To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Plusy i Minusy od uzytkownikow dla CARISMY

saphire - 30-12-2006, 12:38

Tym razem tylko o minusach:

1. kierownica za duża i za cienka

2. kierownica zbyt blisko zegarów - brak regulacji wzdłużnej w kierunku oparcia fotela

3. oparcie fotela na wysokości lędźwi jest albo za mało albo za dużo uwypuklone (nie mogę się zdecydować czy tak czy tak było by lepiej)

4. boczki na siedzisku są ok ale na oparciu imho zbyt wąsko lub tez zbyt mocno wystające i czuję się ściskany jak w kleszczach i przez to mnie trochę bolą plecy - myślę by na oparcie założyć coś co oddali mnie od niego i spłyci profil oparcia

5. nie da rady tak ustawić fotela i kierownicy by mieć dość miejsca na nogi i nie trzeć kolanami o kierownicę a przy tym na lekko ugiętych rękach kręcić kółkiem

Anonymous - 04-01-2007, 15:24

Carisma 99' 1.8 GDI 125KM po liftingu, hatchback, przebieg ok 103000

+zgrabna i drapieżna sylwetka
+oryginalność, mało takich jeździ
+dynamiczny silnik
+duży bagażnik
+automatycznie włączające się i gasnące światła przy uruchomieniu i wyłączeniu silnika (wersja robiona do Skandynawii) nie da rady jechać bez świateł, przy maksymalnym gapiostwie jeździsz na postojowych

-słabo oświetlające drogę światła
-słaba widoczność do tyłu przy cofaniu
-trochę pipie i rypie z tyłu, ale od czasu jak owinąłem trójkąt (składany) szmatami jest dużo lepiej ;-)
-jak zapieprzam powyżej 100km/h to robi się głośny, ale to może zależeć od nawierzchni.

Anonymous - 28-01-2007, 16:04

Carisma 1.6 GLX '95r. 180tys.km. Benzyna + Gaz(na gazie zrobiłem ok 20tys) z czego 120tys.km u mnie (od '99r)

Jak widać z opisu troszkę już przejechałem tym autkiem!
Plusy - chyba wszystkie wypisano w tym temacie, ja jestem bardzo zadowolony z Carismy

Minusy
1. po tym przebiegu kierownica od góry jest bardzo wytarta (słońce i ręce)
2. słabe światła spowodowane słabą jakością odbłyśnika (u mnie jest go prawie brak)
3.Wyciek oleju ze skrzyni biegów prawdopodobnie po ośce wybieraka biegów
4. popękane sprężyny pod siedzeniem kierowcy
5. wskazówka obrotomierza skacze w dużym zakresie obrotów (nie wiem dlaczego) ale silnik pracuje ok i dla tego nic z tym nie robie : :(

Życzę wszystkim tylko takich minusów i pozdrawiam
zbylug

Anonymous - 03-05-2007, 14:52

Carisma 96, silnik 1,6 lpg, przebieg 226tys, HB użytkoje dopiero 1,5miesiac(przebieg moj 2700KM)

+przyzwoite osiągi
+duży bagaznik HB
+przestronne wnetrze
+niskie spalanie
+twarde zawieszenie


-dostepność czesci
-brak regulacji wysokości fotela kierowcy(za nisko)
-tujetki na skrzyni biegów(nie mam 5) :x
-nie mozna za bardzo pogrzebac pod maską :mrgreen:


Sumując jest fajnym autkiem 110KM mi starcza

Matejko napisał/a:
krzysiek_base napisał/a:
Sumując jest fajnym autkiem 110KM mi starcza


gdzie masz te 110 koni ?? co najwyzej 20 ci urwe, bo twoj silnik w serii ma 90

Anonymous - 03-06-2007, 20:46

1.8
gdi lx ,84 tys km,97 rok...

:biggrin: :-boski silnik,niezawodny mechanicznie ielektrycznie,praktyczne nadwozie,tani w eksploatacji,niezly w prowadzeniu(dzis zalatwilam 2 bmw...)

