3000GT/GTO Techniczne - Temat zamknięty
Anonymous - 27-08-2007, 14:15
JA W SWOIM MITSU MIALEM PROBLEM TAKI ZE PODCZAS JAZDY RAZ OD CZASU PRZERYWAL SILNIK I TO TYLKO NA MOMENT. POZNIEJ STANOŁ CALKIEM I JUZ KONIEC. NIE PALIŁ CZASEM NIE KRECIL WOGOLE SILNIK. POLECAM SPRAWDZENIE CZUJNIKA POŁOZENIA WAŁU KORBOWEGO. ON ODPOWIADA ROWNIEZ ZA POMPE PALIWA I POŁACZONY JEST Z KOMPUTEREM, MOZLIWE ZE NAWALA I SILNIK ZACHOWUJE SIE DZIWNIE.
Anonymous - 27-08-2007, 16:10
Problem rozwiązany
Anonymous - 27-08-2007, 17:17
na 100% bierze olej ?? mierzyłeś stan bagnetem?
waldi-1 - 27-08-2007, 17:49
na stronie krzyzaka masz wszystko pokazane i opisane
Anonymous - 27-08-2007, 22:48
Problem rozwiązany
waldi-1 - 28-08-2007, 07:14
jeśli tylko podejdzie do mocowań i do skrzyni to powinien chodzić ,a komp powinien dać moc 3000 gt, chip jest za to odpowiedzialny
Anonymous - 28-08-2007, 08:27
koles od silnika podeslal mi mase zdjec
wszyskie kable poduszki i mocowania sa w tym samym miejscu
nie wiem jak ze skrzynia ale mysle ze to bedzie to samo
pozatym koles handluje silnikami do mitsu i powiedzial ze wsadzali juz taki silnik do 3kgt i nie bylo problemu
Krzyzak - 28-08-2007, 17:32
silnik od Sigmy DOHC jest niemal identyczny jak do 3000GT SL - roznice sa naprawde niewielke, ale mam watpliwosci czy komputer z 3k bedzie w stanie sterowac tym silnikiem
nie robilem takije operacji, wie pewnosci nie ma
waldi-1 - 28-08-2007, 17:43
a jak bys tez kompa z sigmy wzioł?
no ale skoro ja mam w swoim inny komp a załozyłem inny to i tu moze to zadziałać
Anonymous - 28-08-2007, 21:18
Ostatecznie załatwiłem silnik od 3kgt z niemiec, właśnie sie do mnie toczy:) Bedzie w piątek, zobaczymy co z tego bedzie
Anonymous - 27-10-2007, 17:46
u mnie tez swirował 3000GT ale wymieniłem kondensatory w komputerze i samochód jak NOWY!!!
|
|
|