Nasze Miśki - Mitsubishi Galant 2.5 v6-
Krzyzak - 08-01-2018, 19:40
panie - boscha wyrzucamy do kosza
nie kupuj nic tej firmy, to nie będziesz żałował
ps - plecionka tylko z zewnątrz uszkodzona - ona ma 3 warstwy a ta jak zejdzie to i tak możesz jeździć
na pewno nie uważałbym jej za zmasakrowaną, możesz tak jeździć jeszcze dłuuugo
Anonymous - 08-01-2018, 19:56
...
jacek11 - 09-01-2018, 00:22
Ech... następny co nie czyta forum,i żałuje... Jest taki obszerny temat o olejach, i filtrach. Ale nie, trzeba zrobić jak w polonezie,i się denerwować. Teraz jeszcze filtrona będzie zakładał. Jak on od nowości w środku zardzewiały
Anonymous - 09-01-2018, 07:06
...
Hugo - 09-01-2018, 09:01
Przetoczyłeś tylne tarczobębny? To jaką mają teraz grubość? 5 mm? Za kilka dni znów zaczną wibrować. Jakie mialeś objawy bicia tarcz? Podskakiwał pedał hamulca przy hamowaniu czy drżała kierownica? Nowe tarczbębny dobrej firmy kupisz od 40 zł/szt.
jacek11 - 09-01-2018, 09:02
W polonezie,w tamtych latach gdzie nie było jeszcze internetu,każdy mechanik polecał Lotos 15W40,bo to najlepszy olej.Filtr oczywiście Filtron. A potem padały wały,pompy oleju,i wszystko co należało do układu smarowania.
W tym silniku który masz w aucie,są hydropopychacze. To takie urządzenie które ustala luz zaworu. Dlatego powinno się stosować rzadsze oleje. O tym wszystkim można przeczytać na forum. Czasem warto poczytać tematy innych użytkowników. Co leją do silników,co ile. Ten silnik jest pancerny,ale też wymagający.
Co do Filtrona,to widziałem kiedyś,jak zrobiła się w nim dziurka,i pod wpływem ciśnienia sączył się olej. Filtr był zardzewiały od środka. Więc dlatego nie polecam.
Krzyzak - 09-01-2018, 09:33
dawno temu chcialem kupic filtr powietrza do E32 i byl filtron oraz japoński MAXX
ten pierwszy był droższy, różowy , klej wyłaził jakby ktoś go w garażu po pijaku robił, uszczelka guma była zbyt luźna i spadała a do tego śmierdział
wziąłem więc japoński bo był tańszy, bielutki, perfekcyjnie wykonany i pachnący
tak się zakończyła moja przygoda z filtronem
Anonymous - 09-01-2018, 11:57
...
Anonymous - 22-01-2018, 18:35
...
Hugo - 22-01-2018, 20:18
majchrzok napisał/a: | grzanie foteli, bo raz grzeją raz nie... | To normalne. Grzanie po włączeniu na HI działa ok. 7 minut, następnie się wyłącza, bądź spada do poziomu LO, by po kilku minutach znów wejść na HI
Anonymous - 22-01-2018, 20:21
...
Anonymous - 12-02-2018, 23:14
...
Marcino - 13-02-2018, 07:52
majchrzok napisał/a: | Niestety
Po odpaleniu wypada zaplon na którymś cylindrze. |
Na LPG jest tak samo jak na PB?
Krzyzak - 13-02-2018, 09:35
podpiąć kompa do LPG i po włączać pojedyńcze cylindry na gazie - wyjdzie który go boli
potem szukać - czy to kwestia wtrysku benzyny (ja tak miałem na 1 cylindrze), może kabelek się przerwał, może wtrysk gazowy
Anonymous - 13-02-2018, 10:22
...
|
|
|