To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T

Krzyzak - 17-06-2018, 18:09

Cytat:
STP Gold Silver
jakoś mnie to śmieszy - STP złoty srebrny :)
Hugo - 17-06-2018, 19:03

No tak się dziwnie nazywają :D

EDIT: Sorry, pomyliło mi się, nie Gold Silver, Black Silver :wink:

Marcino - 19-06-2018, 11:48

Hugo napisał/a:
Od razu drzwi zamykają się z lepszym, bardziej głuchym dźwiękiem i zupełnie inaczej gra muzyka, szczególnie bas stał się głębszy.

To prawda, jak masz jszcze dobre ograniczniki to pewnie jest bajer.
A blachę dzrzwi wygłuszałeś..... ja przykleiłem za głosniekiem też piankę kauczukową.

Hugo - 19-06-2018, 13:40

Ograniczniki bez zarzutu.
Drzwi wewnątrz wygłuszone kilkoma warstwami Noxudola 3100.

Marcino - 19-06-2018, 14:06

Hugo napisał/a:
Ograniczniki bez zarzutu.
Drzwi wewnątrz wygłuszone kilkoma warstwami Noxudola 3100.

GIT!!!

Hugo - 01-07-2018, 10:06

Kolejna wymiana oleju w silniku na Mobil 1 ESP Formula 5W30 + filtr oleju MANN W610/3. Pierwszy raz wlałem 2 razy pod rząd ten sam olej do Galanta :mrgreen: Silniczek pracuje jeszcze ciszej i aksamitniej, gdybym jeszcze zlikwidował jakąś nieszczelność gdzieś w okolicach plecionek to już w ogóle byłoby miodzio, ale czasu brak.
WreX - 01-07-2018, 13:22

Hugo, pamiętam że kombinowałeś dużo z uszczelką do drzwi

https://sunnytoeter.de/turgummi-mit-silikonschlauch/


Widziałeś takie coś? może próbowałeś tej metody?

deejay - 01-07-2018, 13:33

WreX napisał/a:
Hugo, pamiętam że kombinowałeś dużo z uszczelką do drzwi

https://sunnytoeter.de/turgummi-mit-silikonschlauch/


Widziałeś takie coś? może próbowałeś tej metody?


Ja probowałem i nic nie daje , w dodatku drzwi sie ciężko zamykają .

Hugo - 01-07-2018, 13:35

Kombinowałem w poprzednim Galu. Z tego co pamiętam poza ciężko domykającymi się drzwiami, którymi trzeba było zdrowo walnąć efekt zerowy. Teraz jestem już w 99% pewien, że szum powietrza pochodzi z uszczelek szyb lub samych szyb, które są za cienkie.
WreX - 01-07-2018, 13:41

deejay, Hugo, no to już wiem, żeby nie marnować na to czasu.
Hugo - 06-07-2018, 23:24

Wymiana oryginalnego koła zapasowego 15" na 16" dojazdówkę 5x114,3 z oponą 125/90 R16, pochodzącą z Hyundai'a Coupe po 2003 r. Pasuje idealnie zarówno parametrami (otwór centrujący 67,1 mm) jak i rozmiarowo do bagażnika. Do tego dokupiłem oryginalny wkład styropianowy do 16" dojazdówki z Rovera 75, wreszcie klamoty nie leżą w feldze i nie latają po niej podczas jazdy. Swoje miejsce znalazła wpinka do haka, przedłużacz do kabla przyczepki oraz klucz do kół. Z wkładem do koła wziąłem od razu korbkę do kręcenia lewarka z Rovera, haczyk do ucha identyczny jak w Galu, więc może wreszcie będzie się lżej podnosiło tego grzmota (jutro będzie próba korbki) :mrgreen: Wszędzie muszę mieć porządek, nawet w bagażniku pod podłogą i dawno na to czekałem, hehe.






Hugo - 29-07-2018, 09:28

Wczoraj wymieniłem.



[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 29-07-2018, 09:40 ]
Poprawiłem linka :wink: .

Bzyk_R1 - 29-07-2018, 09:46

Jaki przebieg tego filtra?
Bizi78 - 29-07-2018, 09:48

Pewnie od nowości :mrgreen: .
Hugo - 29-07-2018, 10:51

Sorry, nie skończyłem pisać tamtego posta. Dzięki Bizi78, za poprawienie linka.

Tu jeszcze fotka z drugiej strony, nie wygląda najgorzej.
Bzyk_R1 napisał/a:
Jaki przebieg tego filtra?
Bizi78 napisał/a:
Pewnie od nowości
Filtr był wymieniany ok. 2 lata temu, czyli w moim przypadku ok. 20 000 km przebiegu :shock: Zdziwiło mnie, że wentylator dmuchawy zaczął od jakiegoś czasu buczeć jakby miał ciężko i słabo dmuchało z nawiewów... Teraz już wiem dlaczego.



Przy okazji oczywiście temat wiecznie żywy w Galancie, czyli problem z hamulcami. Od kilku dni czułem, że auto ciężej się toczy, a po puszczeniu hamulca na D podczas ruszania słychać było z prawego przodu trzeszczenie. Do tego tarcza zaczęła się robić fioletowa i nie szło się do koła zbliżyć taka gorączka od niego buchała... Okazało się, że zapiekł się jeden tłoczek w zacisku (górny). No comments, sprawdziłem pozostałe tłoczki również w lewym zacisku i można je nadal (po 3 latach od kompletnej regeneracji zacisków) wciskać i wyciągać palcami :roll: Dlaczego ten jeden postanowił się zapiec, Bóg jeden raczy wiedzieć. Ja znalazłem tylko jedno wytłumaczenie: dlatego, że to Galant :mrgreen: Tak czy inaczej tłoczek chwycił rdzę na samym końcu, oczyszczone wszystko na błysk, nasmarowane i złożone na pastę ATE. Może jakiś czas będzie spokój.

Na koniec małe ogarnięcie wnętrza:







Aha, auto stało cały dzień w upale i chyba od tego radio szlag trafił. Przestał działać ekran dotykowy, a nawet zwykłe przyciski pod ekranem. Raz działają, raz nie, losowo, jak im się chce. Wstawiłem auto na noc do hali i zobaczymy dzisiaj czy zadziała. Mam nadzieję.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group