Space Star Ogólne - [MSS ALL] Instrukcja obsługi do Space Stara po polsku.
Anonymous - 31-03-2008, 08:25
Pomocy też szukam instrukcji po polsku , czy te auto wogóle ją ma
Anonymous - 31-03-2008, 08:43
Jasne że ma , ja swoją instrukcję obsługi zakupiłem na allegro chyba za 50zl więc musisz patrzeć czy się nie pojawia a ostatnio słyszałem ,że jest po 30 ale nie wiem gdzie kumpel to widział .
Oczwyiście jak Ci bardzo zależy to moge Ci zkserować moją i wysłać ale nie wiem czy będzie Ci się to opłacało...
cns80 - 01-04-2008, 08:35
Oj widać że się forum nie przeszukało
Tu masz coś na ten temat:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=12986
Anonymous - 01-04-2008, 11:57
Dzieki za odpowiedż . Konkretnie chodzi mi o instalacje elektryczną z modelu 1,3 z 98r bo niewiadomo dlaczego akumulator po 2 dniach nie kręci a jest nowy , ze starym było to samo . Więc jak mogę prosić a i całą książkę tez bym był wdzięczny . Oglądałem z innych modeli i troche się różni .
cezary - 11-12-2008, 15:19
bartoszeek,
a czy Kolega podesłałby mi swoją książkę do skserowania (przesyłka za pobraniem) a ja bym potem odesłał oryginał i coś dorzucił (...PLN)
Cezary
601895575
czuk1 - 20-05-2009, 19:35
To nie możecie sobie przesłać .... jako kopie... drogą sieciową?
Mefka - 04-05-2012, 22:05 Temat postu: [MSS ALL] Instrukcja obsługi do Space Stara po polsku. Witam,
czy ktoś ma może instrukcję w wersji elektronicznej?
Mam Space Stara od paru dni, instrukcja po niemiecku i własnie zaczęła mi się palić kontrolka silnika .
Bizi78 - 04-05-2012, 22:23
Witam nową MitsuManiaczkę .
Zapraszam do działu download tam jest instrukcja (PL) i servis manual (EN) w wersji elektronicznej do pobrania.
drtymf - 05-05-2012, 09:52
Teraz pytanie - kontrolka silnika czy płynu do spryskiwaczy?
Są obok siebie, kolor ten sam i często się myli
Mefka - 05-05-2012, 21:32
Nr 13 na wykresie zegarów, więc nie spryskiwacze.
Ale już zgasła - sama. Już się naprawiło czy wszystko się spaliło w silniku?
Bizi78 dzięki za namiary na dział.
Zrobiłam fotkę.
Bizi78 - 06-05-2012, 01:33
Jeżeli nie zauważyłaś niepokojących objawów (większe spalanie, dziwna praca silnika, szarpanie, itp.) to mógł to być błąd sporadyczny. Powinien on pozostać zapisany w pamięci kompa. Sprawdzić go możesz podłączając miśka pod lapka za pomocą interfejsu diagnostycznego. Poczytaj w dziale regionalnym kiedy MM z twojego regionu się spotykają, może ktoś ci podłączy miśka i sprawdzi. Ogólnie błąd możesz skasować poprzez odłączenie klemy aku - na parę minut. Jak błąd jest poważny to kontrolka się ponownie zapali. Niestety po dłuższym odpięciu klemy musisz miśka nauczyć obrotów oraz elektryczne szyby, ale o tym to możesz w wolnej chwili poczytać na forum coby nie przeżyć szoku po takiej operacji. Trochę dziwne, że twój MSS z 2001r. ma 86kM, mój z tego samego roku ma tylko 82kM .
Mefka - 08-05-2012, 14:59
Właśnie, spalanie. Nie wiem czy to kwestia mojej jazdy ale jakby 0,5 poszło w górę.
Myślę, że jeżdżę tak samo.
Było 7.0-7.1 jest 7.5-7.6 (LPG). Szczerze mówiąc nie wiem czy jest to wzrost na tyle znaczący, że powinien wywołać u mnie niepokój.
Szoków narazie wystarczy więc nic odłączać sama nie będę. Najwyżej podjadę do warsztatu, niech sprawdzą.
Bizi78 są dwie wersje silników
# 1.3 16V 82KM, prod. 1998-2000
# 1.3 16V 86KM, prod. 1998-2005
RaVciO - 08-05-2012, 17:07
Jeśli niedawno założyłaś instalację LPG to czasem Check Engine może się trafić.
Bizi78 - 08-05-2012, 17:49
Moce w silniku 1.3 były trzy:
86kM 1998.06-
83kM 1998.12-
82kM 2000.09-
Czym młodszy rocznik tym silnik był słabszy, może związane to było z emisją spalin .
Wskazanie średniego spalania możesz skasować jak masz ori radio przytrzymując przycisk DISP lub jak nie masz przytrzymując nieopisany przycisk na wyświetlaczu.
Na początku możesz zobaczyć np, 20l/100km ale będzie sukcesywnie spadało .
Mefka - 17-05-2012, 14:31
RaVciO napisał/a: | Jeśli niedawno założyłaś instalację LPG to czasem Check Engine może się trafić. |
Instalacja ma 6 lat.
Zakładana była w porządnym warsztacie.
No proszę, nawet 3 .
Coś z tym spalaniem muszę zrobić bo strasznie ciężko leci w dół.
20 minut spokojnej jazdy obwodnicą miasta i ani drgnie.
Zgasła kontrolka silnika, zaczęła mrugać ta od drzwi. Zwariować można.
Jeszcze biegi - czasami ciężko wchodzi "1". Ten typ tak ma?
I na deser, popękała mi obudowa kluczyka.
W jednym punkcie chcieli mi wymienić za 50 zł, ale bez gwarancji że immobilizer będzie działał. W drugim nie ma mowy o wymianie tylko o dorobieniu klucza 150-300 zł. Nie wiem czy ten pierwszy nie ma pojęcia co robi czy ten drugi chce mnie naciągnąć.
|
|
|