To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Amerykanin z Sochaczewa by marcin.art

marcin.art - 22-01-2019, 20:08

Witam Was po przerwie.
Potrzebuję waszej opinii, zaczęła hałasować mi pompa wody i wstawiłem miśka na wymianę rozrządu z wymianą pompy i płynu chłodniczego. Powiedzieli mi 1150brutto za samą robociznę czy to dużo jak na taki silnik? Wydaję mi się, że sporo :(

Bizi78 - 22-01-2019, 20:15

Moim zdaniem tak o połowę za dużo :? .
Hugo - 22-01-2019, 20:47

marcin.art, 500 zł to max. Wymiana rozrządu bardzo prosta, jest jedna niespodzianka, ale jak mechanik ma głowę na karku to będzie wiedział. Poza tym rozbiórka rozrządu spoko, bardzo dobre dojście.
marcin.art - 22-01-2019, 20:56

Teraz już za późno na szczęście mam możliwość zwrotu vatu.
Dostanę też gwarancję na piśmie. W Sochaczewie jest masakra z tymi mechanikami najlepiej robić wszystko samemu.

marcin.art - 22-01-2019, 21:11

Ale dzięki za każdą opinię będę się jeszcze targować :)
Hugo - 22-01-2019, 21:23

O cholera, myślałem, że piszę o silniku 2,5 V6 w EA. Tak czy inaczej 3,8 V6 to prawie to samo.
marcin.art - 22-01-2019, 21:29

Jak bym miał swój garaż nie było by problemu teraz z poziomu parkingu ciężko ogarnąć rozrząd. W miedzy czasie galant dostał dwie rolki prowadzace i dwa paski od strony pomy wspomagania i od strony sprężarki klimatyzacji, to już robilem sam a i wpadł też nowy termostat wybór padł na behr. Z powodu wycieraczek na wykonczeniu zakupilem dwie nowe bosha póki co są ok
marcin.art - 28-03-2019, 20:03

Poz rozrządem do galanta wleciały nowe uszczelki pokryw zaworów i uszczelki świec. Niestety podczas zimowych mrozów urwałem tylną klamkę. I tu moje zdziwienie z Usa przyleciała w 8 dni :)
Ciągle mam problem z rozrządem może mi pomożecie. Problem tkwi w tym, że podczas dodawania gazu słychać za mocno naciągnięty pasek. Wymienili mi w poniedziałek pompę wody, podejrzewam, że padła z powodu nieodpowiedniego naciągnięcia paska. Jutro znów umawiam się na reklamację. Może coś im podpowiedzieć. Żeby się upewnić, że to rozrząd zdemontowałem wszystkie paski.
link z dzwiękiem https://www.youtube.com/watch?v=12OAYDHZ6tw

tomchuck - 28-03-2019, 21:03

po demontażu dolnej osłony rozrządu byłoby wszystko jasne, bo tam jest napinacz paska,
ale na parkingu to cięzka operacja :P
Z tym że ciężko źle naciągnąć pasek, bo napinacz hydrauliczny ma spora tolerancję.
Musieliby tak naciągnąć że nie było żadnego luzu na napinaczu. Wtedy po rozgrzaniu może być zbyt mocno napięty.
A na filmie faktycznie słychać szum jak ze zbyt mocnego naciągu.
Bo rozumiem że wszystkie rolki też były wymieniane przy rozrządzie?

marcin.art - 28-03-2019, 21:13

Zgadza sie kompletny rozrząd był wymieniony z pompą wody
tomchuck - 28-03-2019, 21:18

To musieli coś nie tak zrobić, Rolki koyo czy gmb jeszcze mnie nie zawiodły, gorzej z pompą wody bo Aisin doczekał się podróbek i trafiają sie kiepsko wykonane, ale niby chodzą.
Robiłem kilka 6g74, 6g75 co prawda jednego i w mivecu, ale wszystkie te silniki sa podobne. Takiej sytuacji w żadnym nie miałem.

Krzyzak - 29-03-2019, 13:23

zapytaj jak ustawili napinacz, na ile milimetrów
jak nie będą wiedzieć to pewnie zrobili to źle

marcin.art - 29-03-2019, 19:37

W wtorek wstawiam ponownie dzięki za podpowiedzi
A na ile milimetrów powinien być ustawiony?

tomchuck - 29-03-2019, 21:39

Trzeba sprawdzić dokładnie dla tego silnika w serwisówce, ale zazwyczaj jest to zakres 4-5mm przy wszystkich mitsu.
Krzyzak - 30-03-2019, 19:55

3.7-4.5 mm
BTW - w obudowie są wzierniki, które pozwalają sprawdzić napinacz bez demontażu obudów - tylko napinacz od alternatora trzeba ściągnąć (aczkolwiek może nawet i tego nie trzeba jak się patrzy od dołu - z podnośnika powinno być dostępne bez problemu)
tu masz na czerwono




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group