Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE
Hugo - 26-08-2017, 22:38
Cholercia jarają mnie coraz bardziej zaciski Brembo, ale ta cena...
No a myśl, że wreszcie tarcze by się nie gięły i nie stresowałbym się przed każdym hamowaniem-bezcenna
Boguss - 26-08-2017, 23:00
Co do gięcia tarcz jeszcze nic nie mogę powiedzieć bo zrobiłem jakieś 2k. Jeśli chodzi o wyhamowanie to auto staje dęba Wygląd to już inny temat mój brat też ma OT na seryjnych hamulcach to takie malutkie są hihi
[ Dodano: 28-08-2017, 11:30 ]
Puki co mogę dać taką fote
Phobox - 30-08-2017, 19:22
Chciałbym zrobić ten upgrade z Brembo, ale nie wiem kto się tego podejmie
Znacie kogoś w okolicach Gliwic, kto robi takie rzeczy (a najlepiej kupuje jeszcze sam części)i nie marudzi że to się nie da, za dużo czasu straci itp.
W@sio - 30-08-2017, 20:43
U mnie W KOŃCU czuć zwichrowane tarcze. Waham się co zrobić, nie ukrywam, że mam na głowie inne inwestycje niż heble w outku, ale trzeba pomyśleć nad optymalnym rozwiązaniem. Stąd pytam i proszę o radę: czy tarcze z ASX faktycznie dają radę? Ile trzeba odsuną seryjny zacisk, żeby było tip-top?
Boguss - 30-08-2017, 21:28
Phobox napisał/a: | Chciałbym zrobić ten upgrade z Brembo, ale nie wiem kto się tego podejmie
Znacie kogoś w okolicach Gliwic, kto robi takie rzeczy (a najlepiej kupuje jeszcze sam części)i nie marudzi że to się nie da, za dużo czasu straci itp. |
Z tego co się dowiedziałem to podobno jest P&P
Najgorsza część to dostanie części ale można popytać na forum EVO
Bzyk_R1 - 30-08-2017, 21:51
W@sio, Trzeba dać 1mm podkładki i wystarczy żeby wszystko pewnie siadło. Widzę że rozważasz pozostanie przy dwu tłoczkowym zacisku? Wg mnie też to jest dobre rozwiązanie, jechałem Pawła O1T z zaciskiem i tarczą od ASX i działa tak samo. Skoro nie widać różnicy to... A 26mm od ASX narazie nikomu się nie zwichrowało więc i ja za ileś tam kkm je założę.
[ Dodano: 30-08-2017, 22:02 ]
http://www.go-performance...ad134701b2d20e5
A tak w ogóle to poluję na adaptery a konkretnie ich dokładne wymiary. Czeladnika ze ślusarza się kiedyś zrobiło to i się zrobi w zimę dla siebie i kolegów
Krzyzak - 31-08-2017, 08:05
W Galancie z tarczą 24 mm podejdzie tarcza 26 mm bez żadnych przeróbek - mieści się na styk i bez problemu. Czasem mogą ocierać te blaszki prowadzące klocki, od wewnątrz, ale to tylko gdy tarcza jest krzywa.
Bzyk_R1 - 31-08-2017, 10:08
W outlanderze też podchodzi bez przeróbek niestety klocek siedzi bardzo płytko w zacisku. Podkładki poprawiają sytuację. A blaszki lepiej żeby miały trochę luzu bo strasznie piszczą na zakrętach.
Boguss - 31-08-2017, 21:54
Piszczą ? moje to piszczą i pylą jak cholera
Hugo - 31-08-2017, 22:30
Krzyzak napisał/a: | w Galancie z tarczą 24 mm podejdzie tarcza 26 mm bez żadnych przeróbek - mieści się na styk i bez problemu | Czy ja wiem (używana tarcza od ASX o grubości 25,5 mm i nowe klocki).
Bez blaszki pod klocki:
Z blaszką (trzeba było odłamać taki wąsik blaszki zagięty w kierunku tarczy, bo tarła non stop po nim):
Z klockami hamulcowymi:
Przy nowej tarczy i nowych klockach zewnętrzny klocek ledwo siedział by w jarzmie, szczerze bałbym się tak jechać. Podkładki 1 mm grubości pod jarzma raczej niezbędne.
Krzyzak - 01-09-2017, 10:34
Hugo napisał/a: | Czy ja wiem | mam taką zmianę za soba, bo wysłałem pogięte Zimmermanny 24 i tymczasowo wrzuciłem 26 mm z Galanta EA po 2 lifcie
tarcza z ASX to jednak inna tarcza i inne jarzma, więc może tu jest kwestia którą podnosisz
Hugo - 02-09-2017, 08:55
Widocznie tarcza z ASX jest ciut wyższa.
nytsug - 02-09-2017, 17:35
Mi także padły tarcze jak testowałem vmax Outka:P
Planuję zakup od ASXa i podłożenie podkładek pod jarzmo(uchwyt) zacisku. Brać oryginalne używki od ASXa czy nówki jakiejś konkretnej firmy? Polecacie coś?
I druga sprawa. Moje zaciski są już trochę wyrobione. Czy ktoś ma informację czy zacisk z Dodge Caliber wersji zwykłej (nie tej SRT) jest taki sam jak w ASX - czy spasuje p/p do Outlandera? Gdzieś znalazłem taką informację. Wtedy bym je wrzucił i tarcze oraz klocki od Calibra, może byłby spokój z heblami.
Bzyk_R1 - 02-09-2017, 18:54
nytsug, tarcz to nie kupuj używek jak lubisz takie testy robić Wrzucaj Textara 294/26 i powinno być dobrze.
nytsug - 02-09-2017, 21:32
Tarcze na pewno Textar nówki wezmę tylko się zastanawiam nad zaciskami i dalej klockami. Na nierównościach zaciski mi tłuką się trochę bo jest luz na prowadnicach (po wciśnięciu delikatnie hamulca nie ma luzu i przestają się tłuc). Obawiam się, że zaciski są już wyrobione wewnątrz i może bym zmienił całość np. od Dodga Calibra. Czy lepszym pomysłem jest kupienie zacisków nówek od Outlandera i tylko zmiana tarcz z klockami?
|
|
|