[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wyciek oleju
Ewcia80 - 13-10-2016, 14:45
Za mojego użytkowania nie była ściagana miska.Amoze być tak,że już fabryczne uszczelnienie miski zaczyna szwankować?Ale wtedy powino coś być na dole miski zaolejone?Jak by sie okazalo ze to miska to warto sie bawić w uszcelnianie?Jesli tak to jak czym najlepiej?
Krzyzak - 13-10-2016, 15:44
Myślałem, że do czyszczenia była zdejmowana.
Najlepiej dać tam pastę Dirco. Ale to raczej gdzieś od góry cieknie - może być, że uszczelniacz. Czasem nowy cieknie bo wał wyrobiony. Można próbować nabić go głębiej lub płyciej a jak to nic nie daje to się wkleja na wał tulejkę i dobiera inny uszczelniacz.
Ewcia80 - 13-10-2016, 15:53
Rozumiem.A czy żeby uszcelnić wał to trzeba demontować rozrząd?
Krzyzak - 13-10-2016, 21:08
Tak.
Ewcia80 - 13-10-2016, 21:41
To raczej nie bede drugi raz poprawiać.najwyzej bede kontrolować sytuacje.Pojade umyć miske i bede obserwować.nie jest to jakiś przecież wielki wyciek.
arkadiuszW - 11-01-2017, 20:18
Witam, sorry że odkopuje stary temat, ale może mi ktoś powiedzieć jakim rozmiarem klucza podejdę do śruby która trzyma chłodniczkę oleju żeby wymienić oring i czy na coś zwrócić uwagę?
Hugo - 11-01-2017, 20:57
arkadiuszW, zwykła nasadka rozmiar 30.
Ewcia80 - 07-03-2017, 22:48
Hejka.Jak mamy rozrząd w 2.5 v6 to wiem że są usczelniacze wałków o raz wału.I jeśli one są na 100% szczelne to jest możliwe że bardzo delikatnie leci mi olej na górną częsć miski olejowej z obudowy czujnika położenia wałka rozrządu?tak patrzyłam na japancars.ru i czy ten czujnik to jest numer MD303088?Jeśli tak to co trzeba dokupic?co to jest ta część o ooznaczeniu MF450404 czyli washer crank angle sensor?Jak to uszczelnić jesli z tego leci olej?Mam w domu pastę dirco.
Marcino - 07-03-2017, 23:06
Złóż na pastę.... tam pewnie jest oring????
MI też cieknie po alternatorzei na kolektor ale to raczej z dekla tylnego.
Ewcia80 - 07-03-2017, 23:59
rpzumeim.ale ja juz nic nie czaję z tego.to o co pytam to jak to sie fachowo nazywa?czujnik polozenia walu czy walka rozrządu.crank angle sensor.co to jest?
Bizi78 - 08-03-2017, 07:38
Ewcia80 napisał/a: | crank angle sensor.co to jest? |
Czujnik wału korbowego - crank angle sensor.
Czujnik wałka rozrządu - camshaft position sensor.
Czujnik wałka rozrządu w EA5W jest chyba wbudowany w aparat zapłonowy.
Ewcia80 napisał/a: | co to jest ta część o ooznaczeniu MF450404 czyli washer crank angle sensor? |
Prawdopodobnie to podkładka sprężynująca zabezpieczająca przed samoczynnym odkręceniem się czujnika.
Hugo - 08-03-2017, 07:53
Bizi78 napisał/a: | Czujnik wału korbowego - crank angle sensor. | Nie ma możliwości żeby spod niego ciekł olej, bo jest przykręcony do bloku. Bizi78 napisał/a: | Czujnik wałka rozrządu w EA5W jest chyba wbudowany w aparat zapłonowy. | Zgadza się.
bialyjayz - 08-03-2017, 08:00
http://liquimoly.pl/index..._id=2&Itemid=29
a propo wycieków wierzycie w taki specyfik?
wyciszacz popychaczów z LM zadziałał być może i ta technologia coś pomoże przy niewielkich wyciekach>
Krzyzak - 08-03-2017, 08:09
Ewcia80, zdjęcia, bo:
- czujnik wałka rozrządu jest w aparacie po drugiej stronie niż rozrząd
- czujnik wału nie może ciec - nie ma kontaktu z olejem.
Ewcia80 - 08-03-2017, 22:27
Hejka,ponieważ bede niedlugo wymieniać te węże co idą do chlodniczki oleju a przy okazji także olej pomyslałam o tym oringu ktory jest w chlodniczce oleju.Ponieważ szkoda kasy na aso to znalazłam w lublinie sklep z oringami i maja taki 62x4.Ale mam pytanie czy to musi być oring z jakiegoś specjalnego materiału czy po prostu gumowy zwykły?Jesli zwykly to nie mam problemu ale jesli jakiś inny to z jakiego materialu ma być wykonany?Czy to moze być np.taki?:
http://allegro.pl/oring-u...6716424466.html
czy raczej zwykly tez wystarczy?A drugie pytanie czy warto tak profilaktycznie to wymienić czy raczej dopiero jak pusci?Pytam bo nie wiem z jakim nakladem pracy wiaze sie taka wymiana
|
|
|