To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJ4A 1.6] 4g92 z CJO-90koni na 113koni

pawela - 05-10-2008, 14:21

Rafal_Szczecin napisał/a:

ale do rzeczy, jak odroznic wersje 100 od 90 konnej ,czym ona sie rozni,ze moc zostala ograniczona, i jak sprawic by z 90 koni przejsc na 100 ??

Wątek próbujemy ustalić od tygodnia na coltmanii, na razie bez skutku...
96-00 66kW/90KM
00-04 76kW/103KM

koval - 06-10-2008, 09:53

pawela napisał/a:
koval, ty i tak masz wersję 103KM, a nie 90

ile koni ma silnik w moim aucie wiem doskonale, ale dzięki za przypomnienie.
ciekaw jestem czy można zdjąć tę "blokadę" i cieszyć się z 83kW tak jak w CA0 1.6( bo to chyba te same silniki)

Rafal_Szczecin - 06-10-2008, 10:14

to dokladnie te same silniki, z tym ,ze w CJO jest on obrocony o 180* wzgledem tego w CAO
koval - 12-10-2008, 14:02

Rafal_Szczecin napisał/a:
ze w CJO jest on obrocony o 180*

mam nadzieję że nie dlatego stracił moc :D


odpowiedź się nie podoba? może ,ale żeby od razu do śmietnika...
czyżbym odszedł od tematu? nie wydaje mnie się
kto odwagę ma by posta usunąć ale brak mu jej by się do tego przyznać?
czy to ty rafciu pif paf s kątowni usunąłeś mego posta, jeśli tak to proszę o wyjaśnienie

Rafal_Szczecin - 12-10-2008, 14:36

koval napisał/a:
mam nadzieję że nie dlatego stracił moc



tak naprawde chyba nikt nie wie dlaczego zostal obrocony o te 180* oraz dlaczego jego moc zostala ograniczona ( mowi sie o tym, ze w niemczech bylo placone ubezpieczenie(?) od mocy silnika dlatego CJO ma mniej kucykow od np CAO )
rowniez chyba nikt nie ma pojecia jak zrobic by CJO mial 113KM, a nie tylko 103KM w jego najmocnejszej wersji.
w ogole nie rozumiem rowniez dlaczego male japonskie raczki nie stworzyly CJO GTi , wsadzajac np 4G93 DOHC z poprzedniego modelu ...




koval napisał/a:
kto odwagę ma by posta usunąć ale brak mu jej by się do tego przyznać?
czy to ty rafciu pif paf s kątowni usunąłeś mego posta, jeśli tak to proszę o wyjaśnienie

nie mam takich uprawnien by w tym dziale usuwac posty.
w tym dziale ( COLT ) "rzadzi" kilku moderatorow i tylko oni ( oraz admini ) moga usuwac badz tez przenosic tematy .proponuje zapoznac sie kto tu nadzoruje i jego pytac dlaczego przeniosl/usunal Twoj post.

Anonymous - 12-10-2008, 15:04

koval napisał/a:
Rafal_Szczecin napisał/a:
ze w CJO jest on obrocony o 180*

mam nadzieję że nie dlatego stracił moc :D
odpowiedź się nie podoba? może ,ale żeby od razu do śmietnika...
czyżbym odszedł od tematu? nie wydaje mnie się
kto odwagę ma by posta usunąć ale brak mu jej by się do tego przyznać?

koval, to ja usunąłem Twój post:
koval napisał/a:
mam nadzieję że nie dlatego stracił moc :D

Jest to podforum techniczne, a Twój post nie wnosił niczego do tematu.
Oświadczam, że posty niezwiązane z tematem lub nie wnoszące nic do tematu będą z całą stanowczością usuwane przeze Administratorów i Moderatorów, w tym również przeze mnie. Kropka. W razie wątpliwości zachęcam do zapoznania się z Zasadami Forum.

Anonymous - 02-12-2010, 10:23

pawela napisał/a:
Wątek próbujemy ustalić od tygodnia na coltmanii, na razie bez skutku...
96-00 66kW/90KM
00-04 76kW/103KM

To są identyczne konfiguracje jak w Carismach - przedliftowej i poliftowej. W Carismie co prawda był jeszcze model przejściowy - 73kW/99KM, w Colcie już nie.
Różnice?

90KM - Euro 3 // 103KM - Euro 4
103KM miała dłuższy drugi bieg (gorsze przyśpieszenie, większy V-Max o 10Km/h, większa moc maksymalna)
103KM - jedna sonda lambda więcej
90KM - "stary komputer", kody błedów dwucyfrowe, możliwość "wymrugania" błędu // 103KM - "nowy komputer", kody błedów czterocyfrowe, tylko komputer do zdiagnozowania Check Engine
90KM // 103KM - inne kolektory wydechowe, w Carismie także inny tłumik końcowy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group