To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - [E39A 4WD 2.0T] Ile osób posiada takie auto

Anonymous - 04-08-2007, 01:49

TommiCrazy napisał/a:
facet twierdzi ze ma silnik 1.8 i czas do setki ponizej 8 sekund,


hmmm oponki 225 chyba w tym nie pomagają za bardzo :P

TommiCrazy napisał/a:
uwazacie ze jest nie mile gdy mailem sie wysyla do wlasciciela sprostowania?


niech wie że są ludzie którzy nie dają sie nabrać na takie bajki, ale możesz zapytać od jakiego auta ma boczne białe kierunki :D

Anonymous - 06-09-2007, 07:13

Ja właśnie dołączyłem do posiadaczy takich aut 2.0 16v gti dynamic 4 , 4wd 4ws 4abs 4is . No i powiem że zabawa jest super. Cztery buty w trasie to jest to i tempomat też milutki
TommiCrazy - 06-09-2007, 09:06

tylko mi nie mow ze udalo ci sie kupic wesje 5d?(zazdrosc) pochal sie jakimis fotkemi, gdzie go kupiles i ile dales?
Anonymous - 07-09-2007, 00:33

Fotki dopiero w przyszłym tygodniu kupiłem w Złtoryjii koło Legnicy. Wersja nadwozia sedan. W poniedziałek wjeżdzam do mechanika ale z tego co widzę z poza silnika do wymiany przegub. A z silnika jest parę rzeczy jednak tak bez rozkręcania jeszcze: rozrząd z hydronapinaczem uszczelka pod klawiaturą świece kable filtry. Prawdopodobnie hydropopychacze ale nie koniecznie. No i jak własnie się dowiedziałem uszczelniacze na wale od strony skrzyni i rozrządu bo zamierzam wrócić do półsyntetyka z mineralnego zalanego obecnie. Mam nadzieję że to wszystko i będzie super. Choć szykują się spore wydatki naprzykład hydronapinacz około 400zł oryginalny pasek czy też przegub będzie warto bo kupiłem go uwaga za 2200zł. dwa tysiące dwieście złotych. Nie skatowanego (brak w rodzinie młodych mężczyzn) czystego bez korozji poprpstu z zaniedbanym silnikiem i tyle. Napęd i zawieszenie są ok nic nie stuka poza przegubem. Naprawde jest ok i rozwojowo to wyglada. ma podgrzewane siedzenia w welurze tempomat oczywiście szyby lusterka w elektryce. Brak tylko klimy i zawieszenia pnełmatycznego ale to nawet lepiej bo klimę uważam za niepotrzebną mi przynajmniej a pnełmatyka w zawieszeniu byłaby chyba zbytną komplikacją podczas eksploatacji i napraw auta (niewiem czy jest mozliwy taki zestaw 4wd plus pnełmatyczne zawieszenie?).
Jestem reasumując zadowolony i po zabezpieczeniu go jeszcze powłoką antykorozyjną od spodu będę się cieszył fajnym autem do ktorego można zawsze wsadzić komputer z eclipsa pierwszej generacji i zyskać parę koni mechanicznych (patent sprawdzony przy gti z napędzaną przednią osią).

Anonymous - 09-09-2007, 11:44

Widziałem go na allegro za 2200pln. Podpadający lewy przód, powyginana listwa pod reflektorami, i chyba zderzak nie ta wersja.
Też oglądałem. KKontakt grzecznościowy, a odpisujący niemiły. Zero konkretów.

TommiCrazy - 09-09-2007, 14:31

apropo galanta dynamic4 ..to niewiem czy cos zmiana kompa ci da bo galant dynamic ma 150 koni fabrycznie a nie 144 jak ma zwykly dohc16v
tu juz mozna by sie bylo pokusic o walki z galanta AMG oraz osprzet ktory wolnossacy silnik podkrecal jeszcze o paredziesiat koni, ale galant amg to jeszcze zadszy rarytas niz vr4

Wook@sH - 12-11-2007, 19:53

Panowie jak Wam sie pisują autka po pierwszych opadach śniegu? :)

Ja wczoraj bawiłem sie/uczyłem jeździć nim na pustych parkingach w nocy ... super sie jeździ, o wiele przyjemniej kręci sie bączki niż autem z napędem na przód i przy użyciu ręcznego. Muszę jeszcze tylko sie nauczyć jazdy na zakrętach w poślizgu bo to sie może przydać :)

TommiCrazy - 12-11-2007, 20:29

báczki báczkami....4ro napedowe auto tez robi swoje..ale najwazniejsze sa zdrowe opony z niestwardnialymi oponami.
Wook@sH - 16-05-2008, 20:57

Witam wszystkich użytkowników E39A :)
Czy ktoś z Was wybiera się na zlot do Grudziądza w sierpniu?
Przyjemnie by było zobaczyć więcej niż jednego takiego gala :)

mitsu_pl - 16-05-2008, 23:03

Takie pytanko, bo widze, że o wersji E39A jest dość głośno, a E38A nie znalazłem żadnych wzmianek. Na czym polega różnica między tymi dwoma modelami? Z tego co wyczytałem wnioskuje, że E39A jest 16V DOHC, ja nabyłem gala niedawno za psie pieniądze (2000zł) właśnie E38A i tam siedzie 2.0i ale wygląda mi to na 8V i ok. 110 KM...
Wook@sH - 17-05-2008, 07:07

A czy ma 4WS? Bo coś mi się kojarzy, że jeszcze chyba też tym się różni.
mitsu_pl - 17-05-2008, 10:26

No właśnie nie ma. Fakt, też duża różnica..., ale to chyba dobrze, kolejna rzecz mniej do psucia się, bo w tym nowszy galu E88A mam cały czas z tym problem i chyba odłącze tylnią listwe wcale.
TommiCrazy - 17-05-2008, 10:30

moje galanty pod moja nie obecnosc zaprzyjazniaja sie z pajakami w garazu..... moze w przyszlym roku bede galantem na jakies zloty jezdzic
Wook@sH - 17-05-2008, 14:01

mitsu_pl, a jak duża jest różnica z WS w galu i bez tego? Bo głupio troche, ale przyznam sie że bardzo róznicy nie widze w jeżdzie w samochodach gdzie nie ma WS a u mnie, gdzie to mam.
I w ogóle to z tego co wiem to działa to od prędkości powyżej 60km/h.
Jak sie znasz na tym troche to mozesz cos szerzej napisać o tym systemie.

TommiCrazy - 17-05-2008, 22:46

dzialanie tego systemu znajdziesz na YOUTUBIE, masz pokazane symulacje zrobione przez japonczykow z konca lat 80-90 gdy ten system byl prezentowany jako nowosc.
to nie jest tak ze on dziala od jakiejs tam predkosci, system ten ulatwia prowadzenie sie samochodu w niektorych warunkach, nie dla kazdego system ten jest na reke, kwestia stylu jazdy.

symulacja dzialania 4wd 4ws czesc 1

symulacja dzialania 4wd 4ws czesc 2



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group