To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt GTi Rajdówka

rosomak1983 - 12-11-2010, 15:43

to BMW swietnie sobie dawało rade :) efektownie i szybko :wink:
kartomaniak gti - 12-11-2010, 18:50

mystek napisał/a:
3:16 - co to za Colcina? Ktoś z MM lub CM?
nie
mystek napisał/a:
3:42 - BMW z anteną CB radio?!?!?!
no a co :D
kartomaniak gti - 12-11-2010, 18:51

rosomak1983 napisał/a:
to BMW swietnie sobie dawało rade :) efektownie i szybko :wink:
to M3 startuje w mistrzostwach Polski
kartomaniak gti - 13-11-2010, 15:17

kolejny filmik


pyjte - 14-11-2010, 17:50

Jak to zrobiłeś, że ręczny tak ładnie łapie :shock: ???
kartomaniak gti - 14-11-2010, 23:51

pyjte napisał/a:
Jak to zrobiłeś, że ręczny tak ładnie łapie

wcale nie łapie, na suchym asfalcie ledwo sie koła blokują

Anonymous - 15-11-2010, 00:09

pyjte, to proste by w CAO był dobry rękaw :) wystarczy dobrze wyregulować szczęki w bębnie i usprawnić linki rozpieracz i dobrze wyregulować u mnie w colcie rękaw łapie jak głupi nawet na suchym asfalcie
mkm - 15-11-2010, 00:37

Deo napisał/a:
pyjte, to proste by w CAO był dobry rękaw :) wystarczy dobrze wyregulować szczęki w bębnie i usprawnić linki rozpieracz i dobrze wyregulować u mnie w colcie rękaw łapie jak głupi nawet na suchym asfalcie

Wszystko cacy, tylko w gti-kach są tarcze z tyłu :mrgreen:

Anonymous - 15-11-2010, 00:43

mkm, z tym też nie było by problemu gdyby dobrze wyregulować i oczyścić mechanizm ręcznego :)
mkm - 15-11-2010, 02:41

Ale nie szczęki w bębnach :mrgreen:
Problem pozostaje.
Po pierwsze szlag trafia zaciski z tyłu. Po drugie, kiepsko o dobre tarcze na tył, po trzecie większość gti-ków ma jeszcze albo ori tarcze, albo już jakieś JC lub inne "no name", po trzecie wyciągają się linki ręcznego, a ruda szaleje gdzie tylko się da.
Całość sprawia, że ręczny jest słaby, a w porównaniu do Colta na bębnach nie ma go wcale.
Wymiana całości to dość kosztowna impreza dlatego kręcący się na ręcznym gti-k wzbudza zainteresowanie :wink:

Anonymous - 15-11-2010, 08:10

mkm, a kto mówił, że będzie tanio? Rajdy to drogi sport a na heblach nie wolno oszczędzać :)
kartomaniak gti - 15-11-2010, 13:29

już walczyłem z tym ręcznym i sobie odpuściłem :) raz łapie raz nie, trudno, zabawa i tak jest 8)
harpagan - 15-11-2010, 13:44

Tarcze z tyłu w jajkach to kompletnie nieporozumienie jest
Jeszcze za czasów czarnego zrobiłem kompletną regeneracje zacisków, do tego wymieniłem tarcze, klocki, przewody, linki i płyn.
Poprawy żadnej. Pare mięsięcy temu Hubeeert widział czarnego i jak spojrzał na tarcze to pierwsze o co zapytał to było czy "to" w ogóle hamuję.
Jak w 1.6 miałem bębny to przez 3 lata nie zajrzałem tam ani razu, a rękaw był ostry jak brzytwa ...

pyjte - 15-11-2010, 15:57

mkm, mistrz ciętej riposty :D
Cytat:
Wszystko cacy, tylko w gti-kach są tarcze z tyłu


Cytat:
pyjte, to proste by w CAO był dobry rękaw wystarczy dobrze wyregulować szczęki w bębnie i usprawnić linki rozpieracz i dobrze wyregulować u mnie w colcie rękaw łapie jak głupi nawet na suchym asfalcie


Deo, spoko ogarniam takie rzeczy,
Cytat:
mkm, a kto mówił, że będzie tanio? Rajdy to drogi sport a na heblach nie wolno oszczędzać
a kto mówił że w sporcie startuje :shock: Dbam o Heble, robilem cała regenerację tylnych zacisków, wszysciutkie gumeczki, nasmarowane wszystko cacy, nówki sztuki linki do gti i nadal dupa. Jedynie czego brakuje to tej zawleczki na linki ręcznego (musze jakoś to zrobić żeby to było). , mam jeszcze znajomego co jak na to patrzał to ma jakieś tropy, musze do niego podejść, ale to człowiek pracoholik i wiecznie go nie ma :shock: harpagan A teraz w czterołapie masz tarcze czy bebny ?

kartomaniak gti, sorrka za Ot, mam nadzieje że się nie pogniewasz :wink: .

harpagan - 15-11-2010, 16:09

Tarcze, ale o dziwo sa mniejsze niz w gieteju.
Tutaj łapią trochę lepiej, ale rękawa właściwie nie używam :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group