To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Zimowa Akcja Serwisowa !

JCH - 06-11-2007, 19:58

gonzo napisał/a:
na własnej skórze przekonałem sie 2 razy o niekompetencji w/w servisu , brak profesjonalizmu i niedbałość o klienta to chyba wystarczające powody
To są na razie puste frazesy. Podaj konkrety jeśli takie są:
- niekompetencja serwisu - czego dotyczyła sprawa?
- brak profesjonalizmu - jak to wyglądało Twoim zdaniem?
- niedbałość o klienta - tu już masz duuuże pole do popisu więc śmiało

A co do samej akcji....
Po akcji letniej widzę, że brak spójności w MMC. Od dawien dawna serwisuję w Moto Katowice a zaproszenie otrzymałem z ASO Sobczyk :shock: :?:
Pytam się więc w Moto o tę akcję a oni mówią, że robią to nie za 50 zł ale za darmo :shock: :?:

Anonymous - 06-11-2007, 20:03

gonzo napisał/a:
[




chyba by strony zabrakło , na własnej skórze przekonałem sie 2 razy o niekompetencji w/w servisu , brak profesjonalizmu i niedbałość o klienta to chyba wystarczające powody, zawsze powtarzam , że jak kupujemy nowe autko to wszyscy skaczą a potem to prrrrrrr....


a potem to patrza zeby wykosic nas z kasy za byle pierdółke(po) :D , ja zapłace za kazda usługe ale chce miec ta satysfakcje że zapłaciłem za faktyczne wykonanie usługi a nie za wpis do FV bądż książeczki gwarancyjnej.

OLO_OLO8 - 06-11-2007, 20:10

Czy może mi ktoś podać nr do ASO w Łodzi??? Może się przejadę. Czy ktoś już był w Łodzi na tej promocji??? Jak tak, to co o tym sądzi???
turek61 - 06-11-2007, 20:16

Cytat:
.. dajcie druga szanse swojemu ASO lub odwiedzcie inny. Ja zdecyduje sie na jeszcze jedna wizyte
chyba tez sprawdzę czy coś sie zmieniło od czasu poprzedniego przeglądu letniego.
Anonymous - 06-11-2007, 20:17

OLO_OLO8 napisał/a:
Czy może mi ktoś podać nr do ASO w Łodzi??? Może się przejadę. Czy ktoś już był w Łodzi na tej promocji??? Jak tak, to co o tym sądzi???
kontakt tel . do aso łódż SATALL 0426162441. Co do akcji zima to nic nie wiem jak z organizacją ale obiecuje że się dowiem.
Anonymous - 06-11-2007, 21:35
Temat postu: Re: Zimowa Akcja Serwisowa !
Jackie napisał/a:
W trosce o Państwa komfort i dobre samopoczucie

a co do komfortu w L200 resorki juz wymieniacie? czy dalej skrzypimy?
aha jak by ktoś chciał to mam dwa komplety uzywanych resorków z L200, bo niemcy przy wymianie oddaja stare.

Anonymous - 06-11-2007, 21:42

......a który serwis organizuje taką akcję w Łodzi ??
Anonymous - 06-11-2007, 21:46

pytaj admina. ale z tego co wiem mitsu dla krajów 3ciego świata nie organizuje takich akcji. ja serwisuje tylko w niemczech. taniej, sprawniej, fachowo i czas oczekiwania w kolejce to max 3dni
Anonymous - 06-11-2007, 21:56
Temat postu: Re: Zimowa Akcja Serwisowa !
dan1 napisał/a:
Jackie napisał/a:
W trosce o Państwa komfort i dobre samopoczucie

a co do komfortu w L200 resorki juz wymieniacie? czy dalej skrzypimy?
aha jak by ktoś chciał to mam dwa komplety uzywanych resorków z L200, bo niemcy przy wymianie oddaja stare.

na skrzypienie resorkow jest stary dobry trabanciarski (od Trabanta :D ) sposób, mianowicie trzeba je rozkrecic, miedzy piora powkładać cienkie blaszki miedziane, oczywiscie jeszcze miedzy to smar grafitowy, cały resor też przesmarowac smarem grafitowym i owinąć tasmą DENSA (taka do rur nasycona olejem lnianym,teoretycznie nigdy nie wysycha), moze byc tylko problem z zewnetrznym wygladem auta bo taki resor nie prezentuje sie zbyt pieknie( jezeli go widac z zewnątrz oczywiscie) ale chodzi idealnie płynnie i nie skrzypi. cały zabieg jest bardzo prosty.

pozdro

Anonymous - 06-11-2007, 22:23

arekp napisał/a:
Jesli jestescie niezadowoleni z poprzedniego przegladu ... dajcie druga szanse swojemu ASO lub odwiedzcie inny.

