Nasze Miśki - Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt by Marcelinho
Bartek - 03-03-2014, 15:38
Cytat: | Straty na skrzyni:
- manualna 0% |
BZDURA na maxa - powiedz dlaczego olej w skrzyni się rozgrzewa? Zasada zachowania energii się kłania
Cytat: | - tiptronic 7-8%
- zwykłe a/t 8-9% |
skąd ta różnica? Dla ułatwienia podpowiem, że zwykły automat od tiptronica różni się tylko elektroniką sterującą taką samą mechaniką
no i jeszcze jedno - dlaczego Marcelinho ma zmierzoną stratę na poziomie 28.5 KM??? Jak z resztą większość aut z manualną skrzynią jakich widziałem wykresy ????
krzychu - 03-03-2014, 17:14
swinks_UK - a to strat na całym układzie napędowym nie mierzy się na hamowani na sprzęgle (w automacie po wbiciu N) po pomiarze momentu?
Dlatego teoretycznie hamowania podwoziowa mierzy z jakąś idealistyczną dokładnością... W praktyce już nie jest tak różowo tylko +/- 5-10% A moc na kołach to podobno coraz modniejsza jest w stanach bo przynajmniej w miarę sensownie da się to zmierzyć i od razu wiadomo ile mocy popycha samochód, a nie skrzynie/napędy i samochód.
Marcelinho - 03-03-2014, 23:07 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt Dobra żeby tak trochę ostudzić rozmowę.Jak mówiłem tak zrobiłem,pomiar 0-100km/h według stopera 8,51s
mouseman - 03-03-2014, 23:33
Marcelinho napisał/a: | 0-100km/h według stopera 8,51s | co by się działo gdyby miał 150 koników
Marcelinho - 04-03-2014, 10:07 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt No i pewnie ma.Bo seryjny silnik kręci 0-100km/h 8,9-9,1.
WreX - 04-03-2014, 10:18 Temat postu: Re: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
Marcelinho napisał/a: | Dobra żeby tak trochę ostudzić rozmowę.Jak mówiłem tak zrobiłem,pomiar 0-100km/h według stopera 8,51s |
Ale dużo
Marcelinho - 04-03-2014, 12:05 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt Jak zamontuje mi ktoś UKP to wynik będzie dokładniejszy.Bo teraz było kier+pasażer+skrzynia basowa
WreX - 04-03-2014, 12:20
Marcelinho, a sam nie chcesz z nim powalczyć? nie jest to takie trudne... zacznij np najpierw od umiejscowienia wyświetlacza i podprowadzenia zasilania z zegarka, później będzie już z górki, 2 kable ECU i jest cacy.
Marcelinho - 04-03-2014, 12:29 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt WreX,a to nie mieści się w oryginalne miejsce zegarka?
WreX - 04-03-2014, 12:32
Marcelinho, no mieści się podobno, poza tym zegarek łatwiej rozebrać niż licznik i go "modyfikować", z tym, że chyba OLED pasuje lepiej niż LCD w miejsce zegarka, ja tam nie bawiłem się w półśrodki, u mnie musiał być w liczniku. A w zegarku to może będzie kiedyś dodatkowy ;p
Zresztą temat UKP był przerobiony na forum całkowicie, wszystko możesz znaleźć kilka osób zrobiło fotorelacje a Sveno tutorial nawet.
Fragu - 04-03-2014, 13:22
WreX, wpadnij mi założyć UKP
WreX - 04-03-2014, 15:15
Fragu, tak? i czego sobie jeszcze Królewicz ode mnie życzy
Jak Ci się nudzi to przyjedź to Ci mogę pomóc co najwyżej ;p
Marcelinho - 06-03-2014, 11:04 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt No i w końcu dojechały :
MTS Technik 40/40
Marcelinho - 08-03-2014, 10:22 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt Dziś pojechałem wymienić folie na tylnej bocznej szybie.Nie wiedziałem że dobranie koloru jest takie trudne.
Fragu - 08-03-2014, 19:14
Marcelinho, daj znać jak załozysz sprężyny, jakie wrażenia
|
|
|