:x zla dostepnosc filtra paliwa
kolor tapicerki-mam szara w placki,wygluszenie tylne-musialam sama wygluszac,a wlasciwie moj men,kamyki we kanale od wlotu powietrza do kabiny,krztalt tylnej szyby

Anonymous - 31-08-2007, 01:04

Plusy:
+ fajne autko

Minusy
- czemu przestali produkować

saphire - 31-08-2007, 16:51

Cytat:

Tym razem tylko o minusach:

1. kierownica za duża i za cienka


to nadal kwestia do rozwiązania - zapewne pogrubię i obszyję skórą.

Cytat:

2. kierownica zbyt blisko zegarów - brak regulacji wzdłużnej w kierunku oparcia fotela


jakoś w końcu znalazłem sobie wygodne ustawienie

Cytat:

3. oparcie fotela na wysokości lędźwi jest albo za mało albo za dużo uwypuklone (nie mogę się zdecydować czy tak czy tak było by lepiej)

4. boczki na siedzisku są ok ale na oparciu imho zbyt wąsko lub tez zbyt mocno wystające i czuję się ściskany jak w kleszczach i przez to mnie trochę bolą plecy - myślę by na oparcie założyć coś co oddali mnie od niego i spłyci profil oparcia


ostatecznie fotel dopasował się do mnie :-) tzn po reanimacji siedziska w końcu gąbki się pougniatały tak że już mi wygodnie - widocznie fotel ,,pamiętał'' poprzednika i niechętnie chciał zmienić swój profil jednak w końcu ustąpił

Cytat:

5. nie da rady tak ustawić fotela i kierownicy by mieć dość miejsca na nogi i nie trzeć kolanami o kierownicę a przy tym na lekko ugiętych rękach kręcić kółkiem


Jakoś ostatecznie dało radę :-)

Pozostaje jeszcze pkt.1 z kierownicą.[/quote]

Kaleid - 08-09-2007, 15:26

minusy : głośne zawieszenie , ale w normie .plusy : wygodny , nie awaryjny , ceny części nie najgorsze , w porównaniu z wieloma innymi markami nie koroduje .Mija rok używania tego samochodu , zero problemów , za sześc miesięcy chcę zmienić na inne (większe) Galant .
Chooper - 08-09-2007, 18:11

jeden przeogromny minus sedana: kompletnie niepraktyczny w załadunku.

jak bym nie przeciął płyty KG na pół czy to po długości czy szerokości, to nie wchodzi do auta :roll: dopiero pocięta na 3 częsci po szerokości daje się wsadzić...na tylną kanapę :doubt:

utwierda mnie to w przekonaniu, że ta dzielona kanapa g****o daje jeżeli za nią jest ten beznadziejny otwór przez który i tak praktycznie nie chce nic przejść.

Anonymous - 07-11-2007, 23:09

Mitsubishi Carisma 1,9 D-ID Avance2001
- tragiczne światła mijania i drogowe
- słaba widoczność do tyłu
- nieodporne na dzieci niektóre z elementów wyposażenia wnętrza
- zacinający się włącznik świateł przeciwmgielnych
- szybko zużywające się elementy zawieszenia

+ praktycznie bezawaryjne auto
+ dobre, w miarę precyzyjne, prowadzenie
+ silnik: elastyczność, przyspieszenie, niezawodność
+ 1,9 D-ID cichy nawet przy wyższym zakresie obrotów
+ dobrze wyważone wspomaganie: lekkie w manewrach, w miarę twarde w trasie
+ ze względu na mieszankę marek: jak trzeba silnik naprawią w Renault, skrzynię w Volvo, Itd

Na razie to tyle. Dla mnie tylko żal, ze zakończyli produkcję Cari. Jeździłem już taką z 98r. jeżdżę z 2001 i będę jeździł z 2004, ale co dalej??? I pomyśleć, że produkcję Galanta wznawiają. A CO Z CARISMĄ!?!?!?!?!

