Archiwum - [Cari 1.8 GDI] Chcę kupić Carisme 1.8 GDI
Moomin - 24-01-2008, 21:31
Trzeba jednak powiedzieć, że sporo prawdy w tym artykule jest. Z powodu kiepskiej jakości paliwa silniki GDI wycofano przecież (chyba) z Europy.
To że zakopci to podobno normalne w GDI, żeby od tego przestał chodzić to pierwsze słyszę.
Anonymous - 24-01-2008, 21:33
jesli trafisz na zadbane GDI i jesli ktos lal taki olej jaki ma byc i co tyle kilometrow co trzeba to bedziesz sie cieszyc nim lata....nie czytaj jakis glupich artykulow tylko lepiej zasiegnij opini nas uzytkownikow.ja juz mam 3 GDI (mialem 2 przed liftem i teraz po) i nigdy nie mialem z nim problemow......
Anonymous - 24-01-2008, 21:58
Robson86 napisał/a: | Gdzies czytalem ze te pierwsze GDI mialy jakies problemy (zbieranie sie sadzy-ale nie tylko w przepustnic...tak czy inaczej potrzeba bylo zdjac glowice zeby to wyczyscic, ale glowy nie dam uciac) |
"Pierwsze GDI mogą sprawiać problemy użytkownikom, ponieważ zbiera się nagar w komorach spalania, który trzeba usuwać co kilkadziesiąt tys. km (wiąże się to ze zdjęciem głowicy)" http://www.auto-swiat.pl/...,Artykul-13414/
Kenichi napisał/a: | w sumie niewiem co tym mysleć ... a auto z ogłoszenia zdaje sie być w super zajefajnym stanie, trza by go jeszcze obejrzeć, troche podejrzenie budzi przebieg , facet niema żadnej książki serwisowej , żadnych faktur ani badan tuv |
stan jest niezły, a gościu z misków żyje, trzy sztuki na jednej fotografii(wie co dobre).
Siedzenia czyste, karoseria umyta do zdjęć.Cena uczciwa z opłatami ok.15tys .
Reszta do obadania na miejscu.
pzdr.
Anonymous - 24-01-2008, 23:05
Czyli suma sumarów to wychodzi na to że 1,8 GDI jest bardzo dobrą jednostką pod warunkiem zę sie o nią należycie dba piter23 napisał/a: | Pierwsze GDI mogą sprawiać problemy użytkownikom, ponieważ zbiera się nagar w komorach spalania, który trzeba usuwać co kilkadziesiąt tys. km (wiąże się to ze zdjęciem głowicy) |
Moomin napisał/a: | Była też wymiana tłoków jakiś czas po liftingu ze względu na wyrabiające się i stukające sworznie, więc taki sam to on cały czas nie był. |
W takim razie czy ktoś się orientuje jakimi oznaczeniami róznią się te silniki przed zmianami i po ?
piter23 napisał/a: | stan jest niezły, a gościu z misków żyje, trzy sztuki na jednej fotografii(wie co dobre).
Siedzenia czyste, karoseria umyta do zdjęć.Cena uczciwa z opłatami ok.15tys .
Reszta do obadania na miejscu. |
Czyli jesli żyje z misków i wie co dobre to może niestosuje tach tandetnych chwytów jak cofanie licznika
Moomin - 24-01-2008, 23:09
Kenichi napisał/a: |
W takim razie czy ktoś się orientuje jakimi oznaczeniami róznią się te silniki przed zmianami i po ?
|
W który rocznik celujesz? To może ułatwić sprawę. Oznaczeń nie znam, ale mniej więcej będzie wiadomo po roczniku.
Anonymous - 25-01-2008, 00:08
No w 98, to przed liftem, wiec chyba jeszcze tych zmian niezastosowali?
Moomin - 25-01-2008, 00:12
Kenichi napisał/a: | No w 98, to przed liftem, wiec chyba jeszcze tych zmian niezastosowali? |
Jeszcze nie. Ja mam po lifcie, a też jeszcze bez zmian.
Anonymous - 25-01-2008, 07:59
Kenichi napisał/a: | Czyli jesli żyje z misków i wie co dobre to może niestosuje tach tandetnych chwytów jak cofanie licznika |
..pozostaje mieć taka nadzieję , fakt braku poprzednich TUV-ów jest trochę dziwny, jak ja przywoziłem swoją cari to miała i ksiazkę i 3 poprzednie tuv-y z sześciu lat, wszystkie daty i przebiegi idealnie się pokrywały.
Ale papiery, papierami a i tak nic niezastapi oględzin na mniejscu, sprawne oko i ucho kupującego jak zwykle pozostają niezastapione.
pzdr.
Anonymous - 25-01-2008, 21:08
Trza to będzie jeszcze oparzeć i przemysleć, na GDI jestem zdecydowany raczej na 100% auto któro kupie będzie mi służyło przez conajmniej kilka dobrych lat wiec zastanawiam czy może trochu niepoczekać i kupić coś po 2000 r lub nawet coś z konca lat produkcji.
Anonymous - 25-01-2008, 21:19
To chyba niedługo ja będę miał swoją Carismę do sprzedania, jak w końcu się zdecyduję co kupię dalej, czyli może za miesiąc albo i może to potrwa do czerwca
1,8 GDI 2001r. 138 tys. przebiegu, jestem pierwszym właścicielem, kupiony w salonie w Polsce, serwisowany cały czas w ASO, wersja Elegance, ma parę ciekawych dodatków, kolor błękitny. Jak już na pewno będe sprzedawał umieszczę ogłoszenie i zdjęcia w dziale Sprzedam / kupię.
|
|
|