Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V
Frost - 21-04-2009, 12:25
Tu pisze tylko że napęd jest stały na 4ry koła i że auto nie powinno być używane w terenie, tylko tak jak normalny pojazd z napędem na przód. i jeszcze kilka pierdół jaki to napęd jest świetny na różne nawieszchnie
[ Dodano: 21-04-2009, 12:27 ]
gres napisał/a: | ej to chyba mamy inne instrukcje | chyba rzeczywiście mamy inne, moja jest podłużna i w niej są tylko wzmianki o E88A
gres - 21-04-2009, 13:23
no przynajmniej wiemy że stały
Miałem nadzieje że będzie tam coś o stosunku mocy na obie osie:(
Frost - 01-05-2009, 13:38
Robił ktoś coś może ostatnio przy swoim Miśku ??
jacek11 - 02-05-2009, 09:10
Wiecie może jaka jest wartość odchylenia przepustnicy?
Czyściłem przepustnicę,i okazało się,że była całkiem zamknięta.
Podkręciłem troszkę,ale nie mam pewności czy jest ok.
Frost - 07-05-2009, 14:43
Zapomniałem o jednej drobnej sprawie. U mojego bardzo dobrego kolegi stoi Galant znajomego. Typowo przygotowany pod rajdy.
Jest to model E39A-VR4. Silnik 2,0 16V na turbinie 240KM. Dziś lub jutro będe u niego na warsztacie to porobie fotki, ot tak żeby sobie poogladać. Auto niestety nie sprawne, bo znajomy zajechał juz 3-cią skrzynie - zajechał to złe okreslenie, gość startuje w rajdach a nie ma osłony pod silnikiem, masakra panowie jakaś.
Jak juz ogarnie skrzynie to wybiore sie nim na przejażdżke i dodam filmik
mitsu_pl - 07-05-2009, 16:50
Ehhhh, VR 4 w tej budzie to moje najskrytsze marzenie... a tak przy okazji znalazł się kolejny E88A do kupienia...
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8613356
jacek11 - 07-05-2009, 18:40
mitsu_pl napisał/a: | znalazł się kolejny E88A do kupienia... |
Ale jaka cena
Za ten rocznik,to sporo
Frost - 07-05-2009, 19:43
Troszke kogoś poniosło z ceną. Rozumiem że wersja limitowana, ale całkowicie seryjny wygląd.
A tak z ciekawości, to zawsze sie zastanawiałem czy mój jest warty chociaż z 10tys, a ma skóre, car-aduio za 3tys i spooooooro nowych części no i wlaściciela który o niego dba hehe
mitsu_pl napisał/a: | VR 4 w tej budzie to moje najskrytsze marzenie | jutro porobie Ci fotki wstepne, bo autko czeka na części do skrzyni biegów. Ogólenie wyglad nie zachwyca bo widać że przeszło juz wiele w boju, ale silnik żyleta
jacek11 - 07-05-2009, 23:18
frost83 napisał/a: | A tak z ciekawości, to zawsze sie zastanawiałem czy mój jest warty chociaż z 10tys, |
Mnie się wydaje,że w dobrym stanie E88A jest tyle warte
gres - 08-05-2009, 22:33
nie no cene wywalił zaporową, a ja myślałem ze za dużo zapłaciłem
A co do pytanie o robienie przy aucie - musze bagażnik wytrzeć bo pół litra oleju mi się wylało ... nie wiem jakim cudem otwieram a tam odkręcona butelka
Frost - 09-05-2009, 19:29
Ja dziś zmobilizowałem sie do roboty i przy Galu pogrzebałem:
1. filtr K&N - od Michała - wielkie dzięki
2. wymieniłem przewody WN i świece
3. zaślepiłem zawór EGR.
Z ciekawszych rzeczy - na 90% będe kupował w tym miesiącu lekko rozbite z przodu Mitsu 3000GT (uszkodzona tylko blacha i plastiki) i zgadnijcie czy będe naprawiał czy części pójdą do Galausia 225KM
[ Dodano: 09-05-2009, 19:41 ]
jacek11 napisał/a: | Czyściłem przepustnicę,i okazało się,że była całkiem zamknięta. | bym zapomniał, dziś jak zrzucałem kolektor przypomniałeś mi się Jacku i sprawdziłem jak domyka sie moja przepustnica, otuż była zamknięta na amen
mitsu_pl - 10-05-2009, 15:36
gres, ja bym sie nie martwił, przynajmniej dobre zabezpieczenie antykorozyjne masz , przymierzaliśmy się z tatkiem do kupna tego VR-4 z allegro, ale cena jest nie adekwatna do stanu samochodu, nawet jeżeli jest to taki żadki okaz...
Anonymous - 10-05-2009, 20:10
frost83, no właśnie ciekaw jestem co zrobisz z tym 3000gt pewnie będziesz przerzucać silnik , no chyba ze się mylę
[ Dodano: 10-05-2009, 20:11 ]
a właśnie zaślepiłeś zawór EGR a co z ECU bo dam sobie głowę uciąć ze ma teraz błędy
Frost - 11-05-2009, 09:13
kosior1975 napisał/a: | ECU bo dam sobie głowę uciąć ze ma teraz błędy | ja bym nie dawał z kompem wszystko dobrze, w poprzednim Galu też zaślepiałem zawór i nie było problemów żadnych.
Co do 3000GT to będe przerzucał napewno silnik do Gala, wtedy powinno być juz dobrze. 225KM i 4x4 powinno pasować, bo te 170KM jakoś mi nie specjalnie podchodzi
gres - 12-05-2009, 12:01
no tym by się jeździło elegancko
Wczoraj merol slk 200 kompresor mi odszedł Jedynka takie wyczuwanie się wzajemne, II idą równo ( pod koniec wysunąłem się do przodu bo merc wcześniej III wbił) na III chwile równo a potem odjeżdza, ale ... NA GAZIE jechałem ,a u mnie jest dość spora różnica:)
mitsu_pl czyli sugerujesz żeby nei wycierać :d
|
|
|