To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - FRanka

Anonymous - 17-06-2009, 18:51

Hehe temat mi znany, jakiś czas temu wraz z Leszczem wymienialiśmy podobne v6 tyle, że 3.0 TDI w A4 z 2007roku. Trzeba było je również przezbroić włącznie z wałkami rozrządu(tam jest 4), pompą, wtryskami, instalacją - super przefajna zabawa - zdejmowanie takiego przodu uważam za przyjemność
Krzyzak - 17-06-2009, 21:52

sruba napisał/a:
do kosztów przeglądu dorzucam czujnik temperatury silnika - 65,05 PLN
przegląd zakończony :D

do Galanta placilem za czujnik niecale 30 zl...
ale podobno do japoncow czesci sa drogie :P

sruba - 17-06-2009, 21:57

Krzyzak napisał/a:
do Galanta placilem za czujnik niecale 30 zl...
ale podobno do japoncow czesci sa drogie :P


:lol:

a ten swoje :lol:

napisz jeszcze, że Twój pali dwa razy mniej, a podobno niemieckie takie oszczędne

:lol:

akbi - 17-06-2009, 21:58

Darku ... ale do ktorego Galanta?
Bo pewnie do audi 80 z wczesnych lat 90 tez bedzie kosztowal ok 30 pln

sruba - 17-06-2009, 22:15

akbi napisał/a:
ale do ktorego Galanta?


i który czujnik :P
bo jest ich w Audi kilka :lol:

ten, który wymieniłem jest czujnikiem 4-ro pinowym, daje sygnał na kompa, po jego wymianie ruszyła się też wskazówka temperatury na zegarach w kabinie. jest też prostszy (i zapewne tańszy) czujnik, który zamontowany jest na chłodnicy i który uruchamia termowentylator. i jeszcze jest jakiś trzeci, ale nie wiem gdzie i nie wiem do czego służy :lol: (no chyba, że ten trzeci, to ten zamontowany przed chłodnicą, pod zderzakiem, który jest powiązany z klimatyzacją w samochodzie - ale jeżeli tak, to wszystko z nim wporządku :lol: )

i zapomniałem dodać: nie kopci !!!

Rafal_Szczecin - 17-06-2009, 22:41

sruba napisał/a:
i zapomniałem dodać: nie kopci !!!

ale nie wyglada tak jak galant ;) ktory jest ponad czasowy :D

Anonymous - 17-06-2009, 22:48

Rafal_Szczecin napisał/a:

ale nie wyglada tak jak galant ;) ktory jest ponad czasowy :D


ale lepiej jezdzi :D

Juiceman - 17-06-2009, 23:05

deenbe napisał/a:
Rafal_Szczecin napisał/a:

ale nie wyglada tak jak galant ;) ktory jest ponad czasowy :D


ale lepiej jezdzi :D


Na lawecie :finga:

Jedyne co mi brakuje to niebieskiego lakieru tak jaki jak występował w pierwszych S2 ;)

Anonymous - 17-06-2009, 23:42

Juiceman napisał/a:
Na lawecie :finga:


oszukujcie sie ze swoimi 163KM :P

Krzyzak - 18-06-2009, 08:27

sruba napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
do Galanta placilem za czujnik niecale 30 zl...
ale podobno do japoncow czesci sa drogie :P


:lol:

a ten swoje :lol:

napisz jeszcze, że Twój pali dwa razy mniej, a podobno niemieckie takie oszczędne

:lol:

Tomek - dałeś się ponieść... przecież to była nędzna prowokacja :P
Tak ogólnie, to pisałem o czujniku do ECU, pozostałe 2 są tańsze :P
I wiesz co? - Gal pali 2x mniej :P - ale niemieckie nigdy nie były oszczędniejsze (z tej samej pojemności i mocy, wiem bo miałem audi 80 1.8 - paliło średnio ok. 10, ale to był 3 biegowy automat)
jak się zdenerwowałeś, to niepotrzebnie...

Matejko - 18-06-2009, 08:55

sruba napisał/a:
po jego wymianie ruszyła się też wskazówka temperatury na zegarach w kabinie.


jakby nie ruszyla to jeszcze termostat - temat przerabialem w kumpla a4 - jakby ci przyszlo do wymiany - to pamietaj tylko oryginal - tylko w salonie skody po numerze z audi :)
termostat roznil sie tylko kartonikiem(w srodku oznaczone VW oooo) a cena w skodzie 30zl mniejsza

sruba - 18-06-2009, 09:39

Matejko napisał/a:
jeszcze termostat


termostat wymieniony przy okazji robienia rozrządu.

Krzyzak napisał/a:
dałeś się ponieść...


nie. rozbawiłeś mnie. zobacz na emotki :P

Krzyzak napisał/a:
audi 80 1.8 - paliło średnio ok. 10, ale to był 3 biegowy automat


i tu tkwi rozwiązanie zagadki. automaty zawsze palą więcej.

Krzyzak napisał/a:
I wiesz co? - Gal pali 2x mniej


:lol:

Krzyzak - 18-06-2009, 11:20

sruba napisał/a:
nie. rozbawiłeś mnie. zobacz na emotki :P

Krzyzak napisał/a:
audi 80 1.8 - paliło średnio ok. 10, ale to był 3 biegowy automat


i tu tkwi rozwiązanie zagadki. automaty zawsze palą więcej.

Krzyzak napisał/a:
I wiesz co? - Gal pali 2x mniej


:lol:

to super, bo taki mialem zamiar :)
a co do spalania - mimo wszystko nie zawsze tak jest - Galanty z ASB mniej pala w trasie, bo i przelozenia sa inne (np. 5 bieg a manualu ma ok. 1:0.7 a w ASB 4 bieg ma 1:0.6, wiec nizsze obroty silnika przy tej samej predkosci)
zreszta - spalanie 42% wyzsze, to i tak przesada... nawet jak na ASB :)

Anonymous - 18-06-2009, 11:22

Krzyzak, niekazdy jezdzi tak ekonomicznie jak ty:)

nawet moj diesel wiecej pali :D

Krzyzak - 18-06-2009, 11:29

no tak - ale zakladajac ze oboma autami jezdzi podobnie ta sama osoba :) , to jednak wnioski same sie nasuwaja


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group