Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
Krzyzak - 17-06-2018, 18:09
jakoś mnie to śmieszy - STP złoty srebrny
Hugo - 17-06-2018, 19:03
No tak się dziwnie nazywają
EDIT: Sorry, pomyliło mi się, nie Gold Silver, Black Silver
Marcino - 19-06-2018, 11:48
Hugo napisał/a: | Od razu drzwi zamykają się z lepszym, bardziej głuchym dźwiękiem i zupełnie inaczej gra muzyka, szczególnie bas stał się głębszy. |
To prawda, jak masz jszcze dobre ograniczniki to pewnie jest bajer.
A blachę dzrzwi wygłuszałeś..... ja przykleiłem za głosniekiem też piankę kauczukową.
Hugo - 19-06-2018, 13:40
Ograniczniki bez zarzutu.
Drzwi wewnątrz wygłuszone kilkoma warstwami Noxudola 3100.
Marcino - 19-06-2018, 14:06
Hugo napisał/a: | Ograniczniki bez zarzutu.
Drzwi wewnątrz wygłuszone kilkoma warstwami Noxudola 3100. |
GIT!!!
Hugo - 01-07-2018, 10:06
Kolejna wymiana oleju w silniku na Mobil 1 ESP Formula 5W30 + filtr oleju MANN W610/3. Pierwszy raz wlałem 2 razy pod rząd ten sam olej do Galanta Silniczek pracuje jeszcze ciszej i aksamitniej, gdybym jeszcze zlikwidował jakąś nieszczelność gdzieś w okolicach plecionek to już w ogóle byłoby miodzio, ale czasu brak.
WreX - 01-07-2018, 13:22
Hugo, pamiętam że kombinowałeś dużo z uszczelką do drzwi
https://sunnytoeter.de/turgummi-mit-silikonschlauch/
Widziałeś takie coś? może próbowałeś tej metody?
deejay - 01-07-2018, 13:33
Ja probowałem i nic nie daje , w dodatku drzwi sie ciężko zamykają .
Hugo - 01-07-2018, 13:35
Kombinowałem w poprzednim Galu. Z tego co pamiętam poza ciężko domykającymi się drzwiami, którymi trzeba było zdrowo walnąć efekt zerowy. Teraz jestem już w 99% pewien, że szum powietrza pochodzi z uszczelek szyb lub samych szyb, które są za cienkie.
WreX - 01-07-2018, 13:41
deejay, Hugo, no to już wiem, żeby nie marnować na to czasu.
Hugo - 06-07-2018, 23:24
Wymiana oryginalnego koła zapasowego 15" na 16" dojazdówkę 5x114,3 z oponą 125/90 R16, pochodzącą z Hyundai'a Coupe po 2003 r. Pasuje idealnie zarówno parametrami (otwór centrujący 67,1 mm) jak i rozmiarowo do bagażnika. Do tego dokupiłem oryginalny wkład styropianowy do 16" dojazdówki z Rovera 75, wreszcie klamoty nie leżą w feldze i nie latają po niej podczas jazdy. Swoje miejsce znalazła wpinka do haka, przedłużacz do kabla przyczepki oraz klucz do kół. Z wkładem do koła wziąłem od razu korbkę do kręcenia lewarka z Rovera, haczyk do ucha identyczny jak w Galu, więc może wreszcie będzie się lżej podnosiło tego grzmota (jutro będzie próba korbki) Wszędzie muszę mieć porządek, nawet w bagażniku pod podłogą i dawno na to czekałem, hehe.
Hugo - 29-07-2018, 09:28
Wczoraj wymieniłem.
[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 29-07-2018, 09:40 ]
Poprawiłem linka .
Bzyk_R1 - 29-07-2018, 09:46
Jaki przebieg tego filtra?
Bizi78 - 29-07-2018, 09:48
Pewnie od nowości .
Hugo - 29-07-2018, 10:51
Sorry, nie skończyłem pisać tamtego posta. Dzięki Bizi78, za poprawienie linka.
Tu jeszcze fotka z drugiej strony, nie wygląda najgorzej. Bzyk_R1 napisał/a: | Jaki przebieg tego filtra? |
Bizi78 napisał/a: | Pewnie od nowości | Filtr był wymieniany ok. 2 lata temu, czyli w moim przypadku ok. 20 000 km przebiegu Zdziwiło mnie, że wentylator dmuchawy zaczął od jakiegoś czasu buczeć jakby miał ciężko i słabo dmuchało z nawiewów... Teraz już wiem dlaczego.
Przy okazji oczywiście temat wiecznie żywy w Galancie, czyli problem z hamulcami. Od kilku dni czułem, że auto ciężej się toczy, a po puszczeniu hamulca na D podczas ruszania słychać było z prawego przodu trzeszczenie. Do tego tarcza zaczęła się robić fioletowa i nie szło się do koła zbliżyć taka gorączka od niego buchała... Okazało się, że zapiekł się jeden tłoczek w zacisku (górny). No comments, sprawdziłem pozostałe tłoczki również w lewym zacisku i można je nadal (po 3 latach od kompletnej regeneracji zacisków) wciskać i wyciągać palcami Dlaczego ten jeden postanowił się zapiec, Bóg jeden raczy wiedzieć. Ja znalazłem tylko jedno wytłumaczenie: dlatego, że to Galant Tak czy inaczej tłoczek chwycił rdzę na samym końcu, oczyszczone wszystko na błysk, nasmarowane i złożone na pastę ATE. Może jakiś czas będzie spokój.
Na koniec małe ogarnięcie wnętrza:
Aha, auto stało cały dzień w upale i chyba od tego radio szlag trafił. Przestał działać ekran dotykowy, a nawet zwykłe przyciski pod ekranem. Raz działają, raz nie, losowo, jak im się chce. Wstawiłem auto na noc do hali i zobaczymy dzisiaj czy zadziała. Mam nadzieję.
|
|
|