To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T

Juiceman - 08-04-2020, 13:35

deejay napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
Bartek się śmieje, panewki to zupełnie inaczej wyglądają jak się wytrą :) - w sensie to, co po nich zostaje...


Żartowałem Darek oczywiście :)

Do Wolsztyna nie mam daleko , chętnie pogrzebię w silniku :p


To Pojedziesz moim galem do Hugo, co Ty na to :P ?

Hugo - 08-04-2020, 20:40

jacek11 napisał/a:
Jakiej wielkości są te kawałki ?
No te większe to takie 2x1 cm nawet, ale na 99,9% znalazłem skąd są. W lipcu zeszłego roku montowałem polakierowane pokrywy zaworów. Lakierowane były obie, a przednia bez wkręconego korka wlewu oleju. Gdybym wiedział, że tak się odparzy i odpadnie lakier pod korkiem to bym wkręcił jakiś stary i byłoby wszystko OK. Tak czy inaczej ilość, wygląd i kolor tego co było przyklejone do smoka odpowiada tym brakom lakieru spod korka wlewu. Ufff :wink:




Marcino - 08-04-2020, 20:56

Dobrze ze nie przytkało całkiem.
Hugo - 08-04-2020, 21:44

Marcino napisał/a:
Dobrze ze nie przytkało całkiem
Dokładnie. Trzeba uważać następnym razem jak się takie rzeczy lakieruje. A już myślałem, że to coś z tego Specola się coś wytrąciło.
deejay - 08-04-2020, 21:45

Czyli dobry był mój trop z farbą 😉
Hugo - 08-04-2020, 22:06

Cytat:
Czyli dobry był mój trop z farbą
W samo sedno.
Bzyk_R1 - 08-04-2020, 22:41

Hugo, tego się nie maluje :p


Hugo - 09-04-2020, 08:52

Bzyk_R1, teraz już wiem :wink:
deejay - 11-04-2020, 17:56

Hugo, Hamulce się robią, to może teraz czas na parę kucyków więcej :wink:

https://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Mitsubishi-Galant-2.5-24V-120kW-163KM

Ps. To ten sam program co podkręcają swoje auta na forach niemieckich :wink:
2.0 jest bardziej podatne na modzenie , spokojnie pod 150 km wychodzi :P

Juiceman - 11-04-2020, 18:45

deejay napisał/a:
Hugo, Hamulce się robią, to może teraz czas na parę kucyków więcej :wink:

https://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Mitsubishi-Galant-2.5-24V-120kW-163KM

Ps. To ten sam program co podkręcają swoje auta na forach niemieckich :wink:
2.0 jest bardziej podatne na modzenie , spokojnie pod 150 km wychodzi :P


Ale Niemcy podchodzą pod 190koni a nie 170;)

Hugo - 11-04-2020, 22:22

Więcej mocy mi nie potrzeba, a jeśli jej zapragnę to na pewno nie będę rzeźbił w obecnym silniku tylko będą przymiarki do wsadzenia amerykańskiego V8. Nic innego mnie nie interesuje :mrgreen: Koniec OFFTOP-u.

Wczoraj na początek zdrapałem resztę łuszczącego się lakieru pod korkiem wlewu oleju żeby nie było niemiłych niespodzianek.

Trochę znowu podziałałem z przymiarką hamulców z Santa Fe, tym razem przymiarka do poliftowej zwrotnicy. No i tutaj robi się już ciekawie, jedno mocowanie zacisku do zwrotnicy pasuje dosłownie idealnie, na tyle, że po przykręceniu tarcza leży idealnie pośrodku w jarzmie:







Tak czy inaczej jest kolejny pomysł na inny zacisk do tej tarczy z Santa Fe, deejay jest w temacie, ale na razie cisza, czekam na przesyłkę i będziemy mierzyć :wink:

Przypomniałem sobie, że jak kilka tygodni temu byłem u wulkanizatora montować letnie opony i zwrócił mi uwagę na pierścienie centrujące w felgach, że są jak to powiedział "zmęczone" i tak w ogóle one się wbrew pozorom zużywają i powinno się je wymieniać co jakiś czas. A jako, że przy większych prędkościach czułem lekkie wibracje na kierownicy i nadwoziu to kupiłem komplet 4 szt. odpowiednich pierścieni centrujących firmy TPI i wymieniłem. Rzeczywiście stare w porównaniu do nowych są "zmęczone":



Trzeba było się rozpędzić do nieprzepisowych prędkości i sprawdzić :wink: I nie do wiary, zero jakichkolwiek wibracji. Auto płynie przy każdej prędkości :shock: A ja myślałem, że to, że się trzęsie lekko przy większej prędkości to normalne przy dużych felgach i niskim profilu opon...

Pomalowałem bębny i ranty tarczobębnów na czarno farbą chlorokauczukową, bo zaczęły pokrywać się korozją i brzydko to wyglądało:



I na koniec wymieniłem żarówki mijania na RING Xenon Ultima +120%. Mają bardzo dobre opinie, są wypełnione w całości ksenonem i jako jedyne takie mają homologację do użytku na drogach publicznych. Pudełko oblepione nagrodami w jakichś konkursach i plebiscytach itd. A po wymianie przynajmniej w dzień nie widzę żadnej różnicy w kolorze światła w soczewce pomiędzy żarówką RING, a najzwyklejszą żarówką H1 za 7 zł :mrgreen: Po zmroku jeszcze nie miałem okazji jechać, a może tutaj jest pies pogrzebany...

deejay - 11-04-2020, 22:31

Hugo napisał/a:
Więcej mocy mi nie potrzeba, a jeśli jej zapragnę to na pewno nie będę rzeźbił w obecnym silniku tylko będą przymiarki do wsadzenia amerykańskiego V8. Nic innego mnie nie interesuje :mrgreen: Koniec OFFTOP-u.


I wszystko w temacie :mrgreen: :!:

Hugo - 11-04-2020, 22:47

Ja nie mogę, mój temat ma 200 stron :shock: A końca nie widać :mrgreen:
jacek11 - 11-04-2020, 22:51

No toś ładnie nabazgrał :mrgreen: ale faktem jest, że czasem tu szukałem jakichś informacji, bo pamiętałem, że to było tutaj opisane :mrgreen:
deejay - 11-04-2020, 23:04

Powoli mnie gonisz do mojego tematu z Galantem, który skończył się w 2016 roku :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group