To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

Frost - 21-04-2009, 12:25

Tu pisze tylko że napęd jest stały na 4ry koła i że auto nie powinno być używane w terenie, tylko tak jak normalny pojazd z napędem na przód. i jeszcze kilka pierdół jaki to napęd jest świetny na różne nawieszchnie :D

[ Dodano: 21-04-2009, 12:27 ]
gres napisał/a:
ej to chyba mamy inne instrukcje
chyba rzeczywiście mamy inne, moja jest podłużna i w niej są tylko wzmianki o E88A
gres - 21-04-2009, 13:23

no przynajmniej wiemy że stały :D
Miałem nadzieje że będzie tam coś o stosunku mocy na obie osie:(

Frost - 01-05-2009, 13:38

Robił ktoś coś może ostatnio przy swoim Miśku ?? :D
jacek11 - 02-05-2009, 09:10

Wiecie może jaka jest wartość odchylenia przepustnicy?
Czyściłem przepustnicę,i okazało się,że była całkiem zamknięta.
Podkręciłem troszkę,ale nie mam pewności czy jest ok.

:)

Frost - 07-05-2009, 14:43

Zapomniałem o jednej drobnej sprawie. U mojego bardzo dobrego kolegi stoi Galant znajomego. Typowo przygotowany pod rajdy.
Jest to model E39A-VR4. Silnik 2,0 16V na turbinie 240KM. Dziś lub jutro będe u niego na warsztacie to porobie fotki, ot tak żeby sobie poogladać. Auto niestety nie sprawne, bo znajomy zajechał juz 3-cią skrzynie - zajechał to złe okreslenie, gość startuje w rajdach a nie ma osłony pod silnikiem, masakra panowie jakaś.
Jak juz ogarnie skrzynie to wybiore sie nim na przejażdżke i dodam filmik

mitsu_pl - 07-05-2009, 16:50

Ehhhh, VR 4 w tej budzie to moje najskrytsze marzenie... :oops: a tak przy okazji znalazł się kolejny E88A do kupienia... :mrgreen:

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8613356

jacek11 - 07-05-2009, 18:40

mitsu_pl napisał/a:
znalazł się kolejny E88A do kupienia... :mrgreen:


Ale jaka cena :?
Za ten rocznik,to sporo :wink:

Frost - 07-05-2009, 19:43

Troszke kogoś poniosło z ceną. Rozumiem że wersja limitowana, ale całkowicie seryjny wygląd.
A tak z ciekawości, to zawsze sie zastanawiałem czy mój jest warty chociaż z 10tys, a ma skóre, car-aduio za 3tys i spooooooro nowych części no i wlaściciela który o niego dba hehe
mitsu_pl napisał/a:
VR 4 w tej budzie to moje najskrytsze marzenie
jutro porobie Ci fotki wstepne, bo autko czeka na części do skrzyni biegów. Ogólenie wyglad nie zachwyca bo widać że przeszło juz wiele w boju, ale silnik żyleta :twisted:
jacek11 - 07-05-2009, 23:18

frost83 napisał/a:
A tak z ciekawości, to zawsze sie zastanawiałem czy mój jest warty chociaż z 10tys,


Mnie się wydaje,że w dobrym stanie E88A jest tyle warte :roll:

gres - 08-05-2009, 22:33

nie no cene wywalił zaporową, a ja myślałem ze za dużo zapłaciłem :D

A co do pytanie o robienie przy aucie - musze bagażnik wytrzeć bo pół litra oleju mi się wylało ... nie wiem jakim cudem otwieram a tam odkręcona butelka :( :(

Frost - 09-05-2009, 19:29

Ja dziś zmobilizowałem sie do roboty i przy Galu pogrzebałem:
1. filtr K&N - od Michała - wielkie dzięki
2. wymieniłem przewody WN i świece
3. zaślepiłem zawór EGR.

Z ciekawszych rzeczy - na 90% będe kupował w tym miesiącu lekko rozbite z przodu Mitsu 3000GT (uszkodzona tylko blacha i plastiki) i zgadnijcie czy będe naprawiał czy części pójdą do Galausia :twisted: 225KM :twisted:

[ Dodano: 09-05-2009, 19:41 ]
jacek11 napisał/a:
Czyściłem przepustnicę,i okazało się,że była całkiem zamknięta.
bym zapomniał, dziś jak zrzucałem kolektor przypomniałeś mi się Jacku i sprawdziłem jak domyka sie moja przepustnica, otuż była zamknięta na amen
mitsu_pl - 10-05-2009, 15:36

gres, ja bym sie nie martwił, przynajmniej dobre zabezpieczenie antykorozyjne masz :mrgreen: , przymierzaliśmy się z tatkiem do kupna tego VR-4 z allegro, ale cena jest nie adekwatna do stanu samochodu, nawet jeżeli jest to taki żadki okaz... :|
Anonymous - 10-05-2009, 20:10

frost83, no właśnie ciekaw jestem co zrobisz z tym 3000gt pewnie będziesz przerzucać silnik , no chyba ze się mylę

[ Dodano: 10-05-2009, 20:11 ]
a właśnie zaślepiłeś zawór EGR a co z ECU bo dam sobie głowę uciąć ze ma teraz błędy

Frost - 11-05-2009, 09:13

kosior1975 napisał/a:
ECU bo dam sobie głowę uciąć ze ma teraz błędy
ja bym nie dawał :D z kompem wszystko dobrze, w poprzednim Galu też zaślepiałem zawór i nie było problemów żadnych.
Co do 3000GT to będe przerzucał napewno silnik do Gala, wtedy powinno być juz dobrze. 225KM i 4x4 powinno pasować, bo te 170KM jakoś mi nie specjalnie podchodzi

gres - 12-05-2009, 12:01

no tym by się jeździło elegancko :)

Wczoraj merol slk 200 kompresor mi odszedł :( Jedynka takie wyczuwanie się wzajemne, II idą równo ( pod koniec wysunąłem się do przodu bo merc wcześniej III wbił) na III chwile równo a potem odjeżdza, ale ... NA GAZIE jechałem ,a u mnie jest dość spora różnica:)

mitsu_pl czyli sugerujesz żeby nei wycierać :d



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group