Ja już "dawałem szansę" trzem ASO w wawie. Kilkakrotnie. I chyba starczy.

arekp - 06-11-2007, 22:39

gonzo napisał/a:
chyba by strony zabrakło , na własnej skórze przekonałem sie 2 razy o niekompetencji w/w servisu , brak profesjonalizmu i niedbałość o klienta to chyba wystarczające powody, zawsze powtarzam , że jak kupujemy nowe autko to wszyscy skaczą a potem to prrrrrrr....


Nadal pusta gadka. Zaloz nowy temat w dziale i opisz co Cie boli. O miejsce na serwerze sie nie obawiaj ... mozesz zapisac tyle ile bedziesz potrzebowal aby opisac swoje zale. Jesli tego nie zamierzasz zrobic, przestan siac plotki - bo na chwile obecna sa to tylko plotki.

Gdy opiszesz swoje zarzuty dealer bedzie mial szanse sie ustosunkowac a MMC dowie sie o problemie i jesli zajdzie potrzeba zareaguje.

Anonymous - 06-11-2007, 22:41

Do L200 do skrzypienia jest akcja i na gwarancji wymienia sie elementy zawieszenie resora.
Co do akcji to takie akcje wcale nie sa na reke niektorym serwisom. 50 zl za okolo godzine czasu? W tym czasie moga miec duzo wiecej przy innych robotach, tym bardziej w tym okresie gdzie sprzedaz samochodow byla zawsze wieksza co sie przeklada na przeglady w tym okresie.

turek61 - 06-11-2007, 22:51

arekp napisał/a:
Zaloz nowy temat w dziale i opisz co Cie boli. O miejsce na serwerze sie nie obawiaj ... mozesz zapisac tyle ile bedziesz potrzebowal aby opisac swoje zale.

Chyba juz jest taki temat na forum.

Anonymous - 06-11-2007, 22:53

arekp napisał/a:
gonzo napisał/a:
chyba by strony zabrakło , na własnej skórze przekonałem sie 2 razy o niekompetencji w/w servisu , brak profesjonalizmu i niedbałość o klienta to chyba wystarczające powody, zawsze powtarzam , że jak kupujemy nowe autko to wszyscy skaczą a potem to prrrrrrr....


Nadal pusta gadka. Zaloz nowy temat w dziale i opisz co Cie boli. O miejsce na serwerze sie nie obawiaj ... mozesz zapisac tyle ile bedziesz potrzebowal aby opisac swoje zale. Jesli tego nie zamierzasz zrobic, przestan siac plotki - bo na chwile obecna sa to tylko plotki.

Gdy opiszesz swoje zarzuty dealer bedzie mial szanse sie ustosunkowac a MMC dowie sie o problemie i jesli zajdzie potrzeba zareaguje.


przepraszam że sie wtrącam (wtrancam :D ), ale MMC tak naprawde to ma gdzies co robia jego dilerzy pod warunkiem że robią mu słuszny obrót, zauważcie koledzy że Mitsubishi przestało dbac o swoj wizerunek!!!,,,,, czyżby było tak super że klienci juz sami chodza i szukaja aut tej marki, błagaja na kolanach dilera żeby im sprzedał samochod choc jeden malutki Colcik??? nie , cos jest nie na rzeczy, przykład serwisu kieleckiego, tak naprawde w Kielcach nie ma serwisu Mitsubishi z prawdziwego zdarzenia, jest serwis Hyundaia i Suzuki do ktorego jest podklejony Mitsubishi, kiedys był serwis tylko Miska ale sie zmył, przejezdzam czesto przez Łódz, serwis Mitsubishi na Włokniarzy bardziej odstrasza niż przyciąga, nie wiem jak w innych miastach ale zaryzykuje stwierdzenie ze napewno rewelki nie ma.

Hubeeert - 06-11-2007, 23:04

kaapsel, męczy mnie Twoja agresywna i ogólnie nieprzychylna postawa.

Albo podaj konkretnie o co Ci chodzi albo skończ.
I powiedz - korzystałeś kiedykolwiek z ASO? Nie pytam o sklep.
A co do części - g**** wiesz na temat zasad ustalania cen części i tego ile faktycznie salon zarabia na częściach. Jak chcesz wylewać żasle - mogę Ci podać maila do MMC Europe. Tam napisz.

kaapsel napisał/a:
przepraszam że sie wtrącam (wtrancam ), ale MMC tak naprawde to ma gdzies co robia jego dilerzy pod warunkiem że robią mu słuszny obrót, zauważcie koledzy że Mitsubishi przestało dbac o swoj wizerunek!!!,

Nie wtrącaj się w coś czego nie znasz i nie wiesz jak działa.
kaapsel napisał/a:
nie wiem jak w innych miastach
No to widać. :?

__________________________________________________________________

gonzo - proszę opisz swoje doświadczenia z serwisem w Białymstoku.


I do wszystkich, którzy chcą mi znów powiedzieć, że bronię MMC i dilerow.
Proszę albo o konkrety albo o ciszę. Argumenty - diler to zło bo świnia i zarabia kokosy mają mniej więcej tyle współnego z prawdą co polowanie ze świniobiciem. Powtarzałem niejeden raz - konkrety albo wcale.

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group