Nasze Miśki - LEGNUM Vr4
Wszyc - 15-03-2009, 20:45
łoo stary ale to bedzie pięknie wyglądało nie mogę się doczekać jak te monstrum wyląduje pod maską wraz z całym osprzętem...
NYSAN - 15-03-2009, 22:06
Bardzo fajnie wygląda , a pewnie jeszcze fajniej będzie zapinał .
kochajj - 15-03-2009, 22:16
NYSAN napisał/a: | Bardzo fajnie wygląda , a pewnie jeszcze fajniej będzie zapinał . |
mam taką nadzieje...
Hubeeert - 16-03-2009, 00:04
kochajj napisał/a: | NYSAN napisał/a: | Bardzo fajnie wygląda , a pewnie jeszcze fajniej będzie zapinał . |
mam taką nadzieje... |
Zaraz - jak to z ta nadzieją było? Nie podkręcaj ciśnienia doladowania nadziejo??
kochajj - 16-03-2009, 08:29
... podkręcone bedzie na pewno... tylko do rozsadnej wartości i wraz z dawką paliwa itd... ...
zreszta to bedzie robil jetronic z Wroclawia
kochajj - 18-03-2009, 08:30
serducho wskoczyło.... 6 osób + 2 asystentów i buda nałożona na silnik...
Marcino - 21-03-2009, 22:37
Buda jest, silnik jest, ale tej asysty i 6-ciu mocnych nie widac.
pozdr
roch_27 - 23-03-2009, 09:36
Tomek gdzie są zdjęcia wydechu
Chyba że chcesz żebym to ja zaraz wstawił
pozdro
kochajj - 23-03-2009, 13:33
wydech
silniczek został odpalony w sobote
róznica miedzy przed i poliftowym vr4... mechaniczna
atsar - 25-03-2009, 13:56
Tomek, a gdzie wtryskiwacze od LPG
PS. Silniczek zacnie sie prezentuje
tosztotomasz - 25-03-2009, 15:15
To ja tak całkiem lamersko zapytam - co dają te silikonowe przewody? Lepsza izolacja cieplna czy jak?
kochajj - 25-03-2009, 16:29
DaleCooper napisał/a: | To ja tak całkiem lamersko zapytam - co dają te silikonowe przewody? Lepsza izolacja cieplna czy jak? |
sylikonowe przewody jeśli chodzi o podciśnienie przede wszystkim nie starzeją się... 2gą zaletą jest to że "przyklejają" sie do króćców i mamy mniejsze prawdopodobieństwo zsunięcia sie...
co do przewodów chłodnicy to wytrzymują spokojnie 1.3 bara w układnie (4 x zbrojone)...
roch_27 - 26-03-2009, 17:49
Tomek mam małe pytanie do Ciebie - kiedy w końcu zamontujesz wydech i go sprawdzisz czy wszystko pasuje, bo powoli staję się niecierpliwy a jak wiesz dopóki Ty nie sprawdzisz go na płycie AWD czy wszystko jest OK, dopóty ja nie dostane swojego wydechu Na razie jest tak jak Twój - czyli połączony na całości a przydałoby się zrobić flansze w odpowiednio dogodnych miejscach
Jechać specjalnie do Lublina, nie uśmiecha mi się
pozdro
swinks_UK - 26-03-2009, 18:09
No to też się pochwalę... właśnie się realizuje zamówienie (group buy) wydechu z RPW . Będzie miło.
Tomek, jaką pompę paliwa włożyłeś? Zmieniałeś wtryskiwacze? Tak pytam na zaś by ci wytrzymało to 1.5 bara na luzie
No i wyobraźcie sobie, że ktoś z CVR4 zrobił oficjalne zapytanie do tej firmy:
http://www.scrollproducts.com/index.html
bo rzekomo są w stanie wsadzić do naszej turbinki TD03 mocniejsze graty, coś w rodzaju hybrydy z TD04.
No i drugi upgrade, to zamiast TD03 chińskie turbiny KKR280. W Australii już przerobili VRkę, i ponoć nie ma masakrycznie za wiele roboty. To zresztą zamierzam puścić już w podforum EC5xx
kochajj - 27-03-2009, 08:03
swinks_UK napisał/a: | No to też się pochwalę... właśnie się realizuje zamówienie (group buy) wydechu z RPW . Będzie miło.
Tomek, jaką pompę paliwa włożyłeś? Zmieniałeś wtryskiwacze? Tak pytam na zaś by ci wytrzymało to 1.5 bara na luzie
No i wyobraźcie sobie, że ktoś z CVR4 zrobił oficjalne zapytanie do tej firmy:
http://www.scrollproducts.com/index.html
bo rzekomo są w stanie wsadzić do naszej turbinki TD03 mocniejsze graty, coś w rodzaju hybrydy z TD04.
No i drugi upgrade, to zamiast TD03 chińskie turbiny KKR280. W Australii już przerobili VRkę, i ponoć nie ma masakrycznie za wiele roboty. To zresztą zamierzam puścić już w podforum EC5xx |
no piekny wynik
http://translate.google.p...6lr%3D%26sa%3DG
w automacie 260kw atw... skrzynia w automacie dlugo nie pociagnie... ale wynik masakra.... 355 KM na kołach...
|
|
|