Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
Juiceman - 08-04-2020, 13:35
deejay napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | Bartek się śmieje, panewki to zupełnie inaczej wyglądają jak się wytrą - w sensie to, co po nich zostaje... |
Żartowałem Darek oczywiście
Do Wolsztyna nie mam daleko , chętnie pogrzebię w silniku |
To Pojedziesz moim galem do Hugo, co Ty na to ?
Hugo - 08-04-2020, 20:40
jacek11 napisał/a: | Jakiej wielkości są te kawałki ? | No te większe to takie 2x1 cm nawet, ale na 99,9% znalazłem skąd są. W lipcu zeszłego roku montowałem polakierowane pokrywy zaworów. Lakierowane były obie, a przednia bez wkręconego korka wlewu oleju. Gdybym wiedział, że tak się odparzy i odpadnie lakier pod korkiem to bym wkręcił jakiś stary i byłoby wszystko OK. Tak czy inaczej ilość, wygląd i kolor tego co było przyklejone do smoka odpowiada tym brakom lakieru spod korka wlewu. Ufff
Marcino - 08-04-2020, 20:56
Dobrze ze nie przytkało całkiem.
Hugo - 08-04-2020, 21:44
Marcino napisał/a: | Dobrze ze nie przytkało całkiem | Dokładnie. Trzeba uważać następnym razem jak się takie rzeczy lakieruje. A już myślałem, że to coś z tego Specola się coś wytrąciło.
deejay - 08-04-2020, 21:45
Czyli dobry był mój trop z farbą 😉
Hugo - 08-04-2020, 22:06
Cytat: | Czyli dobry był mój trop z farbą | W samo sedno.
Bzyk_R1 - 08-04-2020, 22:41
Hugo, tego się nie maluje
Hugo - 09-04-2020, 08:52
Bzyk_R1, teraz już wiem
deejay - 11-04-2020, 17:56
Hugo, Hamulce się robią, to może teraz czas na parę kucyków więcej
https://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Mitsubishi-Galant-2.5-24V-120kW-163KM
Ps. To ten sam program co podkręcają swoje auta na forach niemieckich
2.0 jest bardziej podatne na modzenie , spokojnie pod 150 km wychodzi
Juiceman - 11-04-2020, 18:45
Ale Niemcy podchodzą pod 190koni a nie 170;)
Hugo - 11-04-2020, 22:22
Więcej mocy mi nie potrzeba, a jeśli jej zapragnę to na pewno nie będę rzeźbił w obecnym silniku tylko będą przymiarki do wsadzenia amerykańskiego V8. Nic innego mnie nie interesuje Koniec OFFTOP-u.
Wczoraj na początek zdrapałem resztę łuszczącego się lakieru pod korkiem wlewu oleju żeby nie było niemiłych niespodzianek.
Trochę znowu podziałałem z przymiarką hamulców z Santa Fe, tym razem przymiarka do poliftowej zwrotnicy. No i tutaj robi się już ciekawie, jedno mocowanie zacisku do zwrotnicy pasuje dosłownie idealnie, na tyle, że po przykręceniu tarcza leży idealnie pośrodku w jarzmie:
Tak czy inaczej jest kolejny pomysł na inny zacisk do tej tarczy z Santa Fe, deejay jest w temacie, ale na razie cisza, czekam na przesyłkę i będziemy mierzyć
Przypomniałem sobie, że jak kilka tygodni temu byłem u wulkanizatora montować letnie opony i zwrócił mi uwagę na pierścienie centrujące w felgach, że są jak to powiedział "zmęczone" i tak w ogóle one się wbrew pozorom zużywają i powinno się je wymieniać co jakiś czas. A jako, że przy większych prędkościach czułem lekkie wibracje na kierownicy i nadwoziu to kupiłem komplet 4 szt. odpowiednich pierścieni centrujących firmy TPI i wymieniłem. Rzeczywiście stare w porównaniu do nowych są "zmęczone":
Trzeba było się rozpędzić do nieprzepisowych prędkości i sprawdzić I nie do wiary, zero jakichkolwiek wibracji. Auto płynie przy każdej prędkości A ja myślałem, że to, że się trzęsie lekko przy większej prędkości to normalne przy dużych felgach i niskim profilu opon...
Pomalowałem bębny i ranty tarczobębnów na czarno farbą chlorokauczukową, bo zaczęły pokrywać się korozją i brzydko to wyglądało:
I na koniec wymieniłem żarówki mijania na RING Xenon Ultima +120%. Mają bardzo dobre opinie, są wypełnione w całości ksenonem i jako jedyne takie mają homologację do użytku na drogach publicznych. Pudełko oblepione nagrodami w jakichś konkursach i plebiscytach itd. A po wymianie przynajmniej w dzień nie widzę żadnej różnicy w kolorze światła w soczewce pomiędzy żarówką RING, a najzwyklejszą żarówką H1 za 7 zł Po zmroku jeszcze nie miałem okazji jechać, a może tutaj jest pies pogrzebany...
deejay - 11-04-2020, 22:31
Hugo napisał/a: | Więcej mocy mi nie potrzeba, a jeśli jej zapragnę to na pewno nie będę rzeźbił w obecnym silniku tylko będą przymiarki do wsadzenia amerykańskiego V8. Nic innego mnie nie interesuje Koniec OFFTOP-u. |
I wszystko w temacie
Hugo - 11-04-2020, 22:47
Ja nie mogę, mój temat ma 200 stron A końca nie widać
jacek11 - 11-04-2020, 22:51
No toś ładnie nabazgrał ale faktem jest, że czasem tu szukałem jakichś informacji, bo pamiętałem, że to było tutaj opisane
deejay - 11-04-2020, 23:04
Powoli mnie gonisz do mojego tematu z Galantem, który skończył się w 2016 roku
|
|
|