To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna Sigma :))

mazda10000 - 12-09-2012, 10:34

wojtas021180 napisał/a:
Jak dla mnie ściągniecie miski, to już rozbieranie, bo na tym się nie skończy.

Ale nie pisałem dosłownie. W porównaniu do ściągania wału i sprawdzania panewek głównych to praktycznie nic

t0m3k - 12-09-2012, 13:45

musiałem odpalićdzisiaj autko zeby przejechac do garażu w którym jest kanał i powiem wam ze stukot na filmiku jest zupelnie inny niz w rzeczywistości :P ale zaraz ide zrzucić miskę i wszystko sie okaże... zeby sprawdzic panewki mam odkręcac kazdy korbowód? czy jak bedzie cos nie tak jak ma byc to zobacze bez rozkręcania? :)
mazda10000 - 12-09-2012, 13:49

http://www.swiatmotoryzac...ery&page=czytaj
Bez rozkręcania raczej nic nie zobaczysz ;) Tylko pamiętaj co od którego korbowodu wyciągasz

t0m3k - 12-09-2012, 15:00

bede sprawdzał kazdy korbowód osobno i od razu przykręcał :) bo znając mnie to w koncu bym pomieszał która część jest od którego korbowodu :)
Xsystoff - 12-09-2012, 18:45

Tylko manual w dlon i przykrec spowrotem kluczem dynamometrycznym, bo na oko to chlop w szpitalu zmarl ;)
zbyszek05 - 12-09-2012, 20:29

Nie przesadzaj z tym kluczem - dokręcałem bez klucza i jak na złość chodzi i chodzi -na dodatek ciągnie na 8200 /1 i 2 bieg / a chciałem kiedyś złomować ... :oops:
Co ty na to Xsystoff ???

t0m3k - 12-09-2012, 21:54

haha na razie z dokręcania nici bo nowe paneweczki trzeba kupić:P jutro jeszcze będęsprawdzał główne bo dzisiaj udało mi siętylko korbowodowe. Wszystkie panewki były na swoim miejscu ( czyli chyba sie nie obróciły nie? ) są zajechane, przy łączeniu panewek sąmega wytarte... mają dziwne wrzery itd...

troche fotek ( wiele to na nich nie widac, ale dopatrzyć się można )











jak ciezko się wyjmuje wał ? ( aby sprawdzić główne )

Xsystoff - 12-09-2012, 23:21

zbyszek05 napisał/a:

Co ty na to Xsystoff ???

Ja bym sie na Twoim miejscu nie chwalil druciarstwem :lol: To, ze dziala nie znaczy ze tak nalezy robic...


Chyba masz jakis problem ze smarowaniem patrzac po panewkach, sprawdzales cisnienie oleju na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika? Na jakim oleju jezdziles?

mazda10000 - 13-09-2012, 01:19

Z tego co wiem to nie wiadomo jak długo był tam ten olej - z tąd może za małe ciśnienie oleju. Ale grunt że żadnej panewki nie obróciło... uff. A jak wygląda wał?
t0m3k - 13-09-2012, 08:29

na moje oko wał nie wygląda najgorzej, są takie delikatne ryski ( o ile takie delikatne zaznaczenie ze cos sie na nim obracało mozna nazwać rysą ). własnie nie wiadomo jak dlugo sigma jezdzila na tamtym oleju... nie będę się chwalił jak wyglądał olej. musze sie dobrac jeszcze do panewek głównych, potem kupie jedne i drugie, wymienie, wleje nowy olej i zobaczymy. wtedyteż sprawdze ciśnienie oleju..

jest w manualu opis jak wyjąć wał? a jesli tak to w którym rozdziale?

t0m3k - 13-09-2012, 13:10

mam pytanie, czy panewki muszą być oryginalne? czy mogą być zamienniki ?
wojtas - 13-09-2012, 13:10

Bez demontażu skrzyni i sprzęgła nic nie zrobisz. Najprościej wyciągnąć cały silnik.
wojtas - 13-09-2012, 13:15

Sprawdź osiowość wału przed jakimikolwiek zakupami.
t0m3k - 13-09-2012, 13:57

kurde nie mam jak wyjąć całego silnika... bede musiał sobie poradzic z demontażem skrzyni bez wyjmowania całego silnika...

czyli mam wyjąć wał i dac do sprawdzenia czy trzyma wymiar tak ?

wojtas - 13-09-2012, 17:32

Nie musisz dawać do sprawdzenia wstępnie możesz zrobić to sam, jeśli masz suwmiarkę. Sprawdzenie czopów korbowych powinno się udać zmierzyć bez ściągania wału. Lecz do czopów głównych pozostaje tylko demontaż.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group