To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE

Hugo - 26-08-2017, 22:38

Cholercia jarają mnie coraz bardziej zaciski Brembo, ale ta cena...
No a myśl, że wreszcie tarcze by się nie gięły i nie stresowałbym się przed każdym hamowaniem-bezcenna :mrgreen:

Boguss - 26-08-2017, 23:00

Co do gięcia tarcz jeszcze nic nie mogę powiedzieć bo zrobiłem jakieś 2k. Jeśli chodzi o wyhamowanie to auto staje dęba :lol: Wygląd to już inny temat :) mój brat też ma OT na seryjnych hamulcach to takie malutkie są hihi

[ Dodano: 28-08-2017, 11:30 ]
Puki co mogę dać taką fote

Phobox - 30-08-2017, 19:22

Chciałbym zrobić ten upgrade z Brembo, ale nie wiem kto się tego podejmie :?
Znacie kogoś w okolicach Gliwic, kto robi takie rzeczy (a najlepiej kupuje jeszcze sam części)i nie marudzi że to się nie da, za dużo czasu straci itp.

W@sio - 30-08-2017, 20:43

U mnie W KOŃCU czuć zwichrowane tarcze. Waham się co zrobić, nie ukrywam, że mam na głowie inne inwestycje niż heble w outku, ale trzeba pomyśleć nad optymalnym rozwiązaniem. Stąd pytam i proszę o radę: czy tarcze z ASX faktycznie dają radę? Ile trzeba odsuną seryjny zacisk, żeby było tip-top?
Boguss - 30-08-2017, 21:28

Phobox napisał/a:
Chciałbym zrobić ten upgrade z Brembo, ale nie wiem kto się tego podejmie :?
Znacie kogoś w okolicach Gliwic, kto robi takie rzeczy (a najlepiej kupuje jeszcze sam części)i nie marudzi że to się nie da, za dużo czasu straci itp.


Z tego co się dowiedziałem to podobno jest P&P
Najgorsza część to dostanie części ale można popytać na forum EVO

Bzyk_R1 - 30-08-2017, 21:51

W@sio, Trzeba dać 1mm podkładki i wystarczy żeby wszystko pewnie siadło. Widzę że rozważasz pozostanie przy dwu tłoczkowym zacisku? Wg mnie też to jest dobre rozwiązanie, jechałem Pawła O1T z zaciskiem i tarczą od ASX i działa tak samo. Skoro nie widać różnicy to... A 26mm od ASX narazie nikomu się nie zwichrowało więc i ja za ileś tam kkm je założę.

[ Dodano: 30-08-2017, 22:02 ]
http://www.go-performance...ad134701b2d20e5

A tak w ogóle to poluję na adaptery a konkretnie ich dokładne wymiary. Czeladnika ze ślusarza się kiedyś zrobiło to i się zrobi w zimę dla siebie i kolegów :D

Krzyzak - 31-08-2017, 08:05

W Galancie z tarczą 24 mm podejdzie tarcza 26 mm bez żadnych przeróbek - mieści się na styk i bez problemu. Czasem mogą ocierać te blaszki prowadzące klocki, od wewnątrz, ale to tylko gdy tarcza jest krzywa.
Bzyk_R1 - 31-08-2017, 10:08

W outlanderze też podchodzi bez przeróbek niestety klocek siedzi bardzo płytko w zacisku. Podkładki poprawiają sytuację. A blaszki lepiej żeby miały trochę luzu bo strasznie piszczą na zakrętach.
Boguss - 31-08-2017, 21:54

Piszczą ? moje to piszczą i pylą jak cholera :D
Hugo - 31-08-2017, 22:30

Krzyzak napisał/a:
w Galancie z tarczą 24 mm podejdzie tarcza 26 mm bez żadnych przeróbek - mieści się na styk i bez problemu
Czy ja wiem (używana tarcza od ASX o grubości 25,5 mm i nowe klocki).

Bez blaszki pod klocki:





Z blaszką (trzeba było odłamać taki wąsik blaszki zagięty w kierunku tarczy, bo tarła non stop po nim):



Z klockami hamulcowymi:



Przy nowej tarczy i nowych klockach zewnętrzny klocek ledwo siedział by w jarzmie, szczerze bałbym się tak jechać. Podkładki 1 mm grubości pod jarzma raczej niezbędne.

Krzyzak - 01-09-2017, 10:34

Hugo napisał/a:
Czy ja wiem
mam taką zmianę za soba, bo wysłałem pogięte Zimmermanny 24 i tymczasowo wrzuciłem 26 mm z Galanta EA po 2 lifcie
tarcza z ASX to jednak inna tarcza i inne jarzma, więc może tu jest kwestia którą podnosisz

Hugo - 02-09-2017, 08:55

Widocznie tarcza z ASX jest ciut wyższa.
nytsug - 02-09-2017, 17:35

Mi także padły tarcze jak testowałem vmax Outka:P
Planuję zakup od ASXa i podłożenie podkładek pod jarzmo(uchwyt) zacisku. Brać oryginalne używki od ASXa czy nówki jakiejś konkretnej firmy? Polecacie coś?

I druga sprawa. Moje zaciski są już trochę wyrobione. Czy ktoś ma informację czy zacisk z Dodge Caliber wersji zwykłej (nie tej SRT) jest taki sam jak w ASX - czy spasuje p/p do Outlandera? Gdzieś znalazłem taką informację. Wtedy bym je wrzucił i tarcze oraz klocki od Calibra, może byłby spokój z heblami.

Bzyk_R1 - 02-09-2017, 18:54

nytsug, tarcz to nie kupuj używek jak lubisz takie testy robić :p Wrzucaj Textara 294/26 i powinno być dobrze.
nytsug - 02-09-2017, 21:32

Tarcze na pewno Textar nówki wezmę tylko się zastanawiam nad zaciskami i dalej klockami. Na nierównościach zaciski mi tłuką się trochę bo jest luz na prowadnicach (po wciśnięciu delikatnie hamulca nie ma luzu i przestają się tłuc). Obawiam się, że zaciski są już wyrobione wewnątrz i może bym zmienił całość np. od Dodga Calibra. Czy lepszym pomysłem jest kupienie zacisków nówek od Outlandera i tylko zmiana tarcz z klockami?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group