To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - TurboBurbo

Fragu - 24-05-2017, 20:29

Misja zakończona sukcesem :D Pytanie gdzie ktoś teraz fotę strzeli :p
Bzyk_R1 - 24-05-2017, 20:33

Piotrek trochę z perspektywą uciekł ale zaliczone, rzepak jest turbiak jest, kierunki uchwycone ;P Myślę nad kolejnym wyzwaniem tylko musi być coś trudniejszego do uchwycenia... :)

A zapomniałem napisać, efekty woskowania porażające :D też tak chce, kupuje ten zestaw !

Fragu - 31-05-2017, 07:31

Pomóżcie.

Czy tylny stop jest na żarówkach dwuwłóknowych?

W@sio - 31-05-2017, 08:16

Tak, wewnętrzne żarówki (od strony klapy) powinny być dwuwłóknowe
Fragu - 31-05-2017, 08:19

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

To dlatego mi stop nie działa <facepalm>

W@sio - 31-05-2017, 08:23

Plusik na konto i pińcet złoty :P
Fragu - 31-05-2017, 16:47

Dzis bylem umowic sie do mechanika.
Chlopaki na szybko sprawdzali klime, ktora nie dziala no i okazuje sie, ze kompresor nie startuje.
Jest jakis staly problem z klima w Outku czy totalna loteria?
Ewentualnie czy sprezarki sa identyczne w kazdej wersji silnikowej - jakby przyszlo mi szukac uzywki. :roll:

W@sio - 31-05-2017, 21:49

A czy przypadkiem nie chodzi o sprzęgło kompresora? Standard w O1 trzeba refulować odstęp - zaczął bym od tego - u mnie też nie startował- wymiana blaszek, regulacja osstępui dało radę
Bzyk_R1 - 31-05-2017, 21:53

Mało czynnika i też będzie kaszlał. Wasio dobrze prawi, wyreguluj szczelinę było o tym na forum, chyba manual zaleca miedzy 0,3 a 0,5 mm. Gdyby padnięte było sprzęgiełko to ja kupowałem w Wawie nowe i dałem chyba 270 zeta.

Aaaaa i jeszcze wtyczki popatrz obie czy styka, też musiałem psiknąć tam kontaktem.

Fragu - 02-06-2017, 09:37

W@sio napisał/a:
wymiana blaszek


O jakie blaszki chodzi?

Bzyk_R1 napisał/a:
Gdyby padnięte było sprzęgiełko to ja kupowałem w Wawie nowe i dałem chyba 270 zeta


Gdzie kupowałeś, w ASO ?

Kompresor jest taki sam w każdym Outku?

W@sio - 02-06-2017, 09:41

Tam są tulejki/podkładki którymi reguluje się luz/odstęp na elektrosprzęgle. Jak jest za duży to trzeba wyjąć podkładkę i zastąpić ją cieńszą, albo całkiem usunąć :)
Fragu - 02-06-2017, 09:43

No i wszystko jasne! :D
Ślicznie dziękuję !


ps. mam już stop :P :P

Bzyk_R1 - 02-06-2017, 10:05

Fragu, jest taka ulica w Warszawie koło lotniska gdzie są same hurtownie z częściami do klimatyzacji. Nie pamiętam teraz nazwy ale pisałem o tym na forum to Ci podrzucę później.

A jeżeli chodzi o kompresor to spotkałem się z 3 rodzajami do O1. Ale możesz odczytać z niego numery są widoczne. Nie chce wróżyć ale obstawiam że kompresor masz ok. Zacznij od nabijania szczelności i bezpieczników/przekaźników kolo ecu pod maską.

W@sio - 02-06-2017, 10:50

Fragu napisał/a:
ps. mam już stop

A ja mam plusika, ale dalej czekam na pińcet złoty piękny kawalerze :P

Fragu - 02-06-2017, 10:52

Masz drugiego plusika, reszty nie trzeba ;p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group