To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - Mitsubishi L200 - Pikap okrąglak

Anonymous - 17-05-2006, 09:59

Patrol, jechałem tym egzemplarzem o kolorze trudnym do określenia(golasem bez żadnych dodatków typu zabudowa czy szperacze). Jakaś kobieta się wepchneła przedemnie i uparła się że musi jechać tym z lampkami tak więc przepuścilem.
Jeździłem z Panem Darkiem Kosibą z Mitcaru.

Co do przyspieszenia 17 sek 0-100km/h to jest taki wynik podawany ale przy automacie

Anonymous - 17-05-2006, 11:18

Hubeeert napisał/a:
Patrol no offence ale zegarek nie jest zbyt precyzyjnym narzędziem w połączeniu z zegarami na desce...

17 - dla najcięższej wersji jest jak dla mnie prawdopodobne - od tych samochodów nie wymaf=ga się żeby były najszybsze na 400m. To mają być woły robocze. Może trochę bardziej cywilizowane niż UAZ ale jednak.

Co do zniszczen - mój kumpel mógłby Wam wszystkim pokazac jak się zamienia nowy pachnący świeżością samochód we wrak już po 3 tygodniach. Wrak gdzie smierdzi i gdzie brzydzisz się wsiąść...


Hubert - zgodzę się z Tobą, że to nie są iście precyzyjne pomiary...
Poza tym druga sprawa - przecież od lat wiadomo, że bardzo często to co piszą w katalogach (broszurkach, ofertach, itp. ) nie ma pokrycia w rzeczywistości...
Przykładowo Colt CZT - w katalogu spalanie średnie jest podane ok. 9 litrów... Uwierz mi, że każdy sposób jazdy tym samochodem sprawia, że nie da się zejść poniżej 10... :D

Oczywiście komputer swoją drogą - głowne obliczenia to kalkulator i paragon ze stacji... :)

[ Dodano: 17-05-2006, 11:20 ]
termit napisał/a:
Patrol, jechałem tym egzemplarzem o kolorze trudnym do określenia(golasem bez żadnych dodatków typu zabudowa czy szperacze).


Czyli tym właściwym... :D

termit napisał/a:
Jeździłem z Panem Darkiem Kosibą z Mitcaru.


Czyli z moim kolegą zza biurka....:)

Pozdrawiam

Hubeeert - 17-05-2006, 11:28

Patrol napisał/a:
przecież od lat wiadomo, że bardzo często to co piszą w katalogach (broszurkach, ofertach, itp. ) nie ma pokrycia w rzeczywistości...

Jedna uwaga - te dane są dostępne na stronie MMC. Mówię o 17 do 100

Anonymous - 18-05-2006, 01:18

Patrol, Czyli dobrze trafiłem

A ten właściwy tzn??

Anonymous - 18-05-2006, 21:10

Hubeeert napisał/a:
Jedna uwaga - te dane są dostępne na stronie MMC. Mówię o 17 do 100


Hubercik tak jak napisałem - dośc często mijają się z prawdą... :mrgreen:
I to nie dotyczy tylko MMC... :wink:

Pozdrówki :lol:

[ Dodano: 18-05-2006, 21:14 ]
termit napisał/a:
Patrol, Czyli dobrze trafiłem


Bardzo dobrze trafiłeś... :)

termit napisał/a:
A ten właściwy tzn??


Jeden z dwóch, który nie był zajeżdżony... Drugi w świetnym stanie jest Auto-Test'u... :)

Generalnie autka z MMC, tzw. "prasówki", nie mają łatwego żywota... :(
Więszkość tych samochodów po roku wygląda jakby przejechały przynajmniej 400 kkm.... :cry:

Anonymous - 19-05-2006, 09:26

a wiecie ze nissan nie ma presparku?

jesu co ja zrobilem.....

Jackie - 19-05-2006, 10:03

crensch napisał/a:
jesu co ja zrobilem.....

