To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Ogólne - FOTY Naszych 3000GT :)

pavulon - 17-04-2009, 18:52

widze sławek że posiadamy idetyczne modele i wersje. Skąd bierzesz wtryski jaki to koszt?

[ Dodano: 17-04-2009, 18:54 ]
udi napisał/a:
Pavulon-widze ze jednak felunie dorwales.Czy to 18?Ladnie sie prezentuja,nie wspomne o lakierze


ta dorwałem kółka 18" tomasona i oponki ramflat 245\40

slawekpurc - 18-04-2009, 01:48

pavulon.. wtryski ceny jeszcze nie znam...ale juz wstepnie zamowilem. najprawdopodobniej beda to RC 550cc

teraz pare nowych fotek bo poprzednie wygladaja....slabo...







poki co zegary zainstalowane jako prowizorka...musze wyrzezbic porzadna ramke pod radio DIN1..oraz zegary.

male pytanko...czy odczyt EGT przy ostrej jezdzie 850-900 to tak byc powinno?
wskaznik doladowania...z reguly trzyma mi na 0,6 bara...ale czaem np na jedynce...przeladowuje...i czasem peak podchodzi po 0.8- 0,9 bara.. to z reguly tylko na jedynce..
natomiast 3,4,5 .....okolice 0,5+0,7 bara... czyli prawidlowo?
Na dataloggerze czasem pojawia mi sie spalanie stukowe. z reguly wtedy kiedy mam wysoki bieg i male obroty... po chwili zanika to...
rowniez zdaza mi sie czasem gdy postoje chwile na swiatlach i duzo wzrosnie temperatura powietrza zasysanego... sekunda , dwie.. pojawia sie spalanie stukowoe przy ruszaniu po czym komputer reguluje to i stuki zanikaja. czy to rowniez normalne?
generalnie przy mocnym wcisnieciu gazu w czasie jazdy i dobrych obrotach nigdy mi sie spalanie stukowe nie pojawia...

BalantinaŚ - 11-06-2009, 15:26
Temat postu: problem ze zdjeciem:(
siemka koledzy chce bardzo chetnie pokazac wam mój okaz ale nie moge wstawić zdjecia kto mi pomoże???pozdrawiam:)
Bogdan9999 - 11-06-2009, 20:17

slawekpurc na wolnych może głupieć troszkę odczyt informacji a co do twojego odczytu temperatury to radził bym uważać 900 stopni to już górna granica wytrzymałości seryjnych tłoków potem juz zaczynają sie topić. Rób tak aby ta wskazówka tej granicy nie przekraczała. Pozdro
slawekpurc - 11-06-2009, 21:08

balantines , najlepiej uzyj www.imageshack.us lub cos podobnego

bogdan999.. hmm . skad wiesz ze 900st to gorna granica?
czasem bywa ze ok 900st wskazowka jest .. i to wcale nie trzeba go mocno i dlugo cisnac..

Bogdan9999 - 11-06-2009, 21:28

skąd wiem hehe nie tylko ja wiem że 900 stopni to górna granica bezpieczeństwa po jej przekroczeniu wszystko może sie zdarzyć :) Wiem o tym ja i ten kto kiedykolwiek przepalił tłoki ;)
slawekpurc - 11-06-2009, 21:31

hehe , no tak , info. z pierwszej reki.. no coz jak splonal trzeba bedzie kupic kute , tak sie rozgladalem za tlokami... jest sens zmieniac tylko tloki.. tzn bez korby... i walu korbowego? czy koniecznie musze kupic komplet? tlok+korba..
pierscienie do tloka wiadomo...
cenowo kute ok 600-800usd.. za tloki zdaje sie..
korby podobnie+ wal .. to juz zaczyna byc drugie auto...

[ Dodano: 11-06-2009, 22:27 ]
wlasnie sobie przypomnialem o jednej rzeczy , ostatnio na autobahnie (niemieckiej) nie moglem przekroczyc 250km/h... nie wiem czy mam jakis problem z autem czy ni ,ale ogolnie zawsze auto dochodzilo do 250 i pare km i koniec..ktos ma jakis pomysl? moze mam jakas blokade ,ale czy cos takiego wogole bylo w tych miskach?

udi - 12-06-2009, 21:24

Ja gdzies kiedys wyczytalem ze jest mozliwe ze jest jakas blokada ,ale nie pamietam dokladnie przy ilu na godzine ona wystepowala.
Nie sadze zeby bylo to wyszczegolnione na wersje euro i usa bo niedawno moj kolega wspominal ze wersja euro oparl sie o granice 300km\h.
A co do tlokow to tu sa ciekawe
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...%3A1%7C294%3A50
A tu sa z korbami
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...%3A2%7C294%3A50

Ja szczerze mowiac to jezeli mialbym zmieniac ,to tloki razem z korbami.Szkoda tylko ze cena bardzo odpowiednia

Bogdan9999 - 13-06-2009, 12:04

Co do tłoków to radzę brać od razu z korbami dlatego ze seryjne korbowody w 3000 gt przypominają mi jak się na nie patrzę zapałki w porównaniu z moimi w silniku FE3 mazdy 4 cylindry a wytrzymują korby 400 KM. Co do wału to bym nie zmieniał tylko szlif no chyba że celujesz w moce rzędu 800- 1000 KM.
A dobra rada bież tłoki nad wymiarowe wtedy dajesz blok do szlifu, hanowania, planowania i masz nówki cylindry :) A i jak kupujecie to nie same tłoki a pistons kit czyli tłoki sworznie i pierścienie w komplecie. Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group