Nasze nieMiśki ;-) - CIVIC VTi EG9 B16A2 by pawela!
pawela - 20-10-2010, 21:01
jest fabryczna, gruba rozpóra
Eibach tak ma, i baaaaardzo mnie się to podoba
j-rules - 21-10-2010, 10:33
no teraz ta Honda robi na mnie wrazenie w koncu
Ale do mnie pod dom bys nie dojechal z taka gleba ..
Anonymous - 16-11-2010, 16:39
Wy, Hondziarze jesteście nieźle nakręceni na punkcie swoich aut
Znam kolesia co teraz na zime szuka innego auta, takiego do 2, 3 tyś. zł. Ponieważ tak obniżył przód (sprężyny, silnik Vti) że ostatniej zimy robił za pług. Na dodatek na dole zderzaka ma taki hokej czy dokładke. Już raz podczas ulewy i przejeżdżaniu przez próg jej szukał
Drugi walczył z rdzą i niedoróbkami lakiernika by po dwóch tygodniach pocałować tył nowej Insigni. I znów Civic Coupe poszedł do blacharza i lakiernika.
Twój ciekawie wygląda. Dobrze że nie dałeś mu białych alufelg. Piszesz że zalałeś półsyntetykiem. Nie lepiej dla tak wysokoobrotowego motoru zalać pełnym syntetykiem ?
I jeszcze jedna kwestia. Porównywałeś może ten silnik - 1.6, 160KM z 1.8 z 169KM ? Wiem że tych egzemplarzy z większą pojemnością łatwiej można było kupić.
pawela - 16-11-2010, 21:34
Cichanos napisał/a: | Wy, Hondziarze jesteście nieźle nakręceni na punkcie swoich aut
Znam kolesia co teraz na zime szuka innego auta, takiego do 2, 3 tyś. zł. Ponieważ tak obniżył przód (sprężyny, silnik Vti) że ostatniej zimy robił za pług. Na dodatek na dole zderzaka ma taki hokej czy dokładke. Już raz podczas ulewy i przejeżdżaniu przez próg jej szukał
Drugi walczył z rdzą i niedoróbkami lakiernika by po dwóch tygodniach pocałować tył nowej Insigni. I znów Civic Coupe poszedł do blacharza i lakiernika.
Twój ciekawie wygląda. Dobrze że nie dałeś mu białych alufelg. Piszesz że zalałeś półsyntetykiem. Nie lepiej dla tak wysokoobrotowego motoru zalać pełnym syntetykiem ?
I jeszcze jedna kwestia. Porównywałeś może ten silnik - 1.6, 160KM z 1.8 z 169KM ? Wiem że tych egzemplarzy z większą pojemnością łatwiej można było kupić. |
zakrecony to ja byłem na punkcie colta, honde sie modzi bo po prostu łatwiej
co do gleby, na dniach jade na podniesienie wydechu, bo kolektorem i środkowym zaczepiam o wszystko, od garbów, przez koleiny przy hamowaniu, po kłódki kładzione.
Auto odebrałem z lakierni, teraz nie ma grama rudej, i tak tragedii nie było. Czekam jeszcze na polerke
Nie wiem gdzie przeczytałeś, że lata na półsyntetyku, bo od początku swego istnienia lata na pełnym
1.8 VTi było w 6 genie w liftbacku i kombi, nie ma co porównywać, tam fabrycznie jest bardzo długa skrzynia, znacznie gorsze przyspieszanie, ale większy max speed, no chyba, że ten silnik jest połączony z moją skrzynią i siedzi w nadwoziu 800kg civika 4 gen - wtedy kreci 6 sek do paki
ale to auto do ścigania mi nie służy i nie będzie, po roku nie dałem się namówić na żadnego killa, IMO moc to większe bezpieczeństwo, szybsze wyprzedzanie itp.
No dobra, lubie też czasem, jak za TIRem ciągnie się 5 aut, ja redukuję do 3 i łykam cały zestaw w kilka sek albo pogania mnie długimi jakieś auto za 100-200k zł, redukcja i adios mały punkcie w lusterku
Anonymous - 17-11-2010, 16:32
Tutaj napisałeś :
Cytat: | Poza tym po 8kkm zmieniłem olej, znów na 10W60, teraz mogę się obiektywnie wypowiedzieć, po tym przebiegu poziom spadł na bagnecie o 2-3mm, czyli nijak |
Wyszedłem z założenia że 10W60 to olej do silnika, półsyntetyk.
