[02-06]Lancer CS0 - zbiornik i wlew paliwa kombi 2.0
Bizi78 - 01-11-2020, 16:05
FredPL napisał/a: | - fabryczna powłoka lakiernicza rury to żart i trzeba czymś to samodzielnie malować bo rysuje się od patrzenia |
To samo jest z zamiennikami misek olejowych, ja swoją potraktowałem farbą poliuretanową 2K .
FredPL - 01-11-2020, 21:16
Bizi78 napisał/a: | FredPL napisał/a: | - fabryczna powłoka lakiernicza rury to żart i trzeba czymś to samodzielnie malować bo rysuje się od patrzenia |
To samo jest z zamiennikami misek olejowych, ja swoją potraktowałem farbą poliuretanową 2K . |
Ja swoją muszę obejrzeć bo w sumie nie przyszło mi do głowy aby ją pomalować przed montażem, a zmieniałem rok temu w grudniu.
EDIT: Hurtownia/Sklep uznali moją reklamację na PWP-MS-012 i zwrócili mi za nią kasę.
Jackobrx - 12-11-2020, 13:55
Witam, jak rok temu próbowałem te rure wlewu z allegro do lancera sport 2.0. Niestety, nie pasowala plug&play, byla troszke zle wygieta, odeslalem bo nie chcialo mi sie przespawywac. Najlepiej jest jednak wychaczyc dobra uzywke i porzadna konserwacja, albo lanosowy system.
Farba rzeczywiscie byla smiesznie slaba
lucekm - 12-11-2020, 15:21
Jackobrx napisał/a: | Witam, jak rok temu próbowałem te rure wlewu z allegro do lancera sport 2.0. Niestety, nie pasowala plug&play, byla troszke zle wygieta, odeslalem bo nie chcialo mi sie przespawywac. Najlepiej jest jednak wychaczyc dobra uzywke i porzadna konserwacja, albo lanosowy system.
Farba rzeczywiscie byla smiesznie slaba |
Czyli podsumowując:
Do silnika 1.6 sedan/kombi pasują ? PWP-MS-011/PWP-MS-011
Do silnika 2.0 sedan/kombi pasują ? .................???/PWP-MS-011
Z tą rura do Lanosa to sporo pracy? Te węże są węższe czy szersze od wejścia w baku?
Jackobrx - 12-11-2020, 16:16
Nie, tak na sztuke to max kilka h. Wywiercic otwory w mocowaniu pod klapka, dociecie tam plastikow, i dorobienie jakiejs przejsciowki na laczeniu baku z wlewem(waz lanos jest wezszy). Ja scisnolem orginalna gume laczaca wlew i na sztuke bylo. Z tego co pamietam bo to bylo w rok temu
FredPL - 16-03-2021, 10:58
Właśnie ze względu na konieczność wiercenia w nadwoziu wolałem kupić zamiennik. Wszyscy wiemy, że zabezpieczenie antykorozyjne w Lancerze to kpina więc wolałem nie dodawać w nadwoziu nowych potencjalnych źródeł rudy.
rudi88 - 01-05-2021, 19:49
Montował ktoś ostatnio ten zamiennik? Wszystkie mają za szeroki wlew i trzeba szlifować czy zdarza się że pasują bez problemu? Też będę musiał to ogarnąć bo w mojej po tej zimie już się korozja w środku pokazała. Najgorzej że na ulicy pod blokiem ale z tego co czytam da radę wymienić.
lucekm - 03-05-2021, 02:45
rudi88 napisał/a: | Montował ktoś ostatnio ten zamiennik? Wszystkie mają za szeroki wlew i trzeba szlifować czy zdarza się że pasują bez problemu? Też będę musiał to ogarnąć bo w mojej po tej zimie już się korozja w środku pokazała. Najgorzej że na ulicy pod blokiem ale z tego co czytam da radę wymienić. |
Dobrze że pod blokiem się da! Dobrze wiedzieć.
Tylko jaki zamiennik do sedana 2.0 ?
FredPL - 03-05-2021, 11:31
rudi88 napisał/a: | Montował ktoś ostatnio ten zamiennik? Wszystkie mają za szeroki wlew i trzeba szlifować czy zdarza się że pasują bez problemu? Też będę musiał to ogarnąć bo w mojej po tej zimie już się korozja w środku pokazała. Najgorzej że na ulicy pod blokiem ale z tego co czytam da radę wymienić. |
Z tym zamiennikiem od NTY to chyba u wszystkich jest ta sama historia. Jak jakiś czas temu pojawił się podobny temat na grupie 'kupie sprzedam mitsubishi' na fecebooku to też tam pisali, że trzeba oszlifować kołnierz wlewu w przypadku tego zamiennika.
lucekm napisał/a: | Tylko jaki zamiennik do sedana 2.0 ? |
Prawdopodobnie do sedana idzie taki sam jak do kombi. Skoro do wersji 1.6 nie ma różnicy to w 2.0 raczej też nie będzie bo to w końcu ta sama buda.
rudi88 - 30-05-2021, 20:28
Dzisiaj wymieniałem rurę u siebie. W tygodniu ją pomalowałem i obciąłem część kołnierza bo faktycznie by nie weszła w otwór. Wymiana na ulicy zajęła 2 godzinki. Niestety żaden z uchwytów montażowych nie pasował więc nowa wisi przykręcona przy wlewie i na opaskach zaciskowych puki co. Jak zdobędę wkrętarkę to zamocuje się już konkretniej i pryśnie jeszcze barankiem po całości.
FredPL - 31-05-2021, 10:16
Hmm, ciekawe, u mnie jeden z dwóch pasował. Mam przykręconą rurę przy wlewie i później od strony zbiornika, po drodze był jeszcze uchwyt jak jest taka kwadratowa blacha i tam miałem problem z przykręceniem. Generalnie to mam plan tam zajrzeć w wolnej chwili i coś pokombinować z tym drugim uchwytem.
rudi88 - 31-05-2021, 16:25
No jak widać jak się Chińczykowi pospawa tak jest. Jeden uchwyt musiałem dość mocno odgiąć bo nie dało się ustawić rury poprawnie. Jak zdobędę wkrętarkę to przykręcę chociaż w jednym miejscu.
Przekładaliście do nowej rury ten plastikowy element na końcu? Chyba służy żeby się paliwo nie cofało do rury. U mnie ledwo weszło do nowej ale dało rade.
FredPL - 02-06-2021, 08:10
rudi88 napisał/a: | Przekładaliście do nowej rury ten plastikowy element na końcu? Chyba służy żeby się paliwo nie cofało do rury. U mnie ledwo weszło do nowej ale dało rade. |
Przekładałem, też mi się wydaje, że on ma właśnie na celu zabezpieczenie przed cofaniem paliwa.
|
|
|