Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
Bartekkita - 11-01-2018, 01:05
mkm, o kurcze, na ile roboczogodzin go szacujesz? I ile mniej potrzeba, żeby zrobić go dobrze zamiast idealnie ?
mkm - 11-01-2018, 14:57
Co do czasu naprawdę nie potrafię powiedzieć, bo ja się nie spieszę
Patrząc po zdjęciach i przypominając sobie faktyczną pracę przy kolektorze to do ładnego wyglądu powinien wystarczyć tydzień.
Zakładając, że robimy to w garażu "po godzinach", dla relaksu
Pamiętamy o okularach, rękawiczkach, masce (przynajmniej przy szlifowaniu na sucho) i ubraniach których nie będziemy prać w domowej pralce
Pył aluminiowy jest bardzo drobny i ciężki do usunięcia.
Skleiłem zdjęcia od pierwszego szlifu do pierwszego wstępnego przepolerowania.
https://youtu.be/3CYGSt2dVDs
Po dopolerowaniu (filc, bawełna, pasta gruboziarnista) tego etapu wynik już jest bardzo ok
Lajkonik95 - 11-01-2018, 17:12
Majstersztyk!
Czym zostały zdjęte warstwy wierzchnie?
Bartekkita - 12-01-2018, 15:47
mkm, dzięki za rzeczową odpowiedź. Przy dokładnych fotkach widać jak upierdliwa jest to praca
Hugo - 14-01-2018, 12:24
Czy z wydruku zbieżności można wywnioskować, że któraś zwrotnica jest krzywa?
deejay - 14-01-2018, 13:41
Auto masz obniżone - Eibach ?
Hugo - 14-01-2018, 14:20
Z przodu prawie nowe sprężyny Eibach, a z tyłu standardowe.
Pawel1988 - 14-01-2018, 14:26
Nie powiem że cały temat przeczytałem ale przejrzałem
Powiem tak w skrócie. Fajnie że tak dbasz i caly czas coś poprawiasz zakładasz, ulepszasz. Jestem pod wrażeniem. Tak trzymaj . Elegancko .
Szkoda tylko że nie wszystkie zdjęcia się wyświetlają .
Hugo - 14-01-2018, 18:51
Pawel1988, dzięki, staram się jak mogę, uwielbiam przy nim grzebać.
P.S. Podziwiam, że Ci się chciało
Hugo - 29-03-2018, 21:34
Dawno nic nie pisałem, ale w sumie nie było o czym. Zimą nic nie chce się modzić, ale długie wieczory sprzyjają rozmyślaniu i planowaniu nowych modów Co do Gala to jest to całkowicie bezawaryjne auto, aż do obrzydzenia (tfu, tfu, odpukać w niemalowane), nie ma co naprawiać, nawet najdrobniejsze pierdoły działają bez zarzutu, więc będzie trzeba w tym roku znowu coś zmodzić
16 stycznia stuknęło 180 000 km:
Przycisk do otwierania klapy bagażnika działa bez zarzutu, więc pozbyłem się dźwigni otwierania klapy spod fotela kierowcy, gdyż jest zbędna (awaryjnie zawsze można otworzyć klapę kluczykiem). Zamontowana dźwignia z Galanta kombi z samą dźwigienką do otwierania wlewu paliwa, oczywiście pasuje P&P (wreszcie nie będzie pomyłek i na cpn-ie nie otworzę klapy tylnej zamiast klapki wlewu paliwa ):
Idąc za ciosem jednym z modów w tym roku ma być montaż w kabinie przycisku do elektrycznego otwierania klapy tylnej z Lancera po 2007 r., dokładnie takiego jak na foto. Powinien idealnie pasować w wolny slot w paneliku pod deską rozdzielczą przy lewym kolanie kierowcy:
Poza tym wypadałoby wreszcie zamontować nakładki błotników i przedniego zderzaka z VR-4, ale te uszczelki są tak cholernie drogie...
Pierwszym poważnym modem w tym roku będzie zmiana piast na 5x114,3 które już czekają, kupione opony całoroczne w rozmiarze 215/45 R18, ale nowe felgi są wciąż u lakiernika i jak na razie jeszcze na nie poczekam.
Bzyk_R1 - 29-03-2018, 22:32
Hugo, poproszę jeszcze raz wkleić fotkę numer 2 ze strony 170 oraz link do uszczelek
Hugo - 30-03-2018, 08:22
Bzyk_R1, wykła uszczelka o przekroju "D"
http://allegro.pl/uszczel...5089503928.html
mah00ni - 30-03-2018, 09:21
Hugo napisał/a: | ale te uszczelki są tak cholernie drogie... | skąd je dostać?
vrangsinn - 30-03-2018, 11:58
ostatnio byly na olx za okolo 500 zl jak pamietam
Hugo - 30-03-2018, 12:31
mah00ni, podobno ASO w Gdyni może je załatwić za ok. 200 zł/szt. Takie tam 800 zł za 4 gówniane uszczelki. W Japonii na amayamie są za ok. 25 USD/szt., ale z cłem, podatkiem i przesyłką wyjdzie podobnie. vrangsinn, nie widziałem. Nowe były? Bo używki to szmelc, bo rozpadają się w rękach ze starości. No i najlepsze, że do każdego koloru lakieru były w innym odcieniu. Do A69 są przezroczyste, lekko mleczne z tego co pamiętam.
|
|
|