Jednak wyguglowałem i już wiem że to syntetyk.
pawela - 24-11-2010, 18:34
no to tak:
auto pomalowane , na dniach jadę jeszcze na polerkę i będzie spokój.
Wleciał carbon fiber antenna block off plate
Zmieniłem w sobotę koła na zimowe i zonk: fabryczne opony to 195/55/15, takie mam na lato, natomiast na zimę chciałem węższe, i w zeszłym roku kupiłem 185/60/15 - wg przelicznika najbliższy zamiennik.
I o ile zeszłej zimy na OEM zawiasie wsio było ok, o tyle teraz na Eibachu jest lipa - przy skręconych kołach na dołkach przednie opony trą o nadkola. Jak widać na foto, miejsca za wiele tam nie zostało (palec nie wchodzi):
Już miałem je sprzedać i kupić węższe, lub niższe, ale po konsultacjach stwierdziłem, że na zimę zakładam po prostu z powrotem OEM springi. Przez lodowe koleiny wolę zachować całą dokładkę, osłonę silnika, miskę czy chlapacze kosztem wyglądu, tym bardziej, że nawet teraz zaczepiam śrokowym wydechem i chlapaczami o progi zwalniające czy kłódki parkingowe. Co by było w zimie, wolę nie myśleć...
Foty z wczoraj:
auto prosto z trasy więc uwalone...
Następne foto już na OEM springach
Aaaa i cały czas nakręcam autoRa na lotkę, niedawno dokładnie sobie ją zmacałem
tomasek - 24-11-2010, 18:56
Już teraz wiesz czemu ja zdemontowałem Eibachy robiłem za pług w zimie
Anonymous - 24-11-2010, 19:27
pawela napisał/a: | auto pomalowane ,... ....Wleciał carbon fiber antenna block |
to jak malowałeś nie lepiej było zaspawać ?
pawela napisał/a: | Aaaa i cały czas nakręcam autoRa na lotkę, niedawno dokładnie sobie ją zmacałem |
szału nie ma ;p masz inne zdjęcia tej lotki ?
pawela - 24-11-2010, 20:58
tomasek6 napisał/a: | Już teraz wiesz czemu ja zdemontowałem Eibachy robiłem za pług w zimie |
no już widzę, ale na lato i tak założę z powrotem choć teraz żałuję, że nie wziąłem gwintu
Cytat: | to jak malowałeś nie lepiej było zaspawać ? |
w życiu! mając do wyboru carbon? i to carbon carbon, a nie plastik w folii.
Derpin napisał/a: | szału nie ma ;p masz inne zdjęcia tej lotki ? |
no fakt, to tylko najbardziej poszukiwana i unikatowa lotka do mojego autka
od ręki mogę mieć tę, oem VTi, ale to ostatecznie
tomasek - 24-11-2010, 21:22
pawela napisał/a: | ale na lato i tak założę z powrotem | Też tak planuję ale na wiosnę
tomasek - 24-11-2010, 21:24
Myślę że ta oem lepiej wygląda
j-rules - 24-11-2010, 21:37
obie fajne, ale OEM chyba ladniejsza.
Anonymous - 24-11-2010, 21:42
pawela napisał/a: | no fakt, to tylko najbardziej poszukiwana i unikatowa lotka do mojego autka |
nie montował bym żadnej
pawela - 24-11-2010, 21:53
nie no, czegoś z tyłu brakuje, o LIPie jak ma Twój brat też myślałem
Anonymous - 24-11-2010, 22:05
pawela napisał/a: | o LIPie jak ma Twój brat też myślałem |
oooo teraz gadasz
chodzi o to że oba spojlery które pokazałeś znacznie zaburzają te ładną linie tyłu a lip by ją tylko delikatnie podkreślił...
tylko znajdź taki co pasuje na szerokość.....
tylko czy LIP nie za bardzo podchodzi pod german?
|
|
|