[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Kiedy następca Lancera X?
cwaniak - 14-01-2015, 21:26
Misiek , masz racje, bo na rynek Belgijski nawet benzyniaka ograniczyli do 115KM
1.6L 5MT INVITE
Deuren: 4
Brandstof: Benzine
Transmissie: Manueel
Vermogen: 85kw/115pk
Brandstofverbruik: 5,5 l/100km
CO2 emissie: 128 g/km
€ 15.990,00
1.8 DI-D 6MT TOUCH EDITION
Deuren: 4
Brandstof: Diesel
Transmissie: Manueel
Vermogen: 85kw/115pk
Brandstofverbruik: 4,8 l/100km
CO2 emissie: 129 g/km
€ 21.590,00
Lucas123w - 14-01-2015, 22:31
RalfPi napisał/a: | 2'litrówka 170KM w wolnossaku. Cena może by tak nie skoczyła jak przy V6'ce, a każdy z nas by dostał trochę więcej wrażeń (załóżny 8.7 do setki). |
Mazda 3 z 165KM ma 8,3 do setki, silniki zbliżone do Mitsu, ale Mitsu idzie w stronę Eko więc możemy pomarzyć tylko.
Na dzień dzisiejszy w USA wersja GT 2.4 z salonu kosztuje 20 595$ czyli na złotówki 75 171 zł tyle co wersja 1.8 Invite w Polsce za dobrych czasów.
Lancer GT
Wojti75 - 19-01-2015, 06:36 Temat postu: Intense Witam,
A tym czasem w cennikach MMC pojawiła sie wersja Intense w Sedanie:
http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sedan
Do szczęścia brakuje tempomatu, Alu 17" lub 18", Rozpórki (choć może jest tylko nie opisują) i oczywiście 1,8 w benzynie. Ale dobre i to - długo nie była dostępna ta wersja wyposażenia.
https://www.mitsubishi.pl/konfigurator-krok3
lub w spakowane w PDF
https://www.mitsubishi.pl...rtback-my15.pdf
grzesiopol - 26-01-2015, 15:20
Czyżby jakieś światełko w tunelu
http://autostype.com/2015...subishi-lancer/
Trzecie zdjęcie w galerii to Subaru (takie oklejone) więc nie ma podniety
A może tylko znowu jakiś koncept na podrażnienie
george2 - 03-02-2015, 14:51
: Attrage już w ofercie.
Jeśli to następca lancera sedana to mało fajnie.
http://www.mitsubishi-motors.ch/modelle/attrage/
grzesiopol - 03-02-2015, 15:03
Raczej nie
Cytat: | Auto powstało na bazie modelu Space Star |
ale silniczek to tragedia Cytat: | Pod maską znalazła się jednostka 1.2i MIVEC o mocy 80 KM, |
Misiek :) - 04-02-2015, 12:56
ciekawe kiedy wchodzi do Polski... w sam raz dla mojej mamy.
mjsystem - 04-02-2015, 12:58
Misiek napisał/a: | w sam raz dla mojej mamy | Z tym silnikiem na pewno się zawiedzie
Misiek :) - 04-02-2015, 13:06
mjsystem napisał/a: | Z tym silnikiem na pewno się zawiedzie |
moja mama potrzebuje ekonomicznego auta do przemieszczenia się z A do B, jazda 90% to miasto, lub obrzeża - nie trasa. Do tego małym autem łatwiej mamie parkować (chodzi o znalezienie miejsca)
Teraz rodzice mają Colta CZ5 1,1 i jakoś mama jest zadowolona z silnika...
ja bym wstawiał 2,0 turbo... ale to nie moje autp.
grzesiopol - 04-02-2015, 16:21
Misiek napisał/a: | Do tego małym autem łatwiej mamie parkować (chodzi o znalezienie miejsca) | nie tak bardzo małe autko 4245 mm, Colt CZ hatchback 3880, Lancer X (Sportback) 4585 , Space Star (nowy) 37100. Więc jak sam widzisz najmniejszy jest SS, z tym samym silnikiem przy 1290 kg (Attrage - 1305) dawałby sobie radę. Ale osobiście wolałbym Colta z silnikiem 1.5.
Ale to wszystko to nic, mała skucha ze strony MMC miejmy tylko nadzieję, że nie pozbedą się lancera ze swojej stajni i coś w końcu wypuszczą.
Jarl - 06-02-2015, 16:16
Misiek napisał/a: | pseudo ekolodzy doczepili się samochodów, producenci ich w tym wspierają (nie zawsze otwarcie) więc teraz nas wszystkich czeka auto z silnikiem 1,0 turbo 120 kucyków... ale tylko segment D, a segment C będzie miał 0,8 ze 100 kucy... a silniki żywotność 150 000km... a dwa razy droższe będą silniki 1,2 turbo o mocy 120 kucy i żywotności 200 000km... do tego kilka katalizatorów...
|
No właśnie nie wiem. Wydaje mi się, ze do coraz większej ilości ludzi dociera, ze to wyciskanie mocy z cm3 pojemności, downsizingi, turbo, etc., skutkujące to wszystko niepotrzebnym skomplikowaniem i w rezultacie pogorszeniem żywotności silników, to wszystko ładnie wygląda na papierze, ale będzie źródłem problemów już kilka lat po zakupie. Wydaje mi się, ze w miarę jak stosunkowo niedawno wprowadzane modele z downsizingowanymi silnikami z turbo zaczną stwarzać problemy, producenci japońscy (poza Nissanem ale wiadomo kto tam za sznurki pociąga) ze swoim konserwatywnym podejściem mogą tylko na tym skorzystać.
http://www.acea.be/upload..._1412_FINAL.pdf
Na stronach 3-4 tego pdf-a z linku są statystyki sprzedaży za ostatni rok. Widać piękne odbicie Mitsu, fakt ze z niskiej bazy. Podobnie jak Mazdy. Generalnie wszyscy producenci japońscy są na plusie, z wyłączeniem Hondy, co chyba należałoby tłumaczyć polityka cenową.
Trik - 06-02-2015, 18:54
Co do wszelkich spekulacji na temat wyglądu nowego Lancera, to odnoszę wrażenie że dowiemy się o tym na najbliższym Motor Show w Genewie. http://www.mitsubishi-mot...w/2015/gms2015/
Trzeba tylko zaczekać jakieś 25 dni i wiele może się wyjaśnić.
Przypuszczam, ze obrazek z tej strony będzie nowym przedprodukcyjnym konceptem Lancera Evolution Hybryd lub Outlandera Hybryd (tego przedsmak mieliśmy w ubiegłym roku). Obecna generacja miała swoją premierę w Detroit 2007, ale ze względu "beznadziejną proekologiczność" Europy możliwym jest, że nowy Lancer zostanie pokazany właśnie w Genewie.
farel - 06-02-2015, 19:33
napisali, że to kompaktowy SUV więc raczej nie lancer
Trik - 06-02-2015, 19:39
Ale, mimo tego, wzorzec gamy modelowej zostaje nakreślony, kto wie czy nie będzie konceptu Lancera. Rok temu nie było.
kotakot - 21-02-2015, 16:15
Mi ostatnio w salonie mitcar powiedzieli, że ten rok jest ostatnim rokiem produkcji obecnego modelu Lancera, a następca będzie (tj. wejdzie do sprzedaży) najwcześniej za 2-3 lata. Nie wiem na ile te informacje są prawdziwe a na ile handlowiec starał się mnie zniechęcić do czekania tyle czasu (nie udało mu się ) ale oznaczałoby to że będzie ok. 2 letnia "luka" w sprzedaży tej marki...
|
|
|