To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] Carisma 1.9 td 97r wolne obroty

Ppiotr - 14-04-2010, 22:50

poczytaj ja akurat miałem styki luźne wkrętaczek poprawiłem i bez kosztów a też była taka sytuacja jak u ciebie Pozdrawiam Piotr
seba3020 - 15-04-2010, 15:13

Ale u mnie to pewnie będzie ten wtrysk sterujący lub lewego powietrza łapie :cry:
pawelsonx - 15-04-2010, 15:22

czy seba3020, wymrugałeś juz błędy według opisu w faq ??

wy mrugaj to ułatwi diagnozę

seba3020 - 15-04-2010, 15:32

Wiesz pawelsonx troche sie boje bo mam 4 poduchy nie zrobie tam żadnego zwarcia bo to jest opis o ile sie nie myle od benzyny

[ Dodano: 15-04-2010, 16:20 ]
Odważyłem się i wymrugałem :) Komputer wymrugał dwa błędy które sie powtarzały bo czekałem czy nie ma ich wiecej to 14 i 17 dzięki za pomoc.Teraz bende szukał co to oznacza :cry:

pawelsonx - 15-04-2010, 16:27

14 czujnik temperatury powietrza zasysanego trzeba pomierzyć omomierzem a potem podmuchać suszarka do włosów i sprawdzić jeszcze raz opis w manula.

co do 17 czujnik wzniosu iglicy we wtrysku sterującym pomierz rezystancje

czesto wywala jak jest zly kąt statyczny wtrysku wypadało by go sprawdzić

seba3020 - 15-04-2010, 16:33

A jak to zrobic?

[ Dodano: 15-04-2010, 16:36 ]
To jednak moje obawy się sprawdziły że to wtrysk sterujący :cry: Ciekawe ile kosztuje ta przyjemnośc? Jeszcze raz dzięki pawelsonx :)

pawelsonx - 15-04-2010, 16:54

wskazanie sugeruje że to czujnik we wtrysku ale przyczyn może być wiele np zły statyczny kąt wtrysku np jak nie został ustawiony po zmianie rozrządu.

Przyczyna może być również złe połańczanie we wtyczce jak sugeruje obywatel ppiotr.

Pomierz opornośc jak jest poza normą czyli nie miesci sie w przedziale 95-125 oma to masz pewność że padł czujnik

seba3020 - 15-04-2010, 17:54

Rozrząd zmieniałem ale nie mam pojęcia czy ten gościu ustawił ten statyczny kąt szczeże wątpie. A możesz mniej więcej napisac jak ustawia się ten kont i tych pomiarów dokonac na wyłączonym czy włączonym silniku bo słowo daje nie wiem.
Ppiotr - 15-04-2010, 21:59

kolego zwieraj działa na 100 procent nie buj o poduszki nie wywalą
seba3020 - 16-04-2010, 15:51

Jak pomierzyc tą rezystencje we wtrysku sterującym ? Bo nie mam pojma jak to zrobic.pomóżcie koledzy :(
pawelsonx - 16-04-2010, 16:00

seba3020 napisał/a:
Jak pomierzyc tą rezystencje we wtrysku sterującym ? Bo nie mam pojma jak to zrobic.pomóżcie koledzy :(


najlepiej omomierzem odłączasz wtyczkę i dokonujesz [pomiar



seba3020 - 16-04-2010, 18:14

Odłączyłem wtyczke i pomierzyłem tą rezystencje chyba. Bo jak odłączyłem wtyczke na zgaszonym silniku to pokazało tak przez chwile ponad 200 a za chwile nic.Nie wiem czy to dobrze zrobiłem. Potem odłączyłem wtrysk sterujący zapaliłem i tak zaczeło majtac silnikiem że szok i kopcic.Potem zapalilem z podłączonym wtryskiem zaczeła równo pracowac i wyjołem tan czujnik powietrza zasysanego i tak jakby inaczej chodziła troszkie twardziej jak włożyłem z powrotem ten czujnik też inaczej nie mam pojma może coś robie nie tak? :oops:

[ Dodano: 17-04-2010, 10:01 ]
Powie mi ktoś jak mam to zrobic ?

[ Dodano: 17-04-2010, 19:33 ]
Wypiołem dzis kostke wtrysku i kostke czujnika powietrza zassysanego i nic nie pokazuje ani tu ani tu a zrobiłem tak jak jest w opisie na rysuku co może byc? uszkodzenie tego i tego?jednak? dziś szarpneła mi raz dopiero po jakiś 40 minutach co jest grne pomóżcie panowie

[ Dodano: 04-04-2011, 20:56 ]
Witam wszystkich :mrgreen: .Po długich męczarniach z tymi obrotami i po papraku mechaniku który zmieniał mi rozrząd a przy okazji urwał klin na wałku rozrządu. Okazało się że pękło koło zębate na sprzęgiełku od pompy wtryskowej.Oczywiście oddałem do pewnego mechanika który zaczoł od wymiany uszczelki pod głowicą gdyż ubywało mi też płynu i oddał pompe do regeneracji.Wkurzony długim oczekiwaniem na samnochód pojechałem do niego i gościu który u niego pracuje zrobił mi na miejscu auto i odjechałem.Gdy jechałem od niego samochód dziwnie chodzi więc wkurzyłem się i zaprowadziłem do pana Sławka Białaszewskiego w płocku.po dniu oczekiwania zadzwonił i powiedział że samochód jest do odbioru.Otórz okazało się że gościu źle ustawił rozrząd a za te falujące obroty to był odpowiedzialny źle ustawiony kąt wtrysku i pęknięte membrany na zaworze bostera w pompie.Teraz pszczółka lata ąż miło :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group