To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] INSTRUKCJA - Wymiana oświetlenia wewnątrz Galanta.

m6riano - 25-03-2013, 23:57

jAZZMAN, problemy MitsuManiaków...;-)
oficjalnie oświadczam że mój jeż z awatara czy jak to sie tam nazywa nie robi kupy,był jakiś dziwny..chodził jak dizel(z resztą jakby go chodować w domu to tak właśnie można by go nazwać;-) znaczy był chory pewnie...

jAZZMAN - 26-03-2013, 00:01

Biedny Dieselek. Ja się jednak upieram, miał zatwardzenie (stąd może te odgłosy diesla). :cry:
Jaco_ - 26-03-2013, 17:07

Ciekawe jak brzmi Dieslowski jeż? :mrgreen:

Dobra dobra panowie a co z moim pytaniem zeby nie było OT? :p

maliq85 - 15-06-2013, 10:00

Witam.
Wczoraj zmieniałem żarówki podświetlenia licznika. Podczas wymiany zauważyłem że jednej nie wymieniłem (tej t5 małej) i po założeniu jej licznik nie świeci. Wymontowałem go i okazało się że ta mała chińska żaróweczka zrobiła zwarcie. Po zmianie wszystkich na zwykłe żarówki nadal ciemno. Bezpieczniki ok oraz wszystkie inne przyciski podświetlają się i ściemniają. Czy ETACS się mógł spalić?

[ Dodano: 15-06-2013, 10:26 ]
Właśnie wymontowałem po raz kolejny licznik i co się okazało pod lupą dostrzegłem przerwanie jednej ze ścieżek co po jej zlutowaniu ożywiło zegary :lol: więc przed założeniem ledów sprawdźcie je czy świecą i nie robią zwary bo jak widać nie zawsze bezpiecznik zadziała :|

tresorex - 09-07-2013, 15:06

Pytanko:
Jaki przełącznik może się jeszcze znajdować na tym panelu poza regulacją świateł i wyłącznikiem TCL/Kontroli trakcji?:


U mnie w jedną zaślepkę wciśnięta jest chyba żółta wtyczka...

KucharZ - 10-07-2013, 08:41

tresorex napisał/a:

U mnie w jedną zaślepkę wciśnięta jest chyba żółta wtyczka...


Żółta wtyczka jest właśnie od TCL

tresorex - 10-07-2013, 08:46

No to może biało-brązowa ;)
bbandi - 27-07-2013, 21:11

Jak zdemontowac te żółtą osłonke (a może nie trzeba)? bo nie chce nic urwać a bezpieczniki w niej siedzą twardo i nie wiem jak je wyjąć.
Padło mi oświetlenie podsufitki.


major - 27-07-2013, 21:26

pociągnij ją lekko do góry ma gdzieś z 5 mm ruchu, wtedy bezpieczniki się wysuną i będziesz mógł je wyciągnąć
bbandi - 27-07-2013, 21:34

Spróbuje - dzięki.
Swoją drogą, po co takie kombinacje zrobili skoro reszta jest normalnie :mrgreen:

tucci - 19-08-2013, 11:01

kiedyś wymieniałem żarówkę od awaryjnych, ale nie pamiętam gdzie są zaczepy, na bokach czy góra/dół. Ktoś pamięta??
Szwagroz - 19-08-2013, 11:56

jakie zaczepy? do wyjecia awaryjnych nie trzeba wyciągać górnego panelu z kratkami wentylacyjnymi, wystarczy wyjąć środkowy, wsadzasz łapę i od tyłu wypychasz całą wtyczkę od awaryjnych, reszta widoczna jak na dłoni
tucci - 19-08-2013, 13:01

o ile pamiętam, a właściwie nie pamiętam, podważałem sam przycisk, ale jak mówie nie pamiętam, czyli muszę usunać 1ną ze środkowych kratek nawiewu?
Szwagroz - 19-08-2013, 13:18

nic nie trzeba usuwać, tak jak napisałem, odsuwasz środkowy panel, wkładasz rekę od dołu pod panel nawiewu i wypychasz kostkę razem z przyciskiem od awaryjnych w strone kabiny, kabli jest tyle że wyjdzie cała kostka i jakiś niecały cm kabli.
sveno - 19-08-2013, 19:42

Szwagroz napisał/a:
nic nie trzeba usuwać, tak jak napisałem, odsuwasz środkowy panel, wkładasz rekę od dołu pod panel nawiewu i wypychasz kostkę razem z przyciskiem od awaryjnych w strone kabiny,
jaki panel? Konsole centralną? Czyli najpierw trzeba zdjąć gałkę od biegów, potem konsole wokół lewarka, potem radio i centralną konsolę, żeby włożyć rękę i wypchnąć przycisk awaryjnych?
Jak centralna konsola jest zrzucona to panel nawiewów też już można wyjąć jednym szarpnięciem.

tucci napisał/a:
czyli muszę usunać 1ną ze środkowych kratek nawiewu?
nic to nie da bo za kratką masz tunele nadmuchu i nie dostaniesz się tamtędy do przycisku awaryjnych.

Po mojemu trzeba zrzucić całą konsolę środkową.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group