To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt by Marcelinho

Bartek - 03-03-2014, 15:38

Cytat:
Straty na skrzyni:
- manualna 0%


BZDURA na maxa - powiedz dlaczego olej w skrzyni się rozgrzewa? Zasada zachowania energii się kłania

Cytat:
- tiptronic 7-8%
- zwykłe a/t 8-9%


skąd ta różnica? Dla ułatwienia podpowiem, że zwykły automat od tiptronica różni się tylko elektroniką sterującą taką samą mechaniką

no i jeszcze jedno - dlaczego Marcelinho ma zmierzoną stratę na poziomie 28.5 KM??? Jak z resztą większość aut z manualną skrzynią jakich widziałem wykresy ????

krzychu - 03-03-2014, 17:14

swinks_UK - a to strat na całym układzie napędowym nie mierzy się na hamowani na sprzęgle (w automacie po wbiciu N) po pomiarze momentu? :shock:

Dlatego teoretycznie hamowania podwoziowa mierzy z jakąś idealistyczną dokładnością... W praktyce już nie jest tak różowo tylko +/- 5-10% A moc na kołach to podobno coraz modniejsza jest w stanach bo przynajmniej w miarę sensownie da się to zmierzyć i od razu wiadomo ile mocy popycha samochód, a nie skrzynie/napędy i samochód.

Marcelinho - 03-03-2014, 23:07
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
Dobra żeby tak trochę ostudzić rozmowę.Jak mówiłem tak zrobiłem,pomiar 0-100km/h według stopera 8,51s
mouseman - 03-03-2014, 23:33

Marcelinho napisał/a:
0-100km/h według stopera 8,51s
co by się działo gdyby miał 150 koników :D
Marcelinho - 04-03-2014, 10:07
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
No i pewnie ma.Bo seryjny silnik kręci 0-100km/h 8,9-9,1.
WreX - 04-03-2014, 10:18
Temat postu: Re: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
Marcelinho napisał/a:
Dobra żeby tak trochę ostudzić rozmowę.Jak mówiłem tak zrobiłem,pomiar 0-100km/h według stopera 8,51s


Ale dużo :twisted:

Marcelinho - 04-03-2014, 12:05
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
Jak zamontuje mi ktoś UKP to wynik będzie dokładniejszy.Bo teraz było kier+pasażer+skrzynia basowa ;-)
WreX - 04-03-2014, 12:20

Marcelinho, a sam nie chcesz z nim powalczyć? nie jest to takie trudne... zacznij np najpierw od umiejscowienia wyświetlacza i podprowadzenia zasilania z zegarka, później będzie już z górki, 2 kable ECU i jest cacy.
Marcelinho - 04-03-2014, 12:29
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
WreX,a to nie mieści się w oryginalne miejsce zegarka?
WreX - 04-03-2014, 12:32

Marcelinho, no mieści się podobno, poza tym zegarek łatwiej rozebrać niż licznik i go "modyfikować", z tym, że chyba OLED pasuje lepiej niż LCD w miejsce zegarka, ja tam nie bawiłem się w półśrodki, u mnie musiał być w liczniku. A w zegarku to może będzie kiedyś dodatkowy ;p

Zresztą temat UKP był przerobiony na forum całkowicie, wszystko możesz znaleźć kilka osób zrobiło fotorelacje a Sveno tutorial nawet.

Fragu - 04-03-2014, 13:22

WreX, wpadnij mi założyć UKP :P
WreX - 04-03-2014, 15:15

Fragu, tak? i czego sobie jeszcze Królewicz ode mnie życzy :mrgreen:

Jak Ci się nudzi to przyjedź to Ci mogę pomóc co najwyżej ;p

Marcelinho - 06-03-2014, 11:04
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
No i w końcu dojechały :

MTS Technik 40/40




Marcelinho - 08-03-2014, 10:22
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
Dziś pojechałem wymienić folie na tylnej bocznej szybie.Nie wiedziałem że dobranie koloru jest takie trudne.
Fragu - 08-03-2014, 19:14

Marcelinho, daj znać jak załozysz sprężyny, jakie wrażenia :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group