Wiemy. GUPOTEM ;) Nie pękaj, nie jest tak źle, mogłeś kupić Hi Luxa ;)
Pozdrawiam

Anonymous - 19-05-2006, 13:08

Jackie, z tego co czytałem to L200 jeździłeś jakiś czas. Tak więc grzecznie pytam jakie jest realne spalnie w tym aucie. :?: Oczywiście mówie o normalnej eksploatacji na drogach bo w ternie to pewnie nie ma górnej granicy jak się korzysta z blokad i pełnego potencjału auta :wink:
Jackie - 19-05-2006, 13:30

Na jazdach testowych, niedotarty egzemplarz nie przekracza 10,4 L/ 100 km. Ale liczę, że nieco spadnie. W terenie, jak napisałeś, górnej granicy brak ;) :mrgreen:
Pozdrawiam

Anonymous - 20-05-2006, 06:03

Jackie napisał/a:
Na jazdach testowych, niedotarty egzemplarz nie przekracza 10,4 L/ 100 km. Ale liczę, że nieco spadnie. W terenie, jak napisałeś, górnej granicy brak ;) :mrgreen:
Pozdrawiam


hehhe to sobie licz..ja tez liczylem...co ciekawe spalanie spadalo przy 4x4...
drastyczny wzrost na asfalcie przy V > 140

teoretyczie navar tez da sie do 10...paulinie sie udaje...ja jakosc kole 12 sie krece...

jak ktos chce miec < 10l/100 to chyba nie kupi ciezarowki

nie liczylbym na to ze spalanie spadnie

Hubeeert - 21-05-2006, 23:50

Widziałem dziś L200 na drodze - niestety wygląd = porażka a co do osiągów to Caddyllack jest zdecydowanie szybszy :mrgreen:
Anonymous - 28-05-2006, 21:38

jesu...widzialem L200 nowe na miescie...co za pokraka...hilux to przy nim dzielo sztuki...
moze to ze nie mial tylniego zderzaka...

sory ale jazda takim czyms to obciach...

ps. w sumie lepszy obciach w czasie jazdy niz splendor z rozwalonym silnikiem..

- Nissan?
- NIE DZIEKUJE!

Anonymous - 28-05-2006, 22:25

crensch napisał/a:
sory ale jazda takim czyms to obciach...



Rozbawiłeś mnie do łez....

Hubeeert - 28-05-2006, 23:58

Patrol wiesz opinie są tak jak mówi moje motto a akurat ja się z nim zgadzam...
Anonymous - 29-05-2006, 07:15

hehe no wlasnie
jak juz mi naprawia to cos czym jezdze to moze na spocik wpadne i wleci ktos z nowym l200...ustwimy obok siebie i porownasz je chocby od tylu...

stary l200 surowy ale to jesnak respekcik...a tutaj - bulwarowy pickup dla kobiet...

nie powiem ze nie zwraca uwagi ale no jak mowie troche przegiety, kabina w ksztalcie kropelki nijak nie pasuje do skrzyni (no moze jak sie ja zabuduje to to znacznie sie poprawi)
brak szerokich nadkoli powoduje ze z tylu samochod wydaje sie wezszy nawet od hiluxa
no i sprawia wrazenie malutkiego (moze to dlatego ze ten co widzialem byl czarny)

ps. pozatym to moja opinia i zeby ja zmienic trzeba uzyc argumentow konkretniejszych niz dyskusja typu:
- jestes gupi
- sam jestes gupi
:)

po pewnych mocnych argumentach mozna sie przekonac (lub zrazic) do konkretnego modelu lub brendu calego nawet (nissan-europe sucks)

tak czy siak nie siedzialem w srodku, nie jezdzilem, nie macalem nie lizalem ale dosc dobrze sie mu przyjrzalem z zewnatrz na ulizy podczas jazdy (tyl, bok, przod - bo zawracal) no i powiem tak: tak jak mi sie podobal na zdjeciach, tak tutaj wszystko mi opadlo...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group