To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer Sportback

Uwex - 29-04-2009, 09:25

skakanka - no lepiej posłuchaj , autko trzeba trochę dotrzeć , a w zasadzie silnik .
jurekschroda - 29-04-2009, 10:03

skakanka- ten tysiąc delikatnego obchodzenia się z miśkiem to takie minimum, więc tym bardziej uważaj, aby za często nie przeganiać wskazówki obrotomierza na czerwone pole :wink:

[ Dodano: 29-04-2009, 10:31 ]
p.s. jeśli Tobie nie powiedzieli przy odbiorze, że szyby można zamknąć także przy pomocy pilota, to już wiesz :wink: czasem o tym zapominają.... :lol:

skakanka - 29-04-2009, 14:14

jurekschroda, powiedzieli powiedzieli... trzy razy nacisnac.... nie powiedzieli jak sie empetrzy podłącza, juz chciałam do Saturna zer dla skner isc awanture robic ze tandete niekompatybilna z najlepsza fura swiata sprzedaja ale dzieki bogu wspolnik odkryl ze tez trzeba dluzej przycisnac przycik od radia:)
czerwone pole czyli 7000 obrotów? czy połowa z tego?

gzesiolek - 29-04-2009, 14:43

skakanka, do 4000rpm mozesz spokojnie rozkrecac... ale powyzej lepiej nie... tak na przyszlosc dla zdrowia silniczka... ;)
skakanka - 29-04-2009, 22:28

Koncern Mitsubishi będzie miał duże zasługi w walce z uzależnieniem od nikotyny..... mi też było dziś szkoda zapalić w aucie:) a zawsze tak lubiłam ćmika (po poznańsku mówiąc :lol: ) zapalić stojac we wrocławskich korkach. Poza tym to pierwsza trasa za mną, spalanie 8.3 średnie i pełen zachwyt. Nie było dużego ruchu wiec w ramach docierania silnika jechałam na tempomacie 90-100 km/h i zakręty na drodze z Wro do Lądka Zdr zrobiły sie jakby łagodniejsze :biggrin: , Rosynant, czyli C3, którym do tej pory jeździłam pojechałby w trybuny przy takich prędkościach!!!! Jednym słowem love at second sight.
jurekschroda - 30-04-2009, 10:56

Średnie spalanie powinno jeszcze spaść po dotarciu silnika - wtedy na trasie spokojnie zejdziesz poniżej 8l/100km.
Po przesiadce z cytrynki do miśka zakręty faktycznie muszą się wydawać łagodniejsze :mrgreen: Lancer jak mało które auto w tej klasie trzyma się drogi, jakby był kuty na cztery łapy :wink:

[ Dodano: 30-04-2009, 10:58 ]
co do ćmika.... popielniczka mogłaby być nieco większa, no i podświetlana. Ale masz rację, w nowym autku tak jakoś szkoda zapalić :roll:

sla - 30-04-2009, 19:31

jurekschroda napisał/a:
Lancer jak mało które auto w tej klasie trzyma się drogi, jakby był kuty na cztery łapy :wink:

Muszę powiedzieć że poprzednia wersja 2,0 szczególnie w wersji kombi jest w tym lepsza, dlatego nie jest to specjalnie krok do przodu w tym względzie.Wszystko zależy od punktu odniesienia.

Hugo - 30-04-2009, 20:26

jurekschroda napisał/a:
co do ćmika.... popielniczka mogłaby być nieco większa, no i podświetlana
Się ciesz, że w ogóle jest, bo np. w Maździe 5 jej nie ma.
krzychu - 30-04-2009, 20:43

sla napisał/a:
jurekschroda napisał/a:
Lancer jak mało które auto w tej klasie trzyma się drogi, jakby był kuty na cztery łapy :wink:

Muszę powiedzieć że poprzednia wersja 2,0 szczególnie w wersji kombi jest w tym lepsza, dlatego nie jest to specjalnie krok do przodu w tym względzie.Wszystko zależy od punktu odniesienia.


Jeździłeś nowym? Bo sam się zastanawiam w końcu ponoć poprawili sztywność zawiasu i sztywność synchronizatorów a co prowadzenie gorsze? :shock:

Kto się da przejechać?

Krzychu

tomekrvf - 30-04-2009, 21:08

krzychu napisał/a:
sla napisał/a:
jurekschroda napisał/a:
Lancer jak mało które auto w tej klasie trzyma się drogi, jakby był kuty na cztery łapy


Muszę powiedzieć że poprzednia wersja 2,0 szczególnie w wersji kombi jest w tym lepsza, dlatego nie jest to specjalnie krok do przodu w tym względzie.Wszystko zależy od punktu odniesienia.
Jeździłeś nowym? Bo sam się zastanawiam w końcu ponoć poprawili sztywność zawiasu i sztywność synchronizatorów a co prowadzenie gorsze?


Ja jeździłem CS9A i CS9W i faktycznie poprzedni Lancer prowadzi się lepiej od nowego CY którym też miałem okazję trochę pojeździć.

krzychu - 30-04-2009, 22:17

tomekrvf napisał/a:

Ja jeździłem CS9A i CS9W i faktycznie poprzedni Lancer prowadzi się lepiej od nowego CY którym też miałem okazję trochę pojeździć.


Plastiki lepsze, prowadzi się lepiej.... To żeście dobili kolegów :badgrin:

Może kiedyś się spotkamy na jakimś mini amatorskim torze.

Krzychu

gzesiolek - 30-04-2009, 22:37

Nie jezdzilem poprzednim Lancerkiem, wiec wierze wam na slowo...
Ale jezdzilem trzema generacjami Civica i nowiutkim Focusem (skad inad chwalonym za zawieszenie) i moj Lancerek na ich tle sie wyroznia... wiec zalamywac sie nie bede... ;)

krzychu napisał/a:
Plastiki lepsze, prowadzi się lepiej....

i tak sie nie wymienie :P

krzychu - 30-04-2009, 22:40

gzesiolek napisał/a:

krzychu napisał/a:
Plastiki lepsze, prowadzi się lepiej....

i tak sie nie wymienie :P


Heheh jak się przegadujemy to ok. Ja mam przynajmniej jakiś rasowy legendarny silnik 4G63 nie to co jakieś nowości z aluminium... Jeszcze jacyś z chryslera (mają ogłosić upadłość) maczali palce :badgrin:

Jak by ktoś pytał to jest to czysta prowokacja :p

Krzychu

sla - 02-05-2009, 11:40

krzychu napisał/a:


Plastiki lepsze, prowadzi się lepiej.... To żeście dobili kolegów :badgrin:

Jeszcze fotele i tapicerkę ma lepszą.
Trudno się dziwić, był droższy od obecnego przy mniejszej ilości gadżetów.
Ale wygląd, kompletna porażka.

jaca71 - 02-05-2009, 12:04

sla napisał/a:
Trudno się dziwić, był droższy od obecnego przy mniejszej ilości gadżetów.
Jak był droższy jak był tańszy?
1,6 dało się kupić grubo poniżej 50kzł. Raz prawie wyjechałem z salonu za 46900zł...

A co do prowadzenia - nie mam porównania z poprzednią generacją ale z paroma innymi samochodami. Konkluzja jest taka: Pewniej/lepiej prowadziły się tylko zdecydowanie sztywniejsze samochody. Przy takim komforcie porównywalna dla mnie jest tylko mazda 3. Jeśli w poprzednim jest jeszcze lepiej to tylko pogratulować. Np. civic VI jest dla mnie nieprzewidywalny. Najczęściej podsterowny a zdarza mu się nie wiadomo dlaczego że mu tył nagle ucieka...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group