Anonymous - 14-11-2007, 06:23

>> Carisma GL <<

rok prod. 1997'
przebieg. 137 tyś.km
czas użyt. ponad miesiąc (intensywnie*)
instalacja gazowa Vialle LPi

Plusy:

+ dobre prowadzenie
+ trzyma się drogi
+ dynamiczny silnik
+ przyzwoite osiągi
+ w miarę dobre spalanie (dobre na LPi)
+ duży bagaznik (HB)
+ przestronne wnętrze
+ ładna sylwetka
+ oryginalny wygląd (nie jeździ ich tak dużo jak np. golf,astra,megane itp)
+ brak śladów rdzy
+ podłokietnik (wygodny)
+ czytelne zegary
+ wygodne fotele
+ silnik szybko sie nagrzewa (w zimie wsiadając do auta długo nie marzniemy :)

Minusy:

- zacinający się włącznik świateł przeciwmgielnych
- niepodświetlane pokrętło regulacji świateł
- za wąskie schowki na drzwiach bocznych
- zacinający się czujnik przy drzwiach (informujący o tym że drzwi są otwarte)
- słaba widoczność do tyłu przy cofaniu
- słabe światła
- stukajace zawieszenie (mi stuka tylko przy szybkiej jeździe i to nie zawsze,dziwne)
- skrzynia biegow (tulejki)

Anonymous - 21-12-2007, 08:20

Carisma 1,8 GDI Elegance 2001r. przebieg 137.000
Plusy:
+ rozmiar auta w sam raz (wystarczająco miejsca dla mnie i pasażerów, nie za duży do parkowania w mieście)
+ żadnych problemów z silnikiem
+ elastyczny silnik
+ gdy się chce - oszczędny silnik
+ wygląd - w kolorze bolsena blue nadal prezentuje się dobrze, wnętrze z drewnianymi dodatkami zawsze mi pasowało
+ trwałe zawieszenie - pierwsze wymiany jego elementów dopiero po 120.000 km
+ przyzwoity bagażnik (choć duże wnikające nadkola to minus)
+ dobre balchy (kierowniczka Toyoty Corolli przekonała się o tym cofając na parkingu - skutek u niej wgnieciona pokrywa bagażnika, u mnie zero śladu zdarzenia
+ nawiązując do powyższego dużym plusem są listwy boczne drzwi i nakładki zderzaków, co raz rzadziej stosowane w nowych samochodach, ale bardzo praktyczne i chroniące przed drobnymi obtarciami
+ niezawodność - tylko lać paliwo, jechać i stawiać się na przeglądy
+ klima, nawiew itp obsługiwane przez pokrętła a nie przyciski

Minusy:
- boczki siedzeń obszyte skórą
- wyprofilowanie siedzeń tylnych pod kątem umieszczenia w nich fotelika dla dziecka
- za bardzo wnikające nadkola do bagażnika

no i :
- brak tempomatu i turbiny... :wink: (no dobra, żartowałem)

janusz362 - 15-01-2008, 19:32
Temat postu: CARI
ja z mojej cari jestem zadowolony ale te stukanie i zgrzytanie podwozia to szlag mnie trafia,ale tak to autko super
Mario - 23-02-2008, 22:12

Carisma GDI 1.8 '99 około 142k km przejechanych.

Plusy:
- wyjątkowy wygląd
- mało ich jeździ ( co sprawia ze są oryginalne :D )
- bardzo fajny silnik ( spora moc )
- dobre osiągi
- sporo miejsca w środku
- siedzi się wygodnie
- wnętrze przyjemne dla oka :)
- bezawaryjny (jak to japończyk nawet europejski :D )
- dobra blacha
- spory bagażnik
- bogate wyposażenie ( :D )
- dobre zużycie paliwa
- czytelne zegary

Minusy :
- słaba widoczność przez tylnią szybe
- eksploatacja do najtańszych nie należy :D

Anonymous - 25-02-2008, 11:39

Carima 1.8 GLX, sedan, 1997, 160 tys.km.,od 5 lat
Plusy:

-dynamiczny silnik
-trwała tapicerka, wygodne fotele
-wydajna klima
-brak poważnych usterek unieruchamiających samochód

MINUSY:

-twarde zawieszenie (człowiek momentami czuje się jak w pudełku)
-głośny>120km/h
-dość duż liczba drobnych usterek: tuleje skrzyni, elementy zawieszenia, podświetlanie zegarka, potencjometr przepustnicy
-w sedanie kiepsko z załadunkiem większych przedmiotów, po złożeniu siedzeń za mały otwór łączący z kabiną
-małe schowki szczególnie w drzwiach
-kiepskie nagłośnienie fabryczne



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group