To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - ASX -zapisy

tonyhc - 07-07-2010, 16:53

Doczekaliśmy się :)

http://www.facebook.com/a...35195161&ref=mf

ASX już w Polsce, no to teraz tylko czekać na telefon z salonu, żeby odebrać samochód!

[ Dodano: 07-07-2010, 17:20 ]
Mam przy okazji pytanie do osób posiadających więcej informacji, czy coś się zmieniło i ASX w Polsce będzie miał 5-biegowa skrzynie ? Bo w ofercie z salonu mam napisane "6-biegowa manualna skrzynia biegów" tymczasem na stronie Mitsubishi wszędzie pojawiło się w przy wersjach silnikowych "5 MT" - ciśnienie mi rośnie...

Morfi - 07-07-2010, 17:28

Diesel ma 6 biegów
tonyhc - 07-07-2010, 17:34

Co więc ma oznaczać to całe "5 MT", które pojawiło się nagle na oficjalnej stronie? Przy wszystkich wersjach? Nie znam się - więc pytam, ale wydaje mi się, że skrót oznacza skrzynie manualna 5 biegowa....
Trik - 07-07-2010, 20:00

tonyhc napisał/a:
Co więc ma oznaczać to całe "5 MT",

IMO to oznacza, ni mniej ni wiecej, "5 speed/gear manual transmision". :) Morfi, Sprzedawca Ci ściemniał, alibo mówił o przyszłości, znaczy za rok. :wink: Ja czekam na CVT

irekmiecz - 07-07-2010, 21:13

Automatic Stop&Go http://www.autogaleria.pl...eartec,377.html pisałem o tym na stronie 3 i też nie mam ochoty płacić za ten wynalazek a "lekko zachorowałem" na ASX-a. Z kilku powodów interesuje mnie tylko benzyniak ale do tej pory zawsze słyszałem że silnik diesla należy rozgrzać chwilą pracy na biegu jałowym przed jazdą i zwłaszcza po dynamicznej lub długotrwałej jeździe dać mu chwilę ochłonąć zanim wyłączymy silnik. :wink:
Ciekawe jak to zniesie na przykład rozrusznik i inne elementy w perspektywie wielu lat.

Paweł_BB - 08-07-2010, 06:00

jan1994 napisał/a:
Uważam, że to uszczęśliwianie klientów na siłę

Nie klientów tylko raczej GreenPeace :D tu nie chodzi o klienta tylko wyścig zbrojeń pod kątem ekologii, inni producenci to mają to Mitsu też musi mieć :(

Morfi - 08-07-2010, 07:37

Trik napisał/a:
Morfi, Sprzedawca Ci ściemniał
Jechałem tym diselkiem wiec wiem jakie biegi wrzucałem :)
eMBe - 08-07-2010, 10:53

Dla oczekujących:
http://www.samar.pl/__/__...5%BC-jest-.html

jurekschroda - 08-07-2010, 10:58

Cytat:
Trik napisał/a:
Morfi, Sprzedawca Ci ściemniał
Jechałem tym diselkiem wiec wiem jakie biegi wrzucałem

Benzyna ma 5 biegów, diesel 6.
Jeśli inaczej jest na stronie internetowej, to tym gorzej dla tej strony.
Jeszcze niedawno ceny diesla LP 116 i HP 150 były tam takie same :roll: , więc wyrocznią to ona raczej nie jest.

Cytat:
tu nie chodzi o klienta tylko wyścig zbrojeń pod kątem ekologii, inni producenci to mają to Mitsu też musi mieć

musi, musi... przepisy eko są takie a nie inne.
Jeśli można to wyłączyć to ok.



Cytat:
do tej pory zawsze słyszałem że silnik diesla należy rozgrzać przed jazdą i zwłaszcza po dynamicznej lub długotrwałej jeździe dać mu chwilę ochłonąć zanim wyłączymy silnik.
Ciekawe jak to zniesie na przykład rozrusznik i inne elementy w perspektywie wielu lat.


Rozgrzać przed jazdą :roll: Pomyśl tylko - rozgrzewanie diesla w czasie postoju na biegu jałowym trwa jakieś 10 minut - conajmniej. I to wiosną/latem. Zimą jeszce dłużej.
Widziałeś, że ktos tak robi ? :lol:
Nie daj sobie takich kitów wciskać.
W dieslu jedynie czekasz jak zgaśnie kontrolka od świec żarowych ( jakieś 2 sekundy) i zaraz potem wio ! Oczywiście po ruszeniu nie katujemy silnika - dajemy mu się rozgrzać, ale jadąc - nie na postoju !

