To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

nabassu - 04-03-2009, 10:35

no masz, czlowiek zazartuje i juz.. :)
tyle ze wydech daje kunie to jeszcze wiem, a tym bardziej custom.
moich modow nie zaczynam dopóki nie przejade 5-10 tys km na stocku, taki mam prikaz :)
jak narazie bede sie brudzil przerabiajac konsole i kladac kabelki od audio. znaczy sie "visual" bede robil.
a pod auto nie mam okazji zajrzec bo stoi pod lublinem, ale tak podejrzewalem ze nie bedzie gdzie upchnac.
zeby nie robic OT juz zupelnie, do 3000GT widzialem zestaw HKSa dolotowy, i mial dwa filtry.
jako ze silnik to chyba to samo, pragne zapytac, czemuz tu mamy 1 filtr, a tam 2?

kochajj - 04-03-2009, 11:06

możesz sobie zrobić na 2ch :) ... nie jest to problemem... najlepiej wtedy wywalic przepływke i do kazdej turbiny pociagnąc osobny dolot...
Anonymous - 04-03-2009, 11:06

Nikt się nie bulwersuje :wink:
Bartku to nie Tomek ma łatwiej tylko Nysan trudniej ponieważ robi wydech do EC5W na moim ex znaczy się płyta ''trochę'' inna :mrgreen:

kochajj - 04-03-2009, 11:08

więc jak zrobi na płycie NA to tym bardzie do TT bedzie pasował :) ... chyba...
Bartek - 04-03-2009, 11:13

kochajj, bardziej chodzi o płytę FWD z doklejonym tyłem, a Twoja jest 4WD - tunel jest podobny, co nie znaczy, że identyczny.....
kochajj - 04-03-2009, 11:20

nie napisałęm ze jest identyczny... jednak w podłodze EC jest zdecydowanie wiecej miejsca na wydech...
NYSAN - 09-03-2009, 21:47

Sorki że z takim opóżnieniem ale choroba zmogła normalnie bardzo poważnie, przez kilka dni jak to się mówi nitka u góry, u dołu płachta :oops: , ale roztroje żołądkowe opanowane więc wrzucę kilka fotek , kiepskiej jakości ale kształty jakieś widać :)













PS . Fotel kozak , mnie też się strasznie podobują .

TommiCrazy - 10-03-2009, 10:54

no to teraz orkiestra V6 bedzie miala niezle brzmiace instrumenty :D bajera :D
kochajj - 11-03-2009, 09:51

no wydech wygląda imponujaco... oby troszeczke KM doszło :) ...
nabassu - 11-03-2009, 12:00

kochajj, czytalem gdzies ze koles zamienil te nasze biturbo na jedna turbine.
czemu tak?
nie lepiej obie zamienic na wieksze?
i czy jest mozliwosc montowania kompresora, co by dol byl lepszy.
pozdrawiam!

Bartek - 11-03-2009, 15:53

Cytat:
nie lepiej obie zamienic na wieksze?


Lepiej, ale ściana grodziowa nie jest z gumy.... Między TD03 a ścianą ręki nie włożysz.....Są misie, którzy powiesili w jej miejscu TD04 - wg mnie mission impossible...

nabassu napisał/a:
i czy jest mozliwosc montowania kompresora,


Znowu pojawia się problem.... GDZIE? Widziałeś kiedyś VR-4 pod maską :wink: :wink: :wink: ?

Zauważ że zrobienie megawielkiego dolotu pogorszy dół.....

Krzys - 11-03-2009, 15:59

nabassu napisał/a:

i czy jest mozliwosc montowania kompresora, co by dol byl lepszy.
pozdrawiam!

zamiast sprezarki klimy :P

nabassu - 11-03-2009, 16:40

widziales widziales, nawet bez serducha dwa dni temu :)
TommiCrazy - 12-03-2009, 00:38

turbiny to kwestia tez tego do czego ma sluzyc auto, do 3000gt wkladaja pojedyncze wielkie turbo, ale czy jest to lepsze niz podwojne? chyba tylko dla mocy maxymalnej , do jazdy codziennej lepiej bedzie miec cos mniejszego.
kochajj - 15-03-2009, 19:25

a silniczek juz prawie zlozony...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group