Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE
Bzyk_R1 - 08-07-2017, 23:04
miron, serio jeździsz na tych oponach? Masakra to pierwszy montaż geolandar u Ciebie z 2004 roku. Kolor zacisku mi się podoba ale niepotrzebnie pomalowaleś klocek.
A tak poza tym to opisał byś czerwonego turbiaka w Nasze Miśki bo chyba jedyny na forum.
andrew1 - 23-07-2017, 19:38 Temat postu: hamulce ja polecam hamulce Fremax, osiągają znacznie lepsze wyniki niż marki z podobnej kategorii cenowej i wytrzymują bardzo długo. Sam posiadam komplet w mojej Carismie i szczerze mówiąc przy następnej wymianie biorę jeszcze raz takie same
W@sio - 23-07-2017, 20:49
niestety to zupełnie inna konstrukcja niż Outlander- tu rozmiar hamulców jest zdecydowanie za mały do masy auta i wysokości środka ciężkości nad asfaltem, stąd przegrzewanie tarcz. Nawet nawiercane i nacinane tarcze gną się jak plastelina
majchas01T - 14-08-2017, 12:40
Hej. Jak tam idą testy tarcz z asx? Ja niedługo będę wymieniał tarcze i skłaniam się ku tarczom na seryjnym zaciszu.
Dodatkowo (tu pytanie o opinię do Was) wpadłem ostatnio na jakiś temat chłodzenia hamulców. Coś jak tu:
http://www.spalacz.pl/med..._hamulcow_2.jpg
Tylko to mocno na bogato, ale są też seryjne rozwiązania np z bmw.
Myślę że nawet bez zestawu gotowego jest to do ogarnięcia tylko czy faktycznie ma to sens w aucie do codziennej jazdy. Miałem i tak dorabiać w zderzaku airduct do dolotu...
Co Wy o tym sądzicie?
Bzyk_R1 - 14-08-2017, 19:10
Chłodzenie ma sens w autach jeżdżących agresywnie po torze. Tutaj zrobienie chłodzenia do oem.owych tarcz mija się z celem. Będą dalej się wyginać. Lepiej wrzucić lepsze heble ale to drogi interes.
Dzisiaj przejechałem się na zestawie z asx tarcze plus zaciski w turbo, i mam mieszane uczucia. Ja mam teraz kiepskie klocki u siebie i tarcze zaciski oem. Jak wpadnie porządny klocek to seryjny zestaw nadal będzie imho działał przyzwoicie. Zrobiłem około 15.000 km, tarcze textar jak nowe, klocki się kończą.
Pawel1988 - 14-08-2017, 22:30
Jeżeli pytasz o tarcze a musisz zmieniać to ja bym się nie zastanawiał i wsadzał z asx-a. Zawsze te 2mm więcej a w zaciski się mieszczą tylko pamiętaj o podkladkach dystansowych. Już miałem parę hamowan z większej prędkości i jest ok - nic nie bije.
Fragu - 15-08-2017, 20:18
U mnie nadal ok - przejechane ok 8tys.
W niedzielę kurs Chorwacja z pelnym zaladunkiem - jesli tarczesie nie pogna to będzie cud
Na tarczach z ASXa nie chodzi o mocniejsze hamulce, bo takie nie będą, chodzi tylko lub aż o te dodatkowe 2mm na grubości tarczy.
Przy tych jakże malych seryjnych hamulcach to naprawdę bardzo duzo.
qba1983 - 21-08-2017, 12:46
ja również bez żadnych problemów. wszystko ok.
Hugo - 21-08-2017, 22:57
Bzyk_R1 napisał/a: | Zrobiłem około 15.000 km, tarcze textar jak nowe, klocki się kończą | A moje biją, że hej Chyba za bardzo wszystko oczyściłem z korozji i za bardzo regenerowałem
Boguss - 25-08-2017, 22:56
Ja mam z evo 8 przeszczep na tarczach textara i jest brzytwa
Pawel1988 - 26-08-2017, 12:39
Boguss napisał/a: | Ja mam z evo 8 przeszczep na tarczach textara i jest brzytwa |
Ale tylko przód czy tył też? Masz adaptery pod zaciski czy jak ?
Fragu - 26-08-2017, 13:07
Właśnie. Pokaż jak to wygląda.
Jakie felgi masz zalozone do tego ?
Boguss - 26-08-2017, 14:48
U mnie jest wszystko przełożone łącznie z półosiami z evo. Mam tylko przód tył jest ori. Felgi to 17" Enkei z E6 czy E7 nie pamiętam
Pawel1988 - 26-08-2017, 19:06
A dało by radę parę fotek przy okazji wymiany koła ?
Przydały by się idealnie w tym temacie
Boguss - 26-08-2017, 19:55
Spoko jak będę zdejmował koła to dodam bo tak przez felgę to nic nie widać poza dużym zaciskiem
|
|
|