To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

swinks_UK - 29-06-2008, 23:11

Zhan napisał/a:
a czy z paskami klinowymi trzeba jeszcze cos wymieniac czy tylko same paski?

Na full to powinieneś jeszcze rolki prowadzące, ale niekoniecznie. Jak wybite rolki to i tak dają znać piszczeniem pasków. Rolki możesz zdjąć o obejrzeć ich stan.

Zhan - 29-06-2008, 23:22

a czy w razie czego te rolki mozna wymienic pozniej osobno czy to za duzo roboty i lepiej zrobic to przy okazji rozrzadu?
te paski sa dwa, tak?

swinks_UK - 30-06-2008, 09:17

Można później, wtedy znowu do wymiany paski klinowe, ale one chyba nie są tak drogie...
Zhan - 30-06-2008, 17:54

czekoladka_1981 napisał/a:

Kontakt do Japaneze 602 224 584


niestety przez caly dzisiejszy dzien nikt nie odbieral tego numeru :(

Bartek - 30-06-2008, 18:13

Zhan napisał/a:
czekoladka_1981 napisał/a:

Kontakt do Japaneze 602 224 584


niestety przez caly dzisiejszy dzien nikt nie odbieral tego numeru :(


bo jedynym skutecznym numerem jest tel. do sklepu: 042 215 44 02

Zhan - 30-06-2008, 18:53

no dobra, to jeszcze jedno... czy jest gdzies na forum instrukcja wymiany rozrzadu w 6A13 po polsku? bo znalezlem ale po angielsku a moj techniczny angielski jest na niskim poziomie :(
tomekrvf - 03-07-2008, 20:01

Zhan napisał/a:
bo znalezlem ale po angielsku a moj techniczny angielski jest na niskim poziomie

Przecież są obrazki które wszystko ładnie pokazują

Zhan - 03-07-2008, 20:13

ale nie wiem czy mojemu mechanikowi obrazki wystarcza...
pozatym mysle, ze moznaby przygotowac takiego pdfa z instrukcja wymiany po polsku i wrzucic do downloadu, na pewno komus sie przyda... jesli ktos przygotuje tlumaczenie to ja moge zrobic reszte

5eba - 06-07-2008, 20:06

Czesc wszystkim,wlasnie dzis zaocznie stalem sie wlascielem Galanta 2,5 99 od pierwszego wlasiciela z niemcowni - kupil mi go sasiad ktory tam pracuje. Do wymiany ma rozrzad bo ma 115tys przejechane na oryginale. Na allegro znalazlem takie cos:
http://www.allegro.pl/ite...v_oryginal.html - co myslicie??

Zhan - 06-07-2008, 20:09

jesli jestes pewny przebiegu to napinacz mozesz zostawic, zaleca sie wymieniac go co dwie wymiany paska rozrzadu wiec do 200 tys spokojnie dociagnie... a to najwiekszy koszt z tego wszystkiego
5eba - 06-07-2008, 23:46

No przebiegu jestem pewny. Wiec pasek i 2 rolki wystarcza ??
Zhan - 06-07-2008, 23:53

tak, oczywiscie stan pompy wody i napinacza trzeba zweryfikowac przy wymianie paska ale nie ma sensu nastawiac sie od razu na wymiane... dodalbym jeszcze uszczelniacze bo to groszowe sprawy a jak za 50 tys km zaczna puszczac olej to bedzie klopot
5eba - 07-07-2008, 00:32

Co za uszczelniacze?? Za pol roku to bede pewnie wiedzial wszystko o galancie ale dzis jestem zielony :) Na wale i walkach rozrzadu??
strud - 12-08-2008, 12:34

Temat trochę stary, ale się podepnę co by nie tworzyć nowego - gdzie najlepiej kupić części do kompletnej wymiany rozrządu (tj z napinaczem, pompą itp)? Z Japaneze bywa różnie z tego co wyczytałem..
czekoladka_1981 - 12-08-2008, 15:01

strud napisał/a:
gdzie najlepiej kupić części do kompletnej wymiany rozrządu (tj z napinaczem, pompą itp)? Z Japaneze bywa różnie

Możesz tu:
http://www.all-parts.pl/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group