w zeszłym roku jeszcze 7 mm.
Czy ktoś z Was miał naprawiane tak opony? Ja od 20 lat nie przebiłem koła więc nie jestem w temacie.....
Czy tak naprawianą oponę można normalnie używać? Jeździć po autostradzie? Stwarza jakieś zagrożenie?

krzychu - 01-03-2013, 12:07

April77 - no raczej standard....
mazin - 01-03-2013, 12:30

April77 napisał/a:
W oponie letniej (na zbliżający się sezon) zauważyłem wciśnięty kamyk (na samym środku bieżnika) - jak się okazało był to gwóźdź :? .
Zawiozłem koło do wulkanizatora i naprawił to metoda "kołkowania" Od spodu ,wewnątrz łatka a na zewnątrz wystaje kołek średnica około 3mm - (wyglądało to gigantyczna pinezka).
Opony nowe, kupione w zeszłym roku jeszcze 7 mm.
Czy ktoś z Was miał naprawiane tak opony? Ja od 20 lat nie przebiłem koła więc nie jestem w temacie.....
Czy tak naprawianą oponę można normalnie używać? Jeździć po autostradzie? Stwarza jakieś zagrożenie?


Jeździłem taką kołkowaną w dwóch albo trzech miejscach, czasem z prędkościami niemieckoautostradowymi, wszystko było OK. Choć rzeczywiście, też się zastanawiałem, czy taka kołkowana wcześniej nie strzeli.

Robert_N - 01-03-2013, 14:12

April77, Ja też rok temu zauważyłem śrubkę wbitą w koło. Podjechałem do oponiarza a on zdejmuje koło, wyciąga śrubę, pilnikiem powiększa dziurę (nawet nie wypuszczając powietrza) wpycha kołek z klejem, coś tam majstruje, dobija powierza i zakłada koło. :shock: Pytam co to za technologia?? a on że technika idzie do przodu i nie trzeba opony ściągać z felgi, byle uszkodzenie nie było za blisko krawędzi. Koło śmiga bez zarzutów.
kotakot - 14-04-2013, 07:43

Jeśli chodzi o oponki letnie to ja po 5 latach zmieniłem fabryczne Dunlopy na oponki Nokian V
Powody takiego wyboru: opinie + cena (najtańsze w klasie premium) + satysfakcja z zimówek Nokiana. Na razie za krótko na ogólną ocenę ale na pewno są lepsze od Dunlopa na mokrym (m.in. nie zrywają podczas ruszania).

tyku - 14-04-2013, 11:23

Ja też po wymianie na letnie : Yokohama ADVAN Sport V103 215/45 R18 89 Y,ZR - przyczepność na suchym i mokrym niesamowita, aż się boję jeździć teraz :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group