Cytat:
zwłaszcza po dynamicznej lub długotrwałej jeździe dać mu chwilę ochłonąć zanim wyłączymy silnik.

To już bardziej sensowne. Nie chodzi tutaj o sam sinlik, tylko o turbinę - po bardzo intensywnej jeździe dajemy jej czas na małe ostudzenie. Chociaz te kilkadziesiąt sekund. Jak nie chcesz czekać to montujesz sobie turbo timer i po sprawie :wink:

krzychu - 08-07-2010, 11:39

jurekschroda napisał/a:

Cytat:
zwłaszcza po dynamicznej lub długotrwałej jeździe dać mu chwilę ochłonąć zanim wyłączymy silnik.

To już bardziej sensowne. Nie chodzi tutaj o sam sinlik, tylko o turbinę


I mam nadzieje że żółtki pomyśleli o tym że jak się ciśnie 110km/h a potem hamuje do czerwonego światła to chyba nie zgasi silnika od razy po zatrzymaniu?? Jeśli tak to trzeba będzie po prostu trzymać wciśnięte sprzęgło albo wcisnąć guzik żeby nie zgasił wtedy silnika.... bo inaczej olej w turbince się zwęgli :?

W każdym razie w mieście przy poruszaniu się w korku (a nie ciśnięciu o życie bo wtedy trzeba będzie wcisnąć po odpaleniu magiczny przycisk wyłączający AS&G) nie powinno się nic dziać silnikowi a rozrusznik i akumulator zawsze jest wtedy przeszacowany.

jan1994 - 08-07-2010, 13:30

Paweł_BB napisał/a:
jan1994 napisał/a:
Uważam, że to uszczęśliwianie klientów na siłę

Nie klientów tylko raczej GreenPeace :D tu nie chodzi o klienta tylko wyścig zbrojeń pod kątem ekologii, inni producenci to mają to Mitsu też musi mieć :(

Dlatego powinien być wyłącznik, który na stałe dezaktywowałby ten system. W pewnych warunkach nie jest on proekologiczny.

marpit - 09-07-2010, 12:42

jan1994 napisał/a:
marpit napisał/a:

Zrobili test jazdy z tym systemem i bez i spalanie było podobne jak podaje producent. Ale już bez systemu dużo większe.

Nic z tego nie rozumiem :shock:
Uważam, że to uszczęśliwianie klientów na siłę - w końcu to jeszcze jedna rzecz, która może się zepsuć. Jeśli tego systemu nie da się wyłączyć na stałe to myślę, że może stwarzać problemy w eksploatacji samochodu.

No bo chyba się trochę zakręciłem pisząc odpowiedź :rolleyes:

http://moto.onet.pl/1596818,2,artykul.html

jan1994 - 16-07-2010, 14:16

jan1994 napisał/a:
A jak wygląda sprawa świateł do jazdy dziennej - miały być nawet w podstawowej wersji ?

Byłem dzisiaj w salonie i sprawdziłem : nie ma świateł do jazdy dziennej. Widocznie nasz kraj względem wyposażenia jest traktowany po macoszemu.

Otrzymałem dzisiaj telefon od sprzedawcy, że jednak światła do jazdy dziennej są - jednak na moje szczegółowe pytania dotyczących tychże świateł nie otrzymałem odpowiedzi.

jaca71 - 16-07-2010, 23:44

jan1994 napisał/a:
Byłem dzisiaj w salonie i sprawdziłem : nie ma świateł do jazdy dziennej.

Jak to sprawdziłeś?
Światła dzienne realizowane są na wiele sposobów np. przez świecące na około 60% światłą drogowe lub mijania. Nie musi być LED'ów by były światła do jazdy dziennej ;)

jan1994 - 17-07-2010, 10:39

Tak mi powiedział sprzedawca. Myślę, że tę kwestię może tylko wyjaśnić MMC. Masz rację, że światła dzienne mogą być realizowane na różne sposoby, ale w momencie gdy palą się światła do jazdy dziennej nie powinny palić się światła z tyłu samochodu a ja jestem przekonany, że paliły się.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group