[02-06]Lancer CS0 - wcieło mi 30 koni :/
saphire - 04-09-2007, 23:08
Hmmm.... Mitsubishi Spacewagon 2.4 GDI -99 (110 kW) straty moc / moment -20.5% / -19.5% czyli 23 kW / 43 Nm gdzie np. dla Carismy 1.6 straty prawie pomijalne bo to 1kW i 10Nm - od razu widac ile zależy od skrzyni i całego przeniesienia...
Anonymous - 05-09-2007, 10:16
Ciekawe jak to wygląda w zwykłym Lancerku, takim jak mój:)
Anonymous - 05-09-2007, 11:51
saphire napisał/a: | Hmmm.... Mitsubishi Spacewagon 2.4 GDI -99 (110 kW) straty moc / moment -20.5% / -19.5% czyli 23 kW / 43 Nm gdzie np. dla Carismy 1.6 straty prawie pomijalne bo to 1kW i 10Nm - od razu widac ile zależy od skrzyni i całego przeniesienia... |
racja, dużo zależy od auta,
ale nadal twierdzę, że w tym lancerze coś nie tak
pozostaje sie tylko cieszyć, że to FWD,
bo na RWD straty są sporo większe
Anonymous - 08-09-2007, 11:44
Hamownie inercyjne mierza moc na kolach jak i na silniku!!!! Nie tylko na kolach! Nie wprowadzajcie w blad. Pomiar mocy na hamowni inercyjnej polega na tym, ze obciazeniem dla silnika jest element o duzej bezwladnosci (najczesciej duze rolki najazdowe lub kolo zamachowe). Moc okresla sie w czasie przyspieszania. Uklad pomiarowy mierzy chwilowe przyspieszenei katowe i z tego przeliczany jest moment obrotowy i moc. Oczywiscie wszystko przelicza komuter za pomoca specjalnego programu.
Anonymous - 09-09-2007, 22:44
Honda pewnie ma najmniejsze straty mocy
Hubeeert - 09-09-2007, 23:14
Bastek napisał/a: | straty mocy | Zależą od tylu czynników, że każdy samochód ma inne.
Anonymous - 10-09-2007, 20:17
Bastek napisał/a: | Honda pewnie ma najmniejsze straty mocy | Co ma piernik do wiatraka ? Zal Ci ze marne wolnossace 1.6 objezdza 95% dwulitrowek a nawet 2.5 ?
|
|
|