[92-96]Lancer CB0 - [4G92] Wyciek oleju, ale skad?
pelson_hk - 23-02-2008, 10:31
ja mialem to samo uszczelka pod glowica i teraz jest git, ale wczesniej zmienilem jeszcze uszczelniacz na wale
KaWu - 17-03-2008, 07:23
Heh-u mnie to samo. Tez w tym miejscu sie poci.
Nie ma tragedii, ale tak jak u was-moze to przypadlosc po pewnym okresie km ...:)
Mam to juz gdzies od 12 000 km. Plynu chl. nie ubywa, zwiekszenia ubytkow oleju tez nie zauwazylem...
Anonymous - 17-03-2008, 16:38
Ja mialem mokra cala szkrzynie od gory i cala lyzwe silnika od tego wycieku. Od kiedy zrobilem to to mam spokoj z jakimi kolwiek wyciekami w aucie.
Anonymous - 15-04-2008, 23:22
O kurcze, widze że w tych rocznikach jakoś tak to częste jak w Oplu rdza heh, niedobrze.... i ja mam taki problem... niepotrzebny koszt, choć pewnie pierwszy poważny od 13 lat posiadania Lancera...
wichura1 - 16-04-2008, 09:55
Wiesz Vectrę z 92 roku mojego szwagra zeżarło tak , że w 2004 musiał wycinać i wspawać nowe podłużnice podwozia. U mnie wychodzi rdza na błotnikach.
Anonymous - 04-01-2009, 14:05
pytanie do wszystkich, ktorym padla uszczelka pod glowica: mieliscie biala maz pod korkiem w silniku? Bo ja mam u siebie wyciek oleju w tym samym miejscu co autor tematu, ale pod korkiem jest wszystko ok. tylko zastanawia mnie biala maz pod korkiem chlodnicy... czy to tez jest objaw padnietej uszczelki ?
stary alfer - 04-01-2009, 14:26
italiano,
CZYTAJ
londolut - 04-01-2009, 14:30
Biała masłowata maź pod korkiem chłodnicy i/lub oleju to efekt mieszania się oleju z płynem chłodniczym. Najprawdopodobniej w miejscu gdzie przebiega kanał dla płynu chłodniczego w bloku/głowicy zrobił się przeciek z olejem w roli głównej. Radziłbym pomyśleć o wymianie uszczelki głowicy i to szybko
Anonymous - 04-01-2009, 15:24
dzieki wielkie, o taka odpowiedz mi chodzilo
rosomak1983 - 04-01-2009, 17:40
Z drugiej strony jak ktos jezdzi małe trasy zima to u niego biała maz na korku oleju wacle o niczym nie swiadczy. zbiera sie tam woda ktora nie zdazy odparowac na krotkiej trasie. Jesli po przejechaniu dłuzszej trasy masz maselko to na bank uszczelka.
Hugo - 04-01-2009, 20:14
italiano co Ci przeszkadza biała maź pod korkiem wlewu oleju? Masz jakieś problemy z autem? Ciężko odpala, ma nierówne wolne obroty, szarpie? Czy szukasz dziury w całym? rosomak1983 napisał/a: | jak ktos jezdzi małe trasy zima to u niego biała maz na korku oleju wacle o niczym nie swiadczy. zbiera sie tam woda ktora nie zdazy odparowac na krotkiej trasie | No właśnie.
Anonymous - 04-01-2009, 21:11
nic sie nie dzieje jesli chodzi o obroty, nic nie szarpie, odpala bezproblemowo, moc raczej w porzadku, tylko cieknie olej z silnika i ucieka plyn z chlodnicy.
Rosomak pisze, ze chodzi o biala maz pod korkiem OLEJU, ja mam biala maz pod korkiem CHLODNICY, wiec jakos olej musi sie tam dostawac...
rosomak1983 - 04-01-2009, 23:49
italiano, wyglada na uszczelke pod głowica tym bardziej jak masz wyciek w tym samym miejscu co inni....
Odnosiłem sie raczej do tego co napisał londolut. CHodziło ze masełko na korku oleju nie znaczy od razu ze uszczelka pod głowica nieszczelna...
biriapro - 09-01-2009, 18:09
Witam silnik 1,6 mam po raz pierwszy i faktycznie to jest chyba typowy objaw bo i w moim i z żony lancerze sie to robi.O ile w moim leje się niemiłosiernie to u żony na razie poci.Mam serdeczną prośbę czy ktoś nie posiada informacji na temat kolejności i momentu dokręcania śrub głowicy.Mechanicy oblegani przez różne szmelcwageny jak zobaczą japońca raz na miesiąc to zaczynają szydzić,a myśle że sam dam rade bo w colcie kiedyś wymieniałem.Serdecznie pozdrawiam
londolut - 09-01-2009, 21:50
biriapro, witaj na forum.
biriapro, http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3446 . Ściągaj manuala, tam jest wszystko opisane
|
|
|