Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
Hugo - 15-02-2019, 21:52
Kolejny plus i minus owiewek: minus to prawa przednia owiewka powinna być bardziej wyprofilowana przy lusterku zewnętrznym, bo zasłania dobre 1/4 powierzchni lustra. Plus to szumy powietrza z okolic szyb w drzwiach zredukowane niemal do zera, co mnie cieszy niezmiernie.
Nowe zaciski na przód schną, chociaż od 3 tygodni testuję ori przednie tarcze z Outlandera II i zero bicia i hamują doskonale Mimo wszystko zmiana przednich hamulców musi być, bo po prostu do tarcz 294/24 mm i zacisków dwutłoczkowych z OII straciłem kompletnie zaufanie.
Hugo - 08-03-2019, 17:44
Przednie hamulce z ASX zamontowane (zaciski, tarcze i klocki). Wszystko oryginalne z pierwszego montażu po przebiegu 12 000 km. Jak na razie hamują średnio, klocki i tarcze muszą się ułożyć, normalne. Bicia też nie zauważyłem
Poza tym wymieniłem oprawkę kontrolki świateł mijania, bo poprzednia była uszkodzona i kontrolka świeciła kiedy chciała.
Szykuje się jak co roku wymiana oleju w silniku, graty zamówione, w tygodniu trzeba ogarnąć. Poza tym Galant śmiga jak złoto, gdyby nie hamulce to auto byłoby bezobsługowe.
Krzyzak - 08-03-2019, 17:57
Gdyby nie rdza i hamulce.
Aczkolwiek przyznam, że założyłem do EA przedliftowego tarcze 26mm i też od 3 lat kompletny spokój. A jak kombi zakonserwowałem w 2011 to do dziś kielichy wyglądają jak nowe poza 1 dziurą, którą mi Marcino ładnie rok temu zalepił - tam, gdzie każdy EA rypie najszybciej, czyli przy pompie hamulcowej.
Bizi78 - 08-03-2019, 18:03
Tarcze to kiepsko wyglądają, trzeba było dać do delikatnego przetoczenia .
Hugo - 08-03-2019, 18:04
Fakt, jeszcze ta korozja.
Jak go kupiłem w 2013 r. to kielichy były jak z fabryki, od razu je zakonserwowałem od strony kół woskiem i Noxudolem, a od wewnątrz woskiem i dalej nie ma na nich z żadnej strony grama rdzy. Nawet przy pompie hamulcowej
Krzyzak napisał/a: | założyłem do EA przedliftowego tarcze 26mm | 294/26 mm czy 276/26 mm?
Marcino - 08-03-2019, 22:27
Hugo napisał/a: | Krzyzak napisał/a:
założyłem do EA przedliftowego tarcze 26mm
294/26 mm czy 276/26 mm? |
Ja mam w swoim 276/26mm jeden tłok. Zero problemów.
Hugo - 08-03-2019, 22:47
Marcino napisał/a: | 276/26mm jeden tłok. Zero problemów. | No tak, ale jak to "hamuje"...
Marcino - 08-03-2019, 22:58
Hugo napisał/a: | Marcino napisał/a: | 276/26mm jeden tłok. Zero problemów. | No tak, ale jak to "hamuje"... |
ABS odbija.... nie narzekam.
Musże w koncu korektor wywalić. Ale tył u mnie tez widać ze pracuje. Tarcze z przodu mają u mnie tylko 36 tyś kkm przebiegu od 10.2013r a miałem kupione z hamulcami z rozbitka prawie nowe. Nie ma na nich nawet za duzo korozji. Być moze to Zimmermany. Nawet nie wiem.
Krzyzak - 10-03-2019, 13:01
Hugo napisał/a: | 294/26 mm czy 276/26 mm? | 276
w kombi mam tradycyjne zaciski
wszystko co najlepsze było pakowane do sedana...
Hugo - 16-03-2019, 23:01
Jak co roku na wiosnę wymieniony olej w silniku, tym razem SPECOL SPEC GOLD 5W30 i tradycyjnie filtr oleju MANN W610/3.
Wymienione wycieraczki na HEYNER HYBRID, jak na razie pracują super, żadnych smug i cisza.
Hamulce z ASX hamują dobrze, nie ma żadnego bicia itp., aż dziwnie się jeździ, ale zawsze mogłoby być lepiej (chodzi o czucie pedału hamulca), więc kombinujemy dalej, jak coś z tego wyjdzie dam znać
vrangsinn - 17-03-2019, 09:25
mam od ponad roku hybrydy Denso i jestem bardzo zadowolony...Boschowskie aerotwiny wysiadają...
areksz121 - 21-03-2019, 01:04
Denso ma domyślnie w pudełku uchwyty na haki ramion jak w Galancie?
vrangsinn - 21-03-2019, 08:03
tak
mkm - 23-03-2019, 20:48
Hugo, krótki filmik z mycia środka
https://youtu.be/QHlEbqVt6Ho
Pod koniec 4-tej minuty "dymy" reagującego kwasu - było grane wszystko
Hugo - 23-03-2019, 21:36
Łooo, jesteś prawdziwym profesjonalistą. Zobacz ile syfu się tam zebrało. Jest jeszcze sens go wewnątrz myć? W sumie już dawno z zamiarem mycia kolektorów itp. części kupiłem taki wycior do mycia butelek wewnątrz, więc mogę go tam jeszcze połaskotać wewnątrz.
P.S. Mam nadzieję, że druga strona kolektora nie ucierpiała?